Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er du ærlig å sier ting rett fram?

Anonymkode: 70001...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke sånt spill. Slitsomt nok i datingfasen som det er, så er ærlig og er den jeg er.

Anonymkode: 5638d...b7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal si noe som sikkert er provoserende. Jeg leker hard to get, bruker f. eks lang tid på å svare på meldinger og tar mindre initiativ selv ( lar det være kanskje 30/70). Grunnen er rett og slett at jeg har bedre erfaringer med denne metoden enn å være veldig på selv. Kvinne 29

AnonymBruker
Skrevet

Før lå følelsene uten på meg, men har lært det er en fordel å skru litt ned. Lar han ikke være i tvil om at jeg er interessert, men lar han i hovedsak være driveren 

Anonymkode: d4d48...b28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg er meg sjøl og spiller ikke noe spill. Men jeg tror noen menn kan oppfatte det at jeg ikke deler alt med en gang, trekker meg tilbake om jeg ikke føler meg verdsatt, og tør si det jeg mener, som hard to get. 

Anonymkode: 7ceba...127

Skrevet

Jeg har datet en del damer som har spillt dette spillet. Jeg avslutter relativt raskt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ærlig og direkte. Alltid. Om han ikke takler det, og ønsker at jeg "spiller", så er han uansett ikke en god match for meg. 

Skrevet

Bruker du lang tid på å svare og du ikke har noe interessant å melde, så er du ikke hard to get. Du er kjedelig.

Spiller du et spill som funker for deg, kjempebra for deg.

For de som synes ting drar ut i tid så finnes det nok av potensielle partnere der ute og da er det bare å fjerne matchen og gå videre.

Og nei, jeg spiller ikke hard to get. Ei heller driver jeg oversharing, men prøver å få i gang en samtale som flyter lett før eventuelt første møte

• Liker 2
Skrevet

Jeg er hard to get uten å spille, vil jeg tro. Liker ikke å ligge med alle og enhver, er ikke så interessert i fremmede så de må gjerne gjøre seg litt interessante. Svarer når jeg har tid, ikke alle jeg gidder å prioritere før noe annet. 

Skrevet

Jeg sier ting rett frem. :P 

Skrevet

Velger å være åpen og ærlig

Skrevet (endret)

Er meg selv hele veien, åpen og ærlig. Og forventer det samme tilbake fra en mann. Dessverre er det heller sjeldent å oppleve at de er åpne og ærlige.

Endret av Engel
AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du, det gidder jeg ikke. Ingenting er så lite sexy som å spille avvisende og "hard to get". Er jeg forelsket liker jeg

at mannen viser at han liker meg. Ja faktisk hvis han ikke viser det, da avbryter jeg det. Det går litt på min selvtillitt at jeg

føler meg liten og verdiløs hvis noen jeg liker avviser meg. Da vandrer jeg heller videre. Jeg tror det gjelder begge skjønn.

Anonymkode: c1bd3...160

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

føler meg liten og verdiløs hvis noen jeg liker avviser meg. Da vandrer jeg heller videre. Jeg tror det gjelder begge skjønn.

Dette må jeg lære å gjøre. 

Jeg er mann men blir alltid værende igjen og venter på at hun skal like meg. Men det er jo ikke sånn kvinner er. 

Anonymkode: 68799...7ca

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Før lå følelsene uten på meg, men har lært det er en fordel å skru litt ned. Lar han ikke være i tvil om at jeg er interessert, men lar han i hovedsak være driveren 

Anonymkode: d4d48...b28

Samme her, gått på fatale smeller ved å være for på så nå er jeg skrudd ned og har mer suksess.

Anonymkode: 4a2a3...09c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...