Bli medlem Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Erna-krisen fortsetter: Nå vil flere ha Jonas som statsminister (tv2.no) Ifølge artikkelen har tilliten til Erna Solberg stupt særlig etter sushi-middagen hvor hun hadde flere gjester enn tillatt. Dette er i alle fall det artikkelen skal få oss til å tro er årsaken. Jeg tviler sterkt. Om dette stemmer har jeg mistet fullstendig troen på folk og deres beslutningsgrunnlag. I et år hvor det er avslørt at vi har en statsminister som lar lobbyorganisasjoner lage landets smittevernregler. Toppolitikere som gir lobbyister vetorett til ny politikk. Og så er det en sushi-middag som gjør at folk mister troen på Erna? Jeg er rystet. 1
Kågebruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Folk er lei av Coronotiltakene. Og det er noe som heter regjeringsslitasje. 5
CAPS LOCK Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Den viktigste årsaken er regjeringsslitasje. Erna har vært statsminister i åtte år. 5
Kullkraften Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Folk flest blir bare sinte på det mediene har store oppslag om på forsiden over flere dager. Du får sammenligne antall middagsoppslag med antall korrupsjonsoppslag, så blir det klart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå