AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Vi hadde fest hjemme sist helg. Det var en del folk og mye alkohol. Jeg sovner veldig fort hvis jeg drikker for mye, og jeg drakk alt for mye, husker ikke så veldig mye fra slutten, men samboer fulgte meg opp på soverommet og la meg. Jeg sover alltid naken så jeg kledde automatisk av meg alt, men hadde jeg tenkt meg om ville jeg aldri ha lagt meg naken med så mye folk i huset.. Jeg våkner senere av at samboer ligger oppå meg og trenger seg inn. Dette er noe jeg synes er helt greit, (min fetish kan man kanskje si?) og vi hadde god rolig og kort sex til han kommer, så hvisker han "elsker deg" i øret mitt, gir meg et kyss og går ut døren. Jeg sovner igjen med en gang. Så her er tingen. På søndag kommer typen med en helt tilfeldig kommentar der han nevner at vi ikke har hatt sex på nesten 2 uker og at det" blir ikke baby av det." jeg ler litt og sier at vi la jo inn aksjer i går. Dette blir jo en stor diskusjon da han sier at vi ikke hadde sex. Jeg mente han sikert hadde glemt det, men han står fast på at vi ikke hadde sex, og kommer med gode argumenter som gjør at jeg tror han. Så nå vet jeg ikke om jeg bare har drømt alt sammen eller om jeg hadde sex med en annen på festen😳 Samboer er ill sint og klarer ikke å bestemme seg for hvordan han skal reagere... Han går mellom å se på meg som utro, eller voldtatt av en kompis. Noen øyeblikk prøver han å overbevise oss begge at det bare var en drøm. Kanskje det var det? Jeg har gått hele uken i en berg-og-dalbane med følelsene mine, og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre? Jeg er kjent for å ha veldig levende drømmer, men jeg klarer jo alltid å skille mellom drøm og virkelighet tror jeg.. Men jeg kan ikke forstå hvem det var jeg hadde sex med hvis det ikke var typen.. Uff... Jeg er helt i villspor her.. Er det noen som har vært igjenom det samme eller uansett kan komme med råd? Anonymkode: 0c776...70f
Silva Pluvialis Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Var samboeren også overstadig beruset da du la deg? Kanskje dere hadde sex, og at han bare ikke husker det?
Blomsterpotta Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Sikkert bare en drøm. Husker for noen år siden så hadde jeg en kollega som var absolutt en jeg aldri ville involvert meg med sexuellt. Hele hans personlighet bød meg i mot. Enda så klarte jeg faktisk å ende opp i halmen med han - i en drøm. Jeg var jo helt sjokkskadd da jeg våknet 😂 Trudde seriøst det hadde rabla for meg siden jeg drømte sånn om han. Vi kan drømme mye rart 😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Gjenferdet skrev (10 timer siden): Var samboeren også overstadig beruset da du la deg? Kanskje dere hadde sex, og at han bare ikke husker det? Nei, han drakk ikke så mye, holdt seg til øl hele kvelden.. Og som han sa, han klarer ikke å få den opp når han har drukket litt.. Blomsterpotta skrev (10 timer siden): Sikkert bare en drøm. Husker for noen år siden så hadde jeg en kollega som var absolutt en jeg aldri ville involvert meg med sexuellt. Hele hans personlighet bød meg i mot. Enda så klarte jeg faktisk å ende opp i halmen med han - i en drøm. Jeg var jo helt sjokkskadd da jeg våknet 😂 Trudde seriøst det hadde rabla for meg siden jeg drømte sånn om han. Vi kan drømme mye rart 😊 Ja, jeg har hatt mange skittne drømmer om folk jeg vil og aldri vil ha sex med. Men jeg har alltid visst at det var en drøm. Nå er jeg overbevist om at det var ekte.. Men kanskje det er fordi jeg var full? Og sliter med hva som skjedde og ikke? Anonymkode: 0c776...70f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Hvis noen hadde kommet inni deg, ville jo du ha merket det dagen etterpå. Spermen må jo ut igjen. Anonymkode: e4033...9b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå