AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Altså han vil jeg skal sitte nærmest over han med hele understellet mitt over ansiktet hans, for så slikke meg. Er som enkelte sier ; kunne spist deg opp? 😅 Han kan jeg gjøre det på meg da. Dessverre så er det utrolig mange som ikke får meg til å tilfredsstilles med denne type stimulering. Men det gjør han. Noen er visst bare bedre slikkere enn andre? Anonymkode: be659...161 2
mannfolket Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Altså han vil jeg skal sitte nærmest over han med hele understellet mitt over ansiktet hans, for så slikke meg. Er som enkelte sier ; kunne spist deg opp? 😅 Han kan jeg gjøre det på meg da. Dessverre så er det utrolig mange som ikke får meg til å tilfredsstilles med denne type stimulering. Men det gjør han. Noen er visst bare bedre slikkere enn andre? Anonymkode: be659...161 Har du altså sittet på ansiktet til utrolig mange menn? 2
Mæn40 Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 "Sit on my face and tell me that you love me" Er en sang av Monty python fra ganske mange år tilbake, så det er nok ikke noe nytt fenomen 😀 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså han vil jeg skal sitte nærmest over han med hele understellet mitt over ansiktet hans, for så slikke meg. Er som enkelte sier ; kunne spist deg opp? 😅 Han kan jeg gjøre det på meg da. Dessverre så er det utrolig mange som ikke får meg til å tilfredsstilles med denne type stimulering. Men det gjør han. Noen er visst bare bedre slikkere enn andre? Anonymkode: be659...161 Alle klarer å tilfredsstille en kvinne i den stillingen, det må være du som har sittet feil på de andre. Anonymkode: a83a9...eb2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle klarer å tilfredsstille en kvinne i den stillingen, det må være du som har sittet feil på de andre. Anonymkode: a83a9...eb2 Nei, det finnes dårlige slikkere også. Eller at det blir for hardt ..Sorry😅 Anonymkode: be659...161 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det finnes dårlige slikkere også. Eller at det blir for hardt ..Sorry😅 Anonymkode: be659...161 Eksen min hadde ikke veldig sans for å bli slikket, og det å sitte på fjeset mitt var litt motvillig. Men én gang opplevde jeg at hun tok styringen, og begynte å ri meg skikkelig hardt. Hun bare brukte hele fjeset mitt liksom, og om jeg slikket eller ikke, hadde neppe noe å si. Hvordan blir det hos deg, hvis du er litt mer aktiv på topp? Anonymkode: 969cd...df2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eksen min hadde ikke veldig sans for å bli slikket, og det å sitte på fjeset mitt var litt motvillig. Men én gang opplevde jeg at hun tok styringen, og begynte å ri meg skikkelig hardt. Hun bare brukte hele fjeset mitt liksom, og om jeg slikket eller ikke, hadde neppe noe å si. Hvordan blir det hos deg, hvis du er litt mer aktiv på topp? Anonymkode: 969cd...df2 Og du lever fortsatt😮 Høres litt klaustrofobisk ut😁 Anonymkode: 7c18c...a14 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Alltid deilig å bli sittet på, da kan dama selv bestemme hvor hun vil ha tunga mi, foran eller bak, og med hvilket trykk. I tillegg renner alle saftene hennes inn i munnen. Anonymkode: 84ea6...716 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Og du lever fortsatt😮 Høres litt klaustrofobisk ut😁 Anonymkode: 7c18c...a14 Det er jo litt av poenget, å gi fra seg noe av kontrollen, og bare være omsluttet av kropp og kjønn. Med mindre hun er diger, og går aktivt inn for å kvele deg, så blir det alltids luft nok. Jeg er ikke bare submissiv, men synes det er ok med litt av det også. Anonymkode: 969cd...df2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 For meg er det absolutt ikke snakk om «tap av kontroll», kun en måte å la kjæresten min «gjøre jobben selv» for maks nytelse. Eneste jeg trenger er å tilby henne tunga mi, og hun kan velge hvor den skal leke på henne. Anonymkode: 84ea6...716 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eksen min hadde ikke veldig sans for å bli slikket, og det å sitte på fjeset mitt var litt motvillig. Men én gang opplevde jeg at hun tok styringen, og begynte å ri meg skikkelig hardt. Hun bare brukte hele fjeset mitt liksom, og om jeg slikket eller ikke, hadde neppe noe å si. Hvordan blir det hos deg, hvis du er litt mer aktiv på topp? Anonymkode: 969cd...df2 Jeg er oftest dominant, men når hun setter seg på ansiktet mitt og rir meg inn til byen er jeg helt og holdent hennes. Ekstra bonus når hun squirter.
Realverdien Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Det er vel mest en praktisk slikkestilling tenker jeg da. Man sparer seg mye nakkeplager. Og kan ligge avslappet på ryggen.
Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 On 7/9/2021 at 12:37 PM, AnonymBruker said: Og du lever fortsatt😮 Høres litt klaustrofobisk ut😁 Anonymkode: 7c18c...a14 Men helt fantastisk tennende! 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 (endret) «Da dør du hvertfall lykkelig» sa jeg i det jeg satt meg på fjeset hans😅 Endret 10. juli 2021 av Elder Millennial
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 22.15): Altså han vil jeg skal sitte nærmest over han med hele understellet mitt over ansiktet hans, for så slikke meg. Er som enkelte sier ; kunne spist deg opp? 😅 Han kan jeg gjøre det på meg da. Dessverre så er det utrolig mange som ikke får meg til å tilfredsstilles med denne type stimulering. Men det gjør han. Noen er visst bare bedre slikkere enn andre? Anonymkode: be659...161 Finnes knapt noe mere tennede, enn ei viril kvinne som gnikker klitten sin febrilsk mot ansiktet mitt for å fremskape sin egen orgasme. Nesen får skikkelig juling ja, men jeg har ikke hjerte til å avbryte... den dagen det skjer skal jeg heller drukne i fittesaft eller squirt❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå