AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Hei kjæresten min vil gjerne ta en tur på byen m gutta på lørdag, og at vi da skal utsette hytteturen 2 dager. Ingen av mine venner hjemme, så da må jeg sitte alene hjemme. Jeg syns det er egoistisk å dra ut m gutta nå når vi har ferie. han mener det er så lenge siden og det skjønner jeg. Men føler han driter i meg. burde jeg la han dra på byen eller har jeg grunn til å bli litt lei meg. Anonymkode: f84ae...1ce
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Ja det burde du la han få lov til, dere har jo resten av ferien til å være sammen Anonymkode: 6a267...8fc 2
PM75 Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Har dere begrenset antall dager sammen? Hvis ikke - vær raus! Og ikke se på det som å bli alene, men som en mulighet til å prioritere egentid 👌🤩 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Hvis dere skal på en lengre hyttetur, og det ikke er sånn at dere har betalt for dagene i helga eller noe (leier hytte), så lar du han dra. Da får du en fornøyd kjæreste med på tur framfor at du blir "hun sure dama som nektet han å dra". Anonymkode: d1892...239 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Kommer helt an på hvor lang ferie dere har sammen, om hytta må betales for osv. Har dere lengre ferie sammen og en gratis hytte så synes jeg du skal unne ham det. Men jeg forstår godt at det er irriterende når slike ting dukker opp ut av det blå når dere har planlagt noe annet. Anonymkode: ec5c5...677
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Jeg ville latt han gå på byen. Hadde dratt i forveien til hytta og kooooooost meg alene😁 Anonymkode: 215ff...9d6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 Herregud. Hadde samboer spurt meg om dette, hadde jeg tenkt "YESS, tid for egentid!" 😅 Jeg vet han tenker det samme når jeg også stikker ut. For all del - vi stortrives i hverandres selskap, men vi vet også begge å sette pris på litt egentid hvor man kan gjøre akkurat som en selv vil. Anonymkode: e2d97...3e6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): han mener det er så lenge siden og det skjønner jeg. Men føler han driter i meg. burde jeg la han dra på byen eller har jeg grunn til å bli litt lei meg. Jeg ville forstått deg dersom dere jar én uke ferie sammen og f.eks har leid en hytte til 30k. Hvis ikke: Vær litt raus. Kos deg med deg selv.
Tough cookie Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 La typen din gå på byen, Det er jo bare for en kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå