AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Dere som har mistet; hvor lang tid etter det hadde dere positiv graviditetstest? Anonymkode: 6d1c1...2c0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Hadde positiv test i ca 3 uker etter MA i uke 10. Tror jeg fikk eggløsning mens jeg fremdeles hadde svakt positiv test. Fikk mensen 4 uker og 3 dager etter hjemmeaborten. Anonymkode: 5bc38...7ce
Patriotpaula Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Hadde fortsatt svakt positiv test 4 uker etter MA i uke 8+noen dager. Medisinsk abort.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Hvis det varer for lenge må du sjekke for rester, jeg hadde problemer med at livmora ikke tømte seg ved alle mine tre missed abortions. Ved mine tre fødsler derimot var det ikke noen problemer. Måtte ha utskrapinger etter medisinsk behandling og lange tider med blødninger osv. Anonymkode: a7a09...beb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde positiv test i ca 3 uker etter MA i uke 10. Tror jeg fikk eggløsning mens jeg fremdeles hadde svakt positiv test. Fikk mensen 4 uker og 3 dager etter hjemmeaborten. Anonymkode: 5bc38...7ce Er det mulig å bli gravid på nytt på første eggløsning etter abort, selv om man fremdeles har hcg i blodet? Anonymkode: ca596...747
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det mulig å bli gravid på nytt på første eggløsning etter abort, selv om man fremdeles har hcg i blodet? Anonymkode: ca596...747 Det må bli negativt først Anonymkode: a7a09...beb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er det mulig å bli gravid på nytt på første eggløsning etter abort, selv om man fremdeles har hcg i blodet? Anonymkode: ca596...747 Har lest begge deler på internett, noen steder sier at hcg må bli 0 før eggløsning skjer, noen steder sier at det holder at det er et lavt nivå. Anonymkode: 5bc38...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Jeg hadde bare kjemisk i uke 5-6, men positiv test i 4 uker etter. Ble nesten sprø fordi jeg visste det hadde gått galt og ville bare ha mens igjen så vi kunne prøve på nytt. Anonymkode: 0cdd2...275
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Jeg hadde en tidlig sa. Tok test 4 uker etter som var positiv og jeg var da gravid igjen. (4 uker på vei) Så unnfangelsen skjedde to uker etter sa. Jeg var hos gynekolog ganske kort tid etter sa, som sa at det såg ut som kroppen orden bra opp selv og at det ikke var noen rester. Anonymkode: 7846f...fec 1
Amatariel Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det må bli negativt først Anonymkode: a7a09...beb Nei det går an å få eggløsning og bli gravid på det selv om man har litt hcg igjen i kroppen fra en abort. Men kan være vanskelig å kartlegge den eggløsningen, ettersom EL-tester da ikke virker (viser positivt uansett om man har hcg i kroppen). For å svare TS: Etter mine to SA'er rundt uke 6 ble testen blenda innen 1 uke. Etter MA uke 9 gikk det 2 uker og etter abort i uke 14 gikk det 3-4 uker før testen var negativ igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå