Gjest Reiseglad Skrevet 14. september 2005 #1 Del Skrevet 14. september 2005 Kjæresten og jeg skal dra en uke vekk fra Norge og studier. Vi er ute etter en uke i varme og slaraffenliv. Vi skal bare slappe av. Ikke kikke rundt over alt, men vil reise til et sted med god mat og hvor det er varmt om høsten. Vi kommer til å reise i midten/slutten av oktober. Vi har kikket litt på Kanariøyene.... Noen som har noen gode tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyB Skrevet 14. september 2005 #2 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) hvis dere skal til en av kanariøyene vil jeg anbefale Tenerife og en liten fiskerlandsby som heter Los Gigantes. Veldig deilig plass om dere vil bare slappe av og spise god mat! Ikke så langt inn til Playa las Americas heller. God tur! Endret 14. september 2005 av BettyB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 15. september 2005 #3 Del Skrevet 15. september 2005 Porto de Mogan er en søt og romantisk liten fiskerlandsby på GRan Canaria. Sjekk litt på de forskjellige charterselskapenes nettsider, der finner du helt sikkert noe som faller i smak! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 17. september 2005 #4 Del Skrevet 17. september 2005 Hvis dere har greit med penger vil jeg anbefale dette: http://www.apollo.no/Travelling+with+apoll...tm?Search=True& Flott hotell med kjempefint bassengområde og super mat. Vi hadde halvpensjon og det kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. september 2005 #5 Del Skrevet 18. september 2005 hvis dere skal til en av kanariøyene vil jeg anbefale Tenerife og en liten fiskerlandsby som heter Los Gigantes. Veldig deilig plass om dere vil bare slappe av og spise god mat! Ikke så langt inn til Playa las Americas heller. God tur! ← Det vil jeg også anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #6 Del Skrevet 18. september 2005 reis til aruba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #7 Del Skrevet 26. september 2005 Dra til Kroatia. Kan finne billetter til en veldig billig penge hos Norwegian. Fly til Split og ta katamaran over til Hvar. Det koster 35 kroner en vei og tar 50 min, og ved fergekaia står det masse folk som har rom og leiligheter til leie. (Hotell er ganske mye dyrere). Kjempegod mat, du kan bli både mett og full for 200 kroner, ingen sandstrender men plenty av svaberg og steinstrender, trivelige folk, rent og pent og mye billigere enn Kanariøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieida Skrevet 26. september 2005 #8 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ville også uten tvil dratt til Kroatia, Hvar er flott, romantisk og billig. Italiensk inspirert mat, nydelig vin("husets" som vi via reiseskildringer ble frarådet å drikke viste seg å være god vin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bethen Skrevet 26. september 2005 #9 Del Skrevet 26. september 2005 av kanariøyene har jeg vært på Gran Canaria, lanzarote og Tenerife. Er enig i at Los Gigantes er en svært koselig liten by. Og noe av det beste er at det nesten ikke er noen innpåslitne selgere der. Men jeg ville heller valgt kroatia . Billigere prisnivå. Ting koster nesten ingnenting der, og det virker fantastisk flott der. god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. september 2005 #10 Del Skrevet 28. september 2005 Har også vært på Kanariøyene - nærmere bestemt Fuerteventura, Gran Canaria og Lanzarote. Likte ikke Lanzarote - ble nærmest ørken i mine øyne. Gran Canaria var flott, men det er noen år siden jeg var der nå, og så vidt jeg har hørt har turismen eksplodert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå