AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har en god venn som har "trust issues" og som overtenker mye utifra tidligere erfaringer. På grunn av dette har jeg blitt mye anklaget for småting han har sett for mye inn på og dette har ført til mange krangler mellom oss. Vi har arbeidet igjennom dette nå og har mer forståelse for hverandre. Men nå sliter jeg med det at jeg blir lett irritert over ting han gjør. Jeg reagerer ikke når andre venner gjør/sier det samme som han, det er bare han jeg blir irritert over. Det er ting jeg ikke pleier å bli irritert over og jeg forstår ikke hvorfor jeg blir så frustrert over disse små tingene. Kan noen hjelpe meg her? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne frustrasjonen? Anonymkode: d0084...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Jeg tror ikke det kan gå over. Samme greie kan utløse vonde følelser i en vennerelasjon jeg sliter med, mens samme situasjon med andre bare preller av🤷♀️går vel den veien når man har slitt på hverandre lenge nok😌 Anonymkode: 62cc4...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en god venn som har "trust issues" og som overtenker mye utifra tidligere erfaringer. På grunn av dette har jeg blitt mye anklaget for småting han har sett for mye inn på og dette har ført til mange krangler mellom oss. Vi har arbeidet igjennom dette nå og har mer forståelse for hverandre. Men nå sliter jeg med det at jeg blir lett irritert over ting han gjør. Jeg reagerer ikke når andre venner gjør/sier det samme som han, det er bare han jeg blir irritert over. Det er ting jeg ikke pleier å bli irritert over og jeg forstår ikke hvorfor jeg blir så frustrert over disse små tingene. Kan noen hjelpe meg her? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne frustrasjonen? Anonymkode: d0084...3ea Er han en god venn? Kan det være kroppen din som sier fra til deg om at han ikke er bra for deg? Anonymkode: 48319...081 3
Reveenka Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han en god venn? Kan det være kroppen din som sier fra til deg om at han ikke er bra for deg? Anonymkode: 48319...081 Dette! Om du hele tiden må jenke deg og jobbe for å være en god venn har dere da et godt vennskap? Hvor mye innsats og godvilje legger vennen din inn i vennskapet lurer jeg på? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Reveenka skrev (2 timer siden): Dette! Om du hele tiden må jenke deg og jobbe for å være en god venn har dere da et godt vennskap? Hvor mye innsats og godvilje legger vennen din inn i vennskapet lurer jeg på? Han legger inn mye innsats selv. Han har veldig mye skyldfølelse etter alle kranglene og beklager mye for dette da han ofte tenker på det. Han har også lovet å ikke starte flere krangler uten å la meg forklare det han misforstår først, og det har ikke skjedd på en måned nå. Han er en person som tenker på alle andre framfor seg selv, men på grunn av at han overtenker har det gått utover meg i en periode. Jeg bare forstår ikke hvorfor jeg har så kort lunte med han nå når vi ikke har kranglet på en stund og har det helt fint. Han har blitt bedre med overtenkingen og anklagingen, da det er en prosess for han også ettersom han ikke har hatt noen som har vært der for han. Anonymkode: d0084...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 høres jævlig slitsomt ut. et vennskap skal tilføre livet noe positivt. ikke være en slitsom bi-jobb😞 Anonymkode: 62cc4...1cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå