AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Del Skrevet 9. juli 2021 Jeg har oppdaget at jeg får mindre og mindre profiler opp på tinder. Jeg tror rett og slett jeg har gått gjennom alle Så jeg lurer på, dersom jeg sletter min profil på tinder og oppretter ny rett etterpå, vil jeg da "starte på nytt igjen"? Noen med erfaringer? Anonymkode: 8bd95...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Del Skrevet 9. juli 2021 Tinder vil automatisk gjemme deg for andre om du oppfattes som lite populær Anonymkode: e6d82...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tinder vil automatisk gjemme deg for andre om du oppfattes som lite populær Anonymkode: e6d82...156 Er ekstremt populær, har fått daglig 20-30 matches pr dag, og plutselig idag har jeg ikke fått noe.. Men uansett, er det mulig å lage ny bruker? Anonymkode: 8bd95...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Ja du kan jo når som helst slette din forrige bruker og lage en ny en senere Ingen som stopper deg fra det har gjort det noen gang før Det blir en helt ny profil og ingenting kommer med Anonymkode: e6d82...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er ekstremt populær, har fått daglig 20-30 matches pr dag, og plutselig idag har jeg ikke fått noe.. Men uansett, er det mulig å lage ny bruker? Anonymkode: 8bd95...48e Hvis du får 20 - 30 matcher pr dag, men ikke kommer noen vei med de er det kanskje personligheten som må gjøres noe med? Flere matcher tror jeg ikke hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Del Skrevet 9. juli 2021 Hva skal egentlig bli bedre? Du har rundet bunken, og er avhengig av de nye som dukker opp i ditt område. Kun en andel av disse vil matche med deg, og du har nådd den naturlige mengden nye pr dag. Jeg har Tinder som tidsfordriv, ala kg, og jeg ser noen som dukker opp med ny profil flere ganger i året. Enten sveipet jeg høyre første gang jeg så dem, eller så vil jeg aldri gjøre det. Hvis de oppdaterer sin eksisterende, med bedre bio og bilder, så er sjansen minst like bra. M Anonymkode: 6004e...6fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Del Skrevet 9. juli 2021 Du må flytte til en annen by/nabolag Anonymkode: 589a8...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Del Skrevet 9. juli 2021 Jeg har opprettet ny bruker en gang i alle fall, siden jeg var optimistisk og slettet den gamle. Du kan gjøre det, hvis du ønsker mulighet til å vurdere de du har vraket på nytt igjen. Da får du også opp tidligere matcher det ikke har blitt noe med på nytt, og de deg, hvis de fortsatt er der. Nye brukere vil du få opp med brukeren du har også. Anonymkode: 4d641...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest someone_here Skrevet 9. juli 2021 #9 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har oppdaget at jeg får mindre og mindre profiler opp på tinder. Jeg tror rett og slett jeg har gått gjennom alle Så jeg lurer på, dersom jeg sletter min profil på tinder og oppretter ny rett etterpå, vil jeg da "starte på nytt igjen"? Noen med erfaringer? Anonymkode: 8bd95...48e Det er lurt, men jeg tror tinder har skrudd av noob boost når ny konto skapes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ekstremt populær, har fått daglig 20-30 matches pr dag, og plutselig idag har jeg ikke fått noe.. Men uansett, er det mulig å lage ny bruker? Anonymkode: 8bd95...48e Men, bare et crazy forslag her, hva med å snakke med noen av de du har match med? Se om det går noe sted, liksom? Hva tenker du du oppnår ved å lage brukeren på nytt? Færre matcher? De damene du har match med, som faktisk håper på at du skal sende deg en melding, vil i hvert fall ikke like å bli slettet uten videre. Ikke sikkert de gidder å matche med deg igjen. Anonymkode: 7bc96...bf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Del Skrevet 9. juli 2021 Å sette konto på pause en ukes tid, kan også gjøre underverker. Anonymkode: 6004e...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Del Skrevet 9. juli 2021 Grøss Anonymkode: d60aa...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å sette konto på pause en ukes tid, kan også gjøre underverker. Anonymkode: 6004e...6fe Hva skjer da? Noe nytt og spenstig mentalt sett, eller skjer det noe med selve appen? Anonymkode: f35b4...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Del Skrevet 9. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal egentlig bli bedre? Du har rundet bunken, og er avhengig av de nye som dukker opp i ditt område. Kun en andel av disse vil matche med deg, og du har nådd den naturlige mengden nye pr dag. Jeg har Tinder som tidsfordriv, ala kg, og jeg ser noen som dukker opp med ny profil flere ganger i året. Enten sveipet jeg høyre første gang jeg så dem, eller så vil jeg aldri gjøre det. Hvis de oppdaterer sin eksisterende, med bedre bio og bilder, så er sjansen minst like bra. M Anonymkode: 6004e...6fe Det funker sikkert i dette tilfellet ettersom vedkommende får så mange matcher uansett, men for min del hjelper det ikke. Er ikke populær nok til å være synlig utover de første ukene som regel, og da er eneste mulighet å vente en stund og begynne på nytt. Hjelper lite å bytte bilder om ingen ser dem. Anonymkode: e3c3c...016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skjer da? Noe nytt og spenstig mentalt sett, eller skjer det noe med selve appen? Anonymkode: f35b4...a10 Du kan jo håpe på begge delene, egentlig. Jeg har flere ganger fått inntrykk av at bunken har startet på nytt. Men uansett vil en avvenning sikkert gjøre deg godt. Anonymkode: 6004e...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Del Skrevet 9. juli 2021 Null problem, jeg har gjort det en gang selv 😊 selv om man har mange matcher, så hjelper ikke det da man hovedsaklig tar kontakt med nye matcher. Men man får ikke den samme superboosten som første gangen man registrerte seg på tinder 😊 Anonymkode: 05dbd...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå