AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Har alltid vært vifte på de badene jeg har hatt tidligere, så litt uvant at det ikke er her. Badet har flislagt gulv og vegger. Midt på taket er det plassert en slags ventil. Men som sagt er det ingen vifte. Hvordan skal jeg bruke dette badet riktig når jeg dusjer? Burde jeg ha baderomsdøra åpen? Lufta der inne blir ganske tett rett etter dusjing, men stabiliserer seg når jeg får åpnet døra. Anonymkode: 34695...50a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Er det et vindu der du kan åpne? Anonymkode: 44a2f...f44
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er det et vindu der du kan åpne? Anonymkode: 44a2f...f44 Nei, ingen vindu Anonymkode: 34695...50a
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Du kan muligens montere en vifte i den eksisterende ventilen. Er det borettslag eller sameie så bør du sjekke med styret hva denne ventilen er for noe og hvordan den virker. Bor du i enebolig og eier kan du gjøre hva du vil - leier du bør du spørre huseier. Å lufte ut bad gjennom baderomsdør er en dårlig løsning. Alle bad bør ha skikkelig avtrekk. Er det ingen andre luftekanaler på badet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå