AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Hei. Jeg har en mann som jeg elsker, to barn og et veldig stabilt og fint liv. De første årene (før barn) hadde vi mye sex. Vi lå sammen flere ganger om dagen, på forskjellige plasser, forskjellige stillinger og brukte forskjellige leketøy. Etter at vi fikk barn har det dabbet av, og vi kan gå med sextørke i et halvår om gangen, hvis vi er virkelig slitne/i samme tralten/mye på jobb. Det skal legges til at vårt minste barn alltid legger seg i vår seng når vi legger oss på kvelden, uavhengig om vi legger oss klokka 21 eller 01. Men, over til det jeg egentlig lurer på. Da vi først har muligheten til sex, blir jeg utrygg. Jeg har mange seksuelle sperringer som jeg ikke blir kvitt. Jeg tør ikke å prøve nye stillinger, jeg tør ikke å utforske, jeg blir usikker på meg selv, jeg føler meg rett ut prippen. Jeg vil aller helst ha lyset av og gjøre det i «vanlig» misjonær, da føles det tryggest, og jeg tør knapt å gi uttrykk for kåthet. Dette er en mann jeg har vært sammen med i mange år, og som jeg kjente godt før vi ble sammen. Jeg føler meg trygg på han i vanlige situasjoner, men under sex har jeg skikkelig problemer med meg selv. Dette plager meg og mannen enormt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å tørre mer, for å utforske og finne glede i sex. Jeg vet ikke hvor sperrene ligger, så vet heller ikke hvordan jeg skal jobbe med det, prate om det eller søke på. Vi har god dialog, men jeg får ikke sagt annet enn at jeg har sperrer, så lenge jeg ikke vet mer selv. Han vil jo gjerne utforske litt mer etter så mange år sammen, jeg vet han er interessert i å stimulere anus på oss begge, men der har jeg totalt sperrer. Det går forresten greit etter noen glass med alkohol, da blir sperrene mindre. Når det kommer til rumpe og utforsking der bak, syns jeg det er så ekkelt og flaut (som edru), og jeg er alltid redd for å ikke være ren nok eller barbert nok. Dette går som sagt over etter litt vin, for så å være ved det vanlige, pripne som edru. Han har ingen sperrer på utforsking av stillinger og leketøy, og han har sagt mye han vil utforske de gangene vi har barnevakt eller mulighet til å ligge sammen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 0d2f6...6fb
Gjest ABM Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Går det ikke å bare bite tenna sammen og hoppe i det? Prøv og se hvor det tar dere?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Går det ikke å bare bite tenna sammen og hoppe i det? Prøv og se hvor det tar dere? Ts her. Etter ti år sammen har vi (jeg) selvfølgelig forsøkt å bite tenna sammen og hoppe i det. Vi har utforska og gjort mye sammen, men det føles fortsatt skittent og vanskelig for min del. Det er derfor jeg spør om råd nå, da å bite tenna og hoppe i det ikke fungerer, og det etter 10 år med mye bra sex og alt tilrettelagt for at det skal gå an å føle seg trygg under sex 🙂 Anonymkode: 0d2f6...6fb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Litt av ei drømmedame. Som har en mann hun er trygg på, som hun har et stabilt forhold med, hun har født barn med denne mannen, som har hatt sex med sin mann utallige ganger i alle mulige positurer og plasser. Men likevel så velger hun senere å kun ha misjonær i mørket.. Stakkars de menn som ender opp med slike kvinner. Anonymkode: 401a6...a49 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt av ei drømmedame. Som har en mann hun er trygg på, som hun har et stabilt forhold med, hun har født barn med denne mannen, som har hatt sex med sin mann utallige ganger i alle mulige positurer og plasser. Men likevel så velger hun senere å kun ha misjonær i mørket.. Stakkars de menn som ender opp med slike kvinner. Anonymkode: 401a6...a49 Litt av en drømmeperson du er da, som skriver anonymt og stygt til andre på nett. Jeg lurer på om du hadde sagt dette til meg ansikt til ansikt. Mannen og jeg har sex og koser oss, vi har sex i ulike stillinger og i dagslys/lyset på, så det er ikke kun misjonær i mørket, nei. Det går ut på mine sperrer om at jeg føler meg ekkel, skitten og utrygg da vi utforsker, men joda, vi gjør det likevel. Mannen min har det nok helt fint med sin drømmedame. Ikke er jeg utro, jeg er en god mor, vi ler sammen og har det generelt fint, det er ikke det dette handler om. Fysj, tenk å skrive sånt til noen som spør om et helt enkelt spørsmål, det syns jeg er dårlig gjort. Håper du føler deg bedre av å trykke ned noen anonymt på nett. Ha en fin dag. Anonymkode: 0d2f6...6fb 24
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Jeg liker å sette på høy musikk hvis jeg skal teste grenser ☺️ Jeg liker også å ha bind for øynene hvis det er vanskelig å slappe av, mest fordi jeg slipper å se på alt jeg ikke liker med min egen kropp. Endret 9. juli 2021 av Elder Millennial Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Jeg liker å sette på høy musikk hvis jeg skal teste grenser ☺️ Jeg liker også å ha bind for øynene hvis det er vanskelig å slappe av, mest fordi jeg slipper å se på alt jeg ikke liker med min egen kropp. Ts. Takk! Det er konkrete og enkle tips jeg kan ta med meg videre 😊 Anonymkode: 0d2f6...6fb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Litt av ei drømmedame. Som har en mann hun er trygg på, som hun har et stabilt forhold med, hun har født barn med denne mannen, som har hatt sex med sin mann utallige ganger i alle mulige positurer og plasser. Men likevel så velger hun senere å kun ha misjonær i mørket.. Stakkars de menn som ender opp med slike kvinner. Anonymkode: 401a6...a49 Hvordan er dette til hjelp, tenker du? Anonymkode: 0d2db...c91 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Litt av ei drømmedame. Som har en mann hun er trygg på, som hun har et stabilt forhold med, hun har født barn med denne mannen, som har hatt sex med sin mann utallige ganger i alle mulige positurer og plasser. Men likevel så velger hun senere å kun ha misjonær i mørket.. Stakkars de menn som ender opp med slike kvinner. Anonymkode: 401a6...a49 Det stemmer, hun er en drømme dame. Hun ønsker å møte mannen på sine behov og ønske til tross for at det er vanskelig å føles feil for henne. Det er langt mellom damene som faktisk er interessert i dette.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Her kommer du til å få, sannsynligvis, veldig dårlige svar som ikke kommer til nytte. Type "kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon", "tør å slippe deg løs", "kvinn deg opp" osv. Vi har ikke barn. Har mye sex. Men jeg sliter med det samme. Synes det er vanskelig å by på meg selv, ta initiativ, vise at jeg er kåt. I ungdommen vokste jeg opp med at sexprat var flaut. Jeg er privat av meg. Redd for å bli avvist (selv om jeg vet jeg ikke blir det), redd for at om jeg prøver så virker det påtatt osv. Altså redd for å slippe ut "dyret" i meg. For det er jo følelser man kanskje har gjemt og som sitter "dypt" i meg. Noe som før kun har vært mellom meg og min seksualitet. Jeg prøver i det små da. Kjole uten truse (vet han vil ta på meg når jeg bruker kjole), da oppdager han at jeg er truseløs uten at jeg må være for direkte (dette er noe jeg selv har slitt med hos andre, liker ikke folk som er så direkte så tror den egenskapen har smittet over på meg selv). Sexy undertøy. Silkemorgenkåpe etter dusj. Og hvis vi skal prøve nye ting, så liker jeg å legge det til helgen. Ha en kosekveld med god mat, litt vin osv. Litt mer avslappet da. Men jeg vet jo han vil jeg skal være mer på. Og jeg føler på et viss prestasjonsangst da. Så stresser litt med det og tror det ødelegger kåtheten litt. Men i kveld skal jeg virkelig forsøke å gi det et forsøk. Han kommer nok hjem fra jobb etter meg, går i dusjen. Da begynner jeg på maten og tenker å overraske han med et kyss når han kommer inn igjen og sette meg på kne og gi en blowjob. Men jeg har jo sperrer slik som deg. Så håper jeg har guts i dag! Anonymkode: fc1f6...87a 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her kommer du til å få, sannsynligvis, veldig dårlige svar som ikke kommer til nytte. Type "kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon", "tør å slippe deg løs", "kvinn deg opp" osv. Vi har ikke barn. Har mye sex. Men jeg sliter med det samme. Synes det er vanskelig å by på meg selv, ta initiativ, vise at jeg er kåt. I ungdommen vokste jeg opp med at sexprat var flaut. Jeg er privat av meg. Redd for å bli avvist (selv om jeg vet jeg ikke blir det), redd for at om jeg prøver så virker det påtatt osv. Altså redd for å slippe ut "dyret" i meg. For det er jo følelser man kanskje har gjemt og som sitter "dypt" i meg. Noe som før kun har vært mellom meg og min seksualitet. Jeg prøver i det små da. Kjole uten truse (vet han vil ta på meg når jeg bruker kjole), da oppdager han at jeg er truseløs uten at jeg må være for direkte (dette er noe jeg selv har slitt med hos andre, liker ikke folk som er så direkte så tror den egenskapen har smittet over på meg selv). Sexy undertøy. Silkemorgenkåpe etter dusj. Og hvis vi skal prøve nye ting, så liker jeg å legge det til helgen. Ha en kosekveld med god mat, litt vin osv. Litt mer avslappet da. Men jeg vet jo han vil jeg skal være mer på. Og jeg føler på et viss prestasjonsangst da. Så stresser litt med det og tror det ødelegger kåtheten litt. Men i kveld skal jeg virkelig forsøke å gi det et forsøk. Han kommer nok hjem fra jobb etter meg, går i dusjen. Da begynner jeg på maten og tenker å overraske han med et kyss når han kommer inn igjen og sette meg på kne og gi en blowjob. Men jeg har jo sperrer slik som deg. Så håper jeg har guts i dag! Anonymkode: fc1f6...87a Ts her. Takk for et langt og bra svar! Og lykke til med blowjoben i kveld, heier på deg! Vet du, det var akkurat et sånt svar jeg trengte, for nå ser jeg at jeg ikke er alene om de følelsene og tankene. Anonymkode: 0d2f6...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Ting som tar vekk unødig fokus/skaper riktig fokus: Riktig lys. Vi har et rosa fleecepledd som "gardin" på soverommet. Var egentlig ment som midlertidig løsning inntil vi oppdaga at dette gir et stemingsfylt, dust rosa lys på soverommet. Jeg kaller det budour-lyset. Og så har mannen min snudd leselampa slik at lyset vender mot bakveggen. Vi slår gjerne av hovedlyset og har kun på dette lyset. Duft. Jeg liker å ha nyvasket golv på soverommet/i leiligheta, og dessuten ha klar et duftlys som kan tennes. Smak. Litt oppskåret frukt er sexy. Særlig vannrik frukt som melon, jordbær mm. Ellers god, men lett mat. Og rikelig drikke. Sexy klær. Jeg har en bestemt kjole jeg alltid føler meg sexy i. Generelt silke, tynne blonder, ettersittende eller florlett, iblant dropper jeg trusa. Iblant har jeg beholdt kjole på under sex så jeg ikke har fått fokus på magen. Flørte i forkant. Sende hverandre bilder eller si vi savner hverandre. Og så tenker jeg jobbe med/rundt bekken-området. Løse opp fysiske spenninger. Feks med massasje, yoga, pilates, core-trening og bekkenbunnsøvelser. Mer blodgjennomstrømming i området. Dere kan også massere hverandre. Og feks stimulere i/rundt anus med ei myk fjær, hudkyss, lett massasje, ei tunge mm. Ta vekk 1-2 sans/mulighet for å gjøre noe. Feks syn (blindfold, øyemaske mm), hørsel (øreplugger, øreklokker, bind om ørene), smak/tale (bind for munnen eller holde over munnen), bevegelse (sitte på, holde fast eller binde fast hender el føtter), hudsans (ikke lov å berøre den andre, bare bli berørt, eller omvendt) Anonymkode: 0d2db...c91 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ting som tar vekk unødig fokus/skaper riktig fokus: Riktig lys. Vi har et rosa fleecepledd som "gardin" på soverommet. Var egentlig ment som midlertidig løsning inntil vi oppdaga at dette gir et stemingsfylt, dust rosa lys på soverommet. Jeg kaller det budour-lyset. Og så har mannen min snudd leselampa slik at lyset vender mot bakveggen. Vi slår gjerne av hovedlyset og har kun på dette lyset. Duft. Jeg liker å ha nyvasket golv på soverommet/i leiligheta, og dessuten ha klar et duftlys som kan tennes. Smak. Litt oppskåret frukt er sexy. Særlig vannrik frukt som melon, jordbær mm. Ellers god, men lett mat. Og rikelig drikke. Sexy klær. Jeg har en bestemt kjole jeg alltid føler meg sexy i. Generelt silke, tynne blonder, ettersittende eller florlett, iblant dropper jeg trusa. Iblant har jeg beholdt kjole på under sex så jeg ikke har fått fokus på magen. Flørte i forkant. Sende hverandre bilder eller si vi savner hverandre. Og så tenker jeg jobbe med/rundt bekken-området. Løse opp fysiske spenninger. Feks med massasje, yoga, pilates, core-trening og bekkenbunnsøvelser. Mer blodgjennomstrømming i området. Dere kan også massere hverandre. Og feks stimulere i/rundt anus med ei myk fjær, hudkyss, lett massasje, ei tunge mm. Ta vekk 1-2 sans/mulighet for å gjøre noe. Feks syn (blindfold, øyemaske mm), hørsel (øreplugger, øreklokker, bind om ørene), smak/tale (bind for munnen eller holde over munnen), bevegelse (sitte på, holde fast eller binde fast hender el føtter), hudsans (ikke lov å berøre den andre, bare bli berørt, eller omvendt) Anonymkode: 0d2db...c91 Ts her. Tusen takk for mange gode tips! Jeg kommer til å ta med meg flere av tipsene i tiden fremover 🙂 Anonymkode: 0d2f6...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Etter ti år sammen har vi (jeg) selvfølgelig forsøkt å bite tenna sammen og hoppe i det. Vi har utforska og gjort mye sammen, men det føles fortsatt skittent og vanskelig for min del. Det er derfor jeg spør om råd nå, da å bite tenna og hoppe i det ikke fungerer, og det etter 10 år med mye bra sex og alt tilrettelagt for at det skal gå an å føle seg trygg under sex 🙂 Anonymkode: 0d2f6...6fb Sexolog er alltid en mulighet. Sikkert kleint og flaut det også, men om du ønsker bedring så kan det være det letteste. Anonymkode: 405d6...131 2
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Jeg tror dere er blitt for gode venner, og bruker det til å være hyggelige med hverandre. Fint nok, men dere bør heller bruke denne gjensidige tilliten til å være åpne og utforskende sammen. Da dette ikke ser ut til å funke, vil jeg anbefale at du isolerer seksuelle tanker i en "boks" som ikke er den vanlige deg, men den voksne og slemme og frekke utgaven av deg selv som gir fullstendig f**** i alle andre enn deg selv. Alt du sier og gjør i boksmodus hører hjemme i denne boksen, og angår kun øyeblikket. Ute av boksen er du den helt vanlige igjen som er helt fri for ansvar for hva som skjedde inne i boksen. Et slikt sexmonster vil alle menn elske, de som har problemer med det er ikke menn, de er bare kjedelige venner. Dersom du er voksen og trygg takler du dette lett som en lek. For det er bare en lek. Et siste alternativ er at du gir opp deg selv, seksuelt, og overlater alt til din partner. Bestemmer at du stoler på han, og vil gjøre ALT han vil. Dersom dere har et godt forhold, og tillit til hverandre, kan det nok funke helt fint.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 Paramount skrev (7 minutter siden): Et slikt sexmonster vil alle menn elske, de som har problemer med det er ikke menn, de er bare kjedelige venner. Dette er helt feil. Feil fremgangsmåte. Feil bedømmelse av hva kvinner tenner på. Og feil bedømmelse av hvordan ekte menn reagerer. Hilsen en som forsøkte dette og nesten risikerte sexlivet. Anonymkode: 7351b...2f5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 Paramount skrev (9 minutter siden): Et siste alternativ er at du gir opp deg selv, seksuelt, og overlater alt til din partner. Bestemmer at du stoler på han, og vil gjøre ALT han vil. Dersom dere har et godt forhold, og tillit til hverandre, kan det nok funke helt fint. Mye mye mye bedre, hilsen den negative over. Anonymkode: 7351b...2f5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 0d2f6...6fb Er han en gjennomført god mann som ikke ville funnet på å skade deg? La han ta fullt ansvar og hele styringen. Etter en tid kan det godt hende du vil ta over litt, men ut fra det du beskriver nå, føler du på altfor mye ansvar. La det være hans ansvar å bestemme om du er ren nok og fin nok og hva dere skal gjøre. Da ser du raskt at han godtar mer enn du tror! Anonymkode: 7351b...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Elder Millennial skrev (2 timer siden): Det stemmer, hun er en drømme dame. Hun ønsker å møte mannen på sine behov og ønske til tross for at det er vanskelig å føles feil for henne. Det er langt mellom damene som faktisk er interessert i dette. Helt enig. Anonymkode: 7351b...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Tusen takk for mange gode tips! Jeg kommer til å ta med meg flere av tipsene i tiden fremover 🙂 Anonymkode: 0d2f6...6fb Det du beskriver minner om sosial angst. Det er noe en del (særlig kvinner) får med årene. Man trekker seg vekk fra sosiale situasjoner og prestasjoner. Jeg vet ikke hva som kom først, det at han ville prøve analsex eller at dere har så sjelden sex. Det virker i alle fall som en dårlig idé å innføre noe nytt før dere har innarbeidet en rutine med å ha «kjedelig» sex litt hyppigere. Det er helt klart en fordel med kjedelig sex, og det er at den fremmer trygghet og mindre angst. Først må tryggheten på plass, deretter kan man utfordre seg selv. Det er også derfor jeg anbefaler å gi han ansvaret. Anonymkode: 7351b...2f5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå