Gå til innhold

Noen som har erfaring men bonprix? Tenker på hvordan str er på kjoler.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 46 andre steder.

Kan jeg bestille samme str der?

Anonymkode: af16f...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker samme str der som jeg gjør ellers. 

Anonymkode: a059d...ca0

Skrevet

Gå heller ned en størrelse, har bestilt en del derifra og erfaringsmessig er klærne store i størrelse :)

AnonymBruker
Skrevet

Store størrelser, og merkelig passform på en del plagg. Jeg bestilte to gensere i samme størrelse, den ene var for liten og den andre kunne brukes som telt.

Anonymkode: 47773...08b

AnonymBruker
Skrevet

Klærne er litt store i str, ja.

Anonymkode: de8cc...21a

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte to kjoler og to forskjellige str på begge to.

Anonymkode: af16f...f60

Skrevet

Har kjøpt fra Bonprix et par ganger men synes kvaliteten var dårlig. Var en kjole og BH

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Bestilte en bikini derifra, det sto jeg skulle gå ned en størrelse. Bestilte likevel min vanlige str 38 siden jeg er i første trimester og sikkert blir litt større. Den satt som en barnebikini på meg, altså, jeg fikk den ikke på. Jeg har gått opp en kilo, så det er ikke det at jeg har blitt feit heller. Måtte betale retur i tillegg. Forbanna dritt, sånn er det ikke på zalando. Man skulle kunne returnere gratis, da det ikke går an å prøve klærne i en nettbutikk.

Skrevet

Litt store i str kanskje? Jeg har ikke bestillt så mye derfra, men har bestillt litt i min vanlige str og det var kanskje hakket for romslig :) Men det kommer helt sikkert ann på fra plagg til plagg.

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Sirah skrev (20 minutter siden):

Litt store i str kanskje? Jeg har ikke bestillt så mye derfra, men har bestillt litt i min vanlige str og det var kanskje hakket for romslig :) Men det kommer helt sikkert ann på fra plagg til plagg.

Det håper jeg virkelig! Enten må jeg ha blitt tjukk uten at det synes på vekta, ellers så var det dokkeklær jeg fikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...