Gjest Spacegirl Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Fikk et reklamebilag fra Jysk i dag, og der så jeg en sofa som var ganske fin og veldig billig. Har tenkt på å kjøpe sofa lenge nå, men det er knapt med penger. Men er det noen som vet hvordan kvaliteten er på sofaene fra Jysk? Har erfart at ting med bevegelige deler, f.eks kommoder med skuffer o.l., er helt håpløs kvalitet og detter nesten fra hverandre med en gang. Så hvis sofaen er dårlig kvalitet, er det vel ikke verdt pengene. Noen erfaringer?
Gyda Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Har desverre ingen erfaring med møbler fra Jysk. Men dersom du går og prøvesitter noe av det de har, så tror jeg ikke at du akkurat blir imponert over sittekomforten... Forøvrig er min personlige mening at å kjøpe møbler på Jysk må være som å kjøpe verktøy på Europris - billig, fint å se på, men ubrukelig.
Pauline Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Vil ikke anbefalle å kjøpe møbler eller andre ting der (unntatt håndklær og sengetøy) Har kjøpt en bondebrisk og to kommoder der for noen år siden. Elendig kvalitet. Kjenner flere som sier det samme.Man får stort sett den kvaliteten man betaler for, er jeg redd.
Gjest Spacegirl Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Takk for svar . Da styrer jeg unna Jysk. Får vente på januarsalget, kanskje jeg finner noe bra på Bohus eller noe sånt da
Gjest Bertine Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Ja, viss noen har noen tips til en billig å bra sofa, må de hyle ut
Gjest Lea Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 2 brødre på Skullerud (og Vøyenenga?) har faktisk mye billig og bra. Vi har kjøpt en del rimelige møbler der de siste årene og kvaliteten har ikke vært til å klage over (prisen tatt i betraktning). Faktisk er det billigere og bedre utvalg der enn på IKEA o.l. Ellers har også A-møbler på Alnabru rimelige møbler. Kvaliteten varierer jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå