AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Forholdet er ganske nytt men føler jeg er usundt opptatt av han når vi ikke er sammen. Sjekker telefonen i vente på kontakt, slapper ikke ordentlig av med andre om han ikke er med, redd for at han skal gjøre det slutt. Blir stresset om det går noen timer uten kontakt. Tar ikke dette opp med han, dette handler om mine problemer og ikke han. Noen som har vært der og har råd for å bedre situasjonen? Vil ha det bra med han, men også når jeg ikke er med han. Forholdet er så seriøst og vi har møtt og tilbringer tid med hverandres familie og venner. Har snakket om å flytte sammen etterhvert. Anonymkode: c85d4...b82
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Forholdet er ganske nytt men føler jeg er usundt opptatt av han når vi ikke er sammen. Sjekker telefonen i vente på kontakt, slapper ikke ordentlig av med andre om han ikke er med, redd for at han skal gjøre det slutt. Blir stresset om det går noen timer uten kontakt. Tar ikke dette opp med han, dette handler om mine problemer og ikke han. Noen som har vært der og har råd for å bedre situasjonen? Vil ha det bra med han, men også når jeg ikke er med han. Forholdet er så seriøst og vi har møtt og tilbringer tid med hverandres familie og venner. Har snakket om å flytte sammen etterhvert. Anonymkode: c85d4...b82 Jeg råder deg til å snakke med han om det. Ikke for å legge problemet over på han, men for å få luftet det. Det kan hjelpe.. når man er kjærester skal man støtte hverandre og kunne ta opp alt som plager. Det kan være en fin måte å sjekke om han er den rette på eller ikke. Lykke til❤️ Anonymkode: 6e5b8...cab
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Var sånn i starten jeg også. Bare ekstremt forelska. Var veldig slitsomt 😅 nå etter et par år går det litt bedre 😊 Anonymkode: 19c95...ec7
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Du virker forelsket. En ganske vanlig diagnose.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Ikke ta det opp med han. Anonymkode: 8dce1...10a 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Kan være bare forelskelse, men jeg vil likevel informere litt om dette under. Se på YouTube om emnet "codependency", hjalp meg en del. Jeg slet en del med dette temaet: Og denne serien hjalp meg veldig. Jeg hadde slitt lenge uten å helt vite hva som var galt for meg. Sier ikke at dette er deg, men han tar for seg flere ting også, verdt å sjekke ut. Er noe med å få litt perspektiv, føle at man ikke er helt gal. Det skal sies at jeg har vært verst i forhold hvor ting ikke har vært det beste for meg. Forskjellig kjærlighetsspråk hvor det føltes vondt og sårt å ikke få kjærlighet på en måte jeg trengte, ble derfor "utsultet" som ga en enda mer følelse av "Må ha mer, får aldri nok!". De ofte sa/gjorde ting som gjorde meg usikker (jeg er ikke usikker av natur, alltid hatt god selvtillit). Var noe med at jo mer utrygghet jeg følte jo mer avhengig ble jeg, var alltid hol etter han siden han ga meg lite å holde på og derfor cravet jeg bare mer og mer. Ble rett og slett helt kokko. De gjorde ikke noe galt egentlig, var bare ikke en god match. Jeg trengte noe annet enn det de ga. F.eks: jeg trenger nærhet, de ga meg kjærlighet i form av tjenester. De viste og ga kjærlighet, men ikke i en form jeg trengte for å føle kjærlighet. Høres kanskje kresent og fucka ut, men vi alle føler å viser kjærlighet på vår måte. Jeg tok litt tid etter et vondt forhold for å heale og komme meg tilbake til den jeg er, det hjalp mye. Er nå i et bra samboerskap, hvor alt føles sunt og trygt. Jeg trodde det var noe kronisk galt med meg, var bare sammen med feil person rett og slett, dårlig matcher. Føles kontraintuitivt, man føler og tror at den man føler så sterkt for må jo være den rette? Ikke alltid.. Stor lidenskap kan gå bra, men kan også relatere til det kjente ordtaket type Thus, the flame that burns twice as bright? Tends to burn out quicker. håper du finner litt ro og masse lykke til 🌼 Anonymkode: 30ebf...59c 3
KoopaTroopa Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan være bare forelskelse, men jeg vil likevel informere litt om dette under. Se på YouTube om emnet "codependency", hjalp meg en del. Jeg slet en del med dette temaet: Og denne serien hjalp meg veldig. Jeg hadde slitt lenge uten å helt vite hva som var galt for meg. Sier ikke at dette er deg, men han tar for seg flere ting også, verdt å sjekke ut. Er noe med å få litt perspektiv, føle at man ikke er helt gal. Det skal sies at jeg har vært verst i forhold hvor ting ikke har vært det beste for meg. Forskjellig kjærlighetsspråk hvor det føltes vondt og sårt å ikke få kjærlighet på en måte jeg trengte, ble derfor "utsultet" som ga en enda mer følelse av "Må ha mer, får aldri nok!". De ofte sa/gjorde ting som gjorde meg usikker (jeg er ikke usikker av natur, alltid hatt god selvtillit). Var noe med at jo mer utrygghet jeg følte jo mer avhengig ble jeg, var alltid hol etter han siden han ga meg lite å holde på og derfor cravet jeg bare mer og mer. Ble rett og slett helt kokko. De gjorde ikke noe galt egentlig, var bare ikke en god match. Jeg trengte noe annet enn det de ga. F.eks: jeg trenger nærhet, de ga meg kjærlighet i form av tjenester. De viste og ga kjærlighet, men ikke i en form jeg trengte for å føle kjærlighet. Høres kanskje kresent og fucka ut, men vi alle føler å viser kjærlighet på vår måte. Jeg tok litt tid etter et vondt forhold for å heale og komme meg tilbake til den jeg er, det hjalp mye. Er nå i et bra samboerskap, hvor alt føles sunt og trygt. Jeg trodde det var noe kronisk galt med meg, var bare sammen med feil person rett og slett, dårlig matcher. Føles kontraintuitivt, man føler og tror at den man føler så sterkt for må jo være den rette? Ikke alltid.. Stor lidenskap kan gå bra, men kan også relatere til det kjente ordtaket type Thus, the flame that burns twice as bright? Tends to burn out quicker. håper du finner litt ro og masse lykke til 🌼 Anonymkode: 30ebf...59c For et bra innlegg 👏👏👏Har samme erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå