AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Går for det meste i skje, misjonær og doggy. Liker variasjoner av noe røff sex, men også kos/nærhet/passion. Er ikke alt for myk i kroppen, så orker ikke for krevende stillinger. Forslag? Anonymkode: 42d71...28a
Fioljenta Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Noen ganger er det ikke store endringene som skal til for at en stilling føles ny. Og de aller fleste kan gjøres røffere hvis dere begge ønsker det. F:eks. doggy. Hva med å knele på gulvet og lene deg over sengen? Da får du god støtte og han kan ta deg bakfra både kjærlig og røft. Eller kanskje du ligger flatt på magen i sengen? Og at du rir ham, kan også gjøre deilig intimt eller heftig. Jeg har samlet over 100 stillinger her. Mange ligner selvfølgelig hverandre, men det er for å få frem de små forskjellene som gjør en større forskjell enn vi først trodde.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 En variasjon av doggy hvor man har et kne på gulvet og den andre oppi sofaen trekt godt inn mot kroppen. Da får man dyp og god penetrering. Samboer liker for eks at jeg «vugger» frem og tilbake mens jeg er i bunn. Anonymkode: 9bd85...d93
Gjest Paramount Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Dersom han sitter på knær mellom benene dine, og er sterk nok til å løfte deg delvis opp fra senga, ved å ta tak rundt hoftene dine, slik at du blir svai bakover, da blir du stimulert veldig bra når han trer fitta di inn på kuken. Verdt å prøve, og som vanlig, gjør han hele jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå