AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Har i flere måneder vært på let etter en god stol til balkongen. Den bør se bra ut, være sammenleggbar og aller helst være litt solid. En god stol å slappe av i. Har ikke funnet noe på Ikea, plantasjen, diverse hagesentre, osv. Har du noen tips? Anonymkode: 2e115...e45
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Spørs jo hva slags stil og type stol du trenger, men disse er helt sjukt deilige, og sammenleggbare: https://www.lunehjem.no/hage-/-uteliv/utemobler/solstoler/fiesta-solstol-grey?dpid=11388&gclid=Cj0KCQjwxJqHBhC4ARIsAChq4avg45AXT7AYjtPsv8pAl0Swj9CsJTISfDXHXFN7Jh8ORR3KFTQ5pTQaApnREALw_wcB Anonymkode: c4c44...8be
Miss-Grey Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Fiam Fiesta er helt supre! Dersom det er utenfor ditt budsjett har Home&Cottage og Nille en stol som ligner. Modellen heter «Hankø» på Home & Cottage, og det ser ut som om den på Nille er den samme stolen fra samme leverandør. Jeg har siklet på Fiam Fiesta i årevis, men ikke helt kunne rettferdiggjøre et kjøp da jeg har mange andre utgifter jeg heller må prioritere. Jeg kjøpte min på Nille til 560 kr tidligere i år (det var litt ekstra nedsatt pga. en kampanje). Jeg er veldig kvalitetsbevisst, og handler sjelden på Nille. Men denne stolen er solid og av god kvalitet, har brukt den masse i sommer. Den er supergodt å sitte i! Dessuten har den stått ute i sol hele dagen (under tak) i flere måneder, og det ser ikke ut som om stoffet har blitt bleket av sola. Har også glemt den ute i hagen i regnet, men det tålte den helt fint. På H&C koster den vel 799,- (men da tror jeg at det er et større utvalg farger tilgjengelig). Endret 9. juli 2021 av Miss-Grey 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Jeg synes Baden Baden stolene er komfortable - utseende tja...De står jo bare oppslått når vi sitter i de så da spiller det ikke så stor rolle. https://www.europris.no/p-baden-baden-stol-sort-179164 Anonymkode: 8bd22...50d 3
rabarbrafrø Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Stemmer for Fiam Fiesta! Eg har hatt mine i mange år, og dei er framleis like gode å sitte i og har ikkje falma. Ja, Nille og Home & Cottage (og sikkert mange andre) har billige kopiar, men det vil eg prinsipielt ikkje anbefale pga opphavsrett på design og produksjon.
Miss-Grey Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 rabarbrafrø skrev (57 minutter siden): Stemmer for Fiam Fiesta! Eg har hatt mine i mange år, og dei er framleis like gode å sitte i og har ikkje falma. Ja, Nille og Home & Cottage (og sikkert mange andre) har billige kopiar, men det vil eg prinsipielt ikkje anbefale pga opphavsrett på design og produksjon. Jeg er i utgangspunktet enig, men i dette tilfellet var ikke deg prinsippet verdt prisdifferansen på over 2000 kr for min del. Spesielt ikke når stolen skal være med i parken og stranda, og jeg ønsker å kunne bade eller kjøpe en is uten å måtte be noen om å passe på den dyre stolen min. Har lånt en venninnes Fiam-stol, og kvalitetsforskjellen mellom den og Hankø-stolen er etter min oppfatning marginal (og det kommer fra meg som er en skikkelig kvalitetsnerd. Handler knapt på H&M, Jysk, KID, Cubus, o.l., og saumfarer alt jeg kjøper for å vurdere kvaliteten). 3
rabarbrafrø Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 20 hours ago, Miss-Grey said: Jeg er i utgangspunktet enig, men i dette tilfellet var ikke deg prinsippet verdt prisdifferansen på over 2000 kr for min del. Spesielt ikke når stolen skal være med i parken og stranda, og jeg ønsker å kunne bade eller kjøpe en is uten å måtte be noen om å passe på den dyre stolen min. Har lånt en venninnes Fiam-stol, og kvalitetsforskjellen mellom den og Hankø-stolen er etter min oppfatning marginal (og det kommer fra meg som er en skikkelig kvalitetsnerd. Handler knapt på H&M, Jysk, KID, Cubus, o.l., og saumfarer alt jeg kjøper for å vurdere kvaliteten). Eg forstår absolutt argumenta dine og at mange kjøper kopiane, men for meg veg prinsippa tyngre 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå