Gå til innhold

Date noen med en uhelbredelig SoS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere ha taklet at en fantastisk fyr dere har møtt,  forteller på date 2 at han har en SOS(Seksuelt overførbar sykdom) som det ikke går ann å bli kvitt . 

Han fortale det så fort det føltes trygt og naturlig. Han er fantastisk på alle måter. Men så...kom dette. 

Går det an å date/være kjæreste med en med en uhelbredelig sos ? Smitter ikke ved berøring, kyss. Heller ikke 100% smittsomt ved sex...

Anonymkode: 1b272...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det herpes? I så fall er det jo en veldig vanlig sykdom som helt fint går an å leve med.

Anonymkode: b9afa...e84

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at hvis det er Herpes så går det greit. Det er utrolig mange som har det uten å være klar over det allerede, og man kan passe på å unngå å ha sex ved utbrudd, selv om det ikke gir noen garanti for at man ikke blir smittet. Kan visstnok være fryktelig ubehagelig med utbrudd da har jeg hørt...

Anonymkode: dd2b1...f4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herpes eller hiv? Det hadde vært en bagatell for meg.

Anonymkode: 001da...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Etter date nr 2 er det greit å kutte ut, synes jeg. For meg hadde det definitivt ikke vært en bagatell.

Anonymkode: c7372...4d6

AnonymBruker
Skrevet

Herpes er ok, for alt jeg vet har jeg det selv. Hadde unngått sex under utbrudd 

Anonymkode: 68bba...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilken sykdom det er snakk om. I Norge regner man med at cirka 30 prosent av alle 30-åringer er smittet med HSV-2 og mer enn 80 prosent er smittet av HSV-1. Med andre ord tenker jeg at herpes er uproblematisk. Jeg ville vært adskillig mer skeptisk til hiv, syfilis osv.

Anonymkode: c8324...133

AnonymBruker
Skrevet

Herpes gen.  Vet ikke om det er 1 eller 2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha gått videre. Men jeg har alltid vært redd for kjønnssykdommer. Da vi droppet kondomene med min nåværende samboer tok vi test først for å forsikrer oss at vi ikke hadde noe. 

Anonymkode: 357cf...bab

AnonymBruker
Skrevet

Hopp av mens du kan.  Forøvrig er Ann et jentenavn. 

Anonymkode: 39df0...67b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ha gått videre. Men jeg har alltid vært redd for kjønnssykdommer. Da vi droppet kondomene med min nåværende samboer tok vi test først for å forsikrer oss at vi ikke hadde noe. 

Anonymkode: 357cf...bab

Herpes vises ikke på prøver slik uten aktivt utbrudd.

Anonymkode: b0884...402

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Herpes gen.  Vet ikke om det er 1 eller 2

Det bør du finne ut, for har han type 1 der nede er det mer enn 80% sjanse at du allerede har antistoffer :) 

Anonymkode: 68bba...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...