AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 En mann la meg til på fb. Syntes navnet virket kjent og vi hadde over 30 felles venner. Tydelig i samme omgangskrets. Ser han er fra samme by som meg. Klarte likevel ikke å ta ham igjen og heller ikke dama hans som han var kjærlig avbildet sammen med på profilbilde. Godtok likevel forespørselen og sjekket ikke mer ut. Så gikk det knapt et døgn og han sender meg noen små slibrige ‘hei sexy’ hva gjør du på- meldinger. Måtte dermed stalke siden hans nærmere og jeg ser han er godt gift og har to små døtre på under 5 år. Konen legger ut masse lykkelige familiebilder av dem. Fikk rett og slett vondt av henne uten å kjenne henne. Det er imidlertid ikke første gang jeg har opplevd lignende. En gang fikk jeg melding sent nattestid fra en annen etablert fb venn ‘hei- du er den mest sexy dama jeg kan tenke meg….er du kåt? 😳 Får nesten inntrykk av at dette er vanlig praksis blant svært mange menn som allerede er i forhold. Blir rett og slett ganske trist. Kan jo være noen er i åpne forhold, men SÅ vanlig er det jo ikke å være i det. Og da ville det kanskje være naturlig å nevne det ganske tidlig at de hadde åpent forhold med samboeren? Hos noen har jeg nemlig kanskje respondert forsiktig på flørten (kjekt med litt bekreftelse)…Men så har det først komt fram mye senere at de faktisk var i forhold og kanskje har barn. Hvor vanlig er egentlig dette? 🙈 Menn må gjerne svare. Anonymkode: fc999...ece 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn må gjerne svare. Menn har vel ingen peiling på hvor vanlig det er? Min erfaring er at det er vanlig. Dessverre. Anonymkode: 9fc37...dac 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Vet ikke om det er vanlig, men eksen min gjorde det. Det var ekstremt flaut å være gift med en fyr som sendte slike meldinger til andre. En av dem han holdt på sånn med var moren til en av de andre barna på fotballaget til barnet vårt, og jeg måtte treffe henne regelmessig. Han skrev sånn er du alene hjemme i kveld, vi kan kose oss litt sammen og masse sånne masemeldinger - og hun svarte sånn hi hi, du da, sukk ... Fy faen bare jeg tenker på det blir jeg bare full av skam. Glad det er slutt. Anonymkode: 58068...cf2 19
Fiskegrateng Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Menn er umoralske, sex og nye kvinner er viktigere enn noe annet i livet. Kvinner som stoler på sine menn er veldig naive. Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fy faen bare jeg tenker på det blir jeg bare full av skam. Glad det er slutt. Anonymkode: 58068...cf2 Skjønner jeg godt. Men svarene hennes var om mulig enda mer pinlige. Anonymkode: 9fc37...dac 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 4 minutter siden, Fiskegrateng said: Menn er umoralske, sex og nye kvinner er viktigere enn noe annet i livet. Kvinner som stoler på sine menn er veldig naive. Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann En del menn er playere, men ikke alle tar sin dame for gitt. Anonymkode: 1c4e6...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Fiskegrateng skrev (18 minutter siden): Menn er umoralske, sex og nye kvinner er viktigere enn noe annet i livet. Kvinner som stoler på sine menn er veldig naive. Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann Lenge siden du har fått deg noe? Anonymkode: 45f59...1e5 2
Fiskegrateng Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lenge siden du har fått deg noe? Anonymkode: 45f59...1e5 Skjønner ikke sammenheng. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Fiskegrateng skrev (21 minutter siden): Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann Og det finnes ikke utro kvinner liksom ?? Så naiv er du ikke. Jeg kan skrive en hel side om akkurat det, om du vil. Anonymkode: f5a22...d98 1
Fiskegrateng Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Og det finnes ikke utro kvinner liksom ?? Så naiv er du ikke. Jeg kan skrive en hel side om akkurat det, om du vil. Anonymkode: f5a22...d98 Sier jeg at det ikke finnes uto kvinner?Det gjør jeg ikke, men menn er mye verre 5
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 Fiskegrateng skrev (25 minutter siden): Menn er umoralske, sex og nye kvinner er viktigere enn noe annet i livet. Kvinner som stoler på sine menn er veldig naive. Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann Tja synes kvinner er like ille. De er ikke like visuelle, men de er minst like ille. Desverre for begge kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Fiskegrateng skrev (1 minutt siden): Sier jeg at det ikke finnes uto kvinner?Det gjør jeg ikke, men menn er mye verre Ikke så mye verre lenger, forandret seg veldig ila. de siste tiår. Jg har erfaring fra Hotell (dørvakt), Buss og taxisjåfør. Jeg har sett det meste. Anonymkode: f5a22...d98
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 27 minutter siden, Fiskegrateng said: Menn er umoralske, sex og nye kvinner er viktigere enn noe annet i livet. Kvinner som stoler på sine menn er veldig naive. Det dummeste man kan gjøre er å stole på en mann Nei, det dummeste man kan gjøre er å generalisere, og dømme alle medlemmer av ei gruppe på bakgrunn av noen få. Anonymkode: 9b073...cc7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 Jeg er gift og kan finne på å flørte litt utenom, men absolutt ikke med folk i omgangskrets. Man ber jo om å bli fersket da. Men en litt morsom, men anonym profil på tinder gjør susen. Har ikke tenkt til å treffe noen, selv om det har vært mulig flere ganger. Anonymkode: 6ef06...da4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 Menn vet at de blir mer attraktive når de er opptatt. Anonymkode: c58d0...79c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Menn vet at de blir mer attraktive når de er opptatt. Anonymkode: c58d0...79c Usj, nei. Opptatte menn som prøver seg, er jo kloakk Anonymkode: 1c4e6...e2e 17
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 Alle kjærestene mine har holdt på sånn bak ryggen min. Har sluttet å bry meg å vurderer å bedra han skikkelig på pur faen. ❤ Anonymkode: 1984e...a28 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Menn vet at de blir mer attraktive når de er opptatt. Anonymkode: c58d0...79c Det hsr jeg aldri hatt inntrykk av som kvinne.. Anonymkode: 1984e...a28 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Lurer på om de menn som flørter i sosiale medier vil ut av sitt forhold eller ha i pose & sekk. Anonymkode: 1c4e6...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn vet at de blir mer attraktive når de er opptatt. Anonymkode: c58d0...79c Hvorfor er der sånn tror du? Anonymkode: fc999...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå