AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #21 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en dame som liker damer, og jeg må også si at jeg er lei av Pride. Før var det homodager for de homofile og bifile i en uke hvor alle som ville kunne gå i tog for å vise solidaritet med de homofile. Nå er det blitt et politisk prosjekt med radikal identitetspolitikk som i realiteten underminerer de homofiles rettigheter. Jeg føler meg ikke hjemme i homobevegelsen lenger. Hvorfor skal man ha regnbueflagg overalt og markere Pride i alle mulige sammenhenger der det ikke er relevant? Jeg føler at det bare skader de homofiles sak, dessverre. Anonymkode: be0a5...111 Så at folk støtter dette skader? Da er all markering forgjeves når selv de som er homofile, transseksuelle etc er likegyldig? Er heterofil selv, men ønsker veldig å støtte Pride fordi jeg mener alle skal like kjønnet dem vil, eller være dem selv- uansett hva det måtte innebære! Trodde det var en fin markering for alle land, uansett regler og utfordringer. Anonymkode: 2d369...0b9
Gjest SomeDude32 Skrevet 9. juli 2021 #22 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Jeg er imot hele LGBT bevegelsen for de ender opp med å eksludere egne medlemmer som går imot ekstremismen. Cate McGregor fra Australia er en fornuftig transseksuell som blir motarbeidet fordi hen rett og slett prøver å holde en fornuftig og rettferdig tilnærming til det hele. Og ja, jeg respekterer hen såpass at jeg velger å bruke et ord jeg ikke gidder bruke på andre. Hen. Cate har også sagt følgende: "You can not legislate yourself into acceptance", Fantastisk person ❤️ Og ja, Pride bevegelsen er kreft Endret 9. juli 2021 av SomeDude32
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #23 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor er du likegyldig? Er veldig mange som støtter Pride nettopp fordi man støtter homofili etc. Dere skal absolutt ikke skamme dere, er jo derfor jeg støtter Pride. Anonymkode: 2d369...0b9 Jeg forklarte deg litt hvorfor jeg er likegyldig, og for å være ærlig så har jeg egentlig aldri brydd meg noe særlig om pride. Er vokst opp i en tid hvor det ikke har vært noe særlig problem, som voksen da. Det var jo litt kjipt som barn og ungdom, men det kommer man seg over bare man tør å være ærlig mot seg selv. Jeg synes pride har gått for langt, er lei av det og vil av hele greia. Orker ikke å engasjere meg i alle minoritetsgrupper og forskjellige flagg. Det blir for mye. Det er flere minoriteter som roper, men dessverre så ser man at alt dette dramaet og spetakkelet som oftest går utover homofile, når de fleste egentlig bare vil være i fred. Det er bare et fåtall som skriker etter oppmerksomhet. Tvert imot så blir det flere og flere homofile som ikke orker å være en del av paraden lenger, og melder seg ut. Anonymkode: fd5b1...02a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #24 Skrevet 10. juli 2021 Er skeiv men synes selv det blir litt mye pride! altso jeg er stolt! men så solt er jeg heler ikke Anonymkode: 90ff7...91f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #25 Skrevet 11. juli 2021 Pride meg her og Pride meg der, bla bla bla bla. Du har de som driter litt i det og så har du dem som lager gale Matias stemning og skal flagge hele året og skjeller ut dem som sier det blir litt mye. Anonymkode: 1a783...96e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #26 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 23.04): Jeg er for å fremme pride, ha vært mye styr i media. Hva tenker du? Anonymkode: 2d369...0b9 Skjønner ikke hvorfor du vil fremme en slik ekstremistorganisasjon som selv mange homofile og transer holder seg unna. Mange ser at de går for langt og at ekstremismen deres er skadelig for Norge. Anonymkode: c6e55...8f4
Blomsterpotta Skrevet 12. juli 2021 #27 Skrevet 12. juli 2021 Kunne ikke brydd meg mindre og jo mer dette Pridedritet blir fremmet, jo mer får jeg avsmak. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #28 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 21.31): Hvorfor er du likegyldig? Er veldig mange som støtter Pride nettopp fordi man støtter homofili etc. Dere skal absolutt ikke skamme dere, er jo derfor jeg støtter Pride. Anonymkode: 2d369...0b9 Støtte homofili? Jeg støtter på ingen måte homofili, like lite som jeg støtter hetrofili. Jeg støtter voksne menneskers rett til fritt å velge partner. Anonymkode: c709f...a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå