AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Har nettopp kjøpt meg leilighet og jentene mine vil ha glittervegger på rommene sine beggeto.. Jeg er alenemor og liker å tror at jeg er helt greit nevedyktig. Så akkurat det med å pusse opp rommene dems går greit. Får også hjelp om jeg skulle overvurdere egne ferdigheter (heldigvis). Men! Jeg blir ikke noe klokere når jeg googler erfaringer med å male med glittereffekt. Så da tenkte jeg å prøve meg her, for å se om noen har noen gode tips? Jentene mine og jeg har vært gjennom husbrann og vi har bodd hos familie/venner det siste 1,5 året. Så jeg vil så gjerne gi de akkurat det de ønsker seg, nå som vi endelig skal få noe eget igjen. Anonymkode: 58643...ae5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Prøv på en vegg, da fungerer ganske mye rart. På alle fire tror jeg det bare blir slitsomt. Anonymkode: 9a9dc...f23
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Tapet på en vegg 🙂 Eventuelt finn en farge som de liker å kjøp stickers som glitrer Anonymkode: 93d72...144
Guddla Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Finnes glitter du tilsetter i maling for siste strøket du kan kjøpe. Ville kanskje hatt det i taket eller på 1 eller 2 vegger. Hele rommet blir fort mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå