AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Han er kjekk og kul. Men ikke særlig sosial. Anonymkode: c127c...f33
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Kul? Vi er jo ikke tenåringer. De ser på ham som snill, hjelpsom, høflig og som en god ektemann for deres venninne. Anonymkode: 4be6d...220 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Jeg tror venninnene mine anser han som en hyggelig fyr, men tror ikke de synes han er spesielt kul 😅 Anonymkode: 3054c...726 2
TheAliass Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Tror mine venninner synes han er en høy på seg selv betterwisser.. 🙈 Det synes jeg også, når han er sammen med andre, spesielt nye personer. Heldigvis er han ikke sånn i hverdagen når det er bare jeg som skal leve med han.. Og, hvis man bare takler de første møtene med han, oppdager de aller fleste at det er en passe usikker fyr som tar på seg tøffe-maska i møte med nye folk. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Lol, kul. Ikke en verdi voksne folk verdsetter. For å være ærlig tror jeg ikke venner/venninner av meg liker ham spesielt godt. Han har verdens tørreste humor (som jeg synes er hysterisk morsom), er temmelig klønete i sosiale sammenhenger og trives best når han får pusle med sitt. På tross av alle forskjellene har vi et flott og stabilt forhold, et fantastisk sexliv og har alltid noe å snakke om. Jeg håper han orker meg resten av livet❤️ Anonymkode: 94b5b...a96 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 De ser på han som snill, hyggelig, koselig og pratsom når han først begynner å snakke Anonymkode: 5f0c0...c55
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Mannen til søsteren min er ikke likt av et eneste menneske utover hennes selv og deres to barn. Hun ser jo ikke det. Tror det er vanlig at man ikke ser det selv, men man ser det på venner de har og hvordan Folk reagerer på han i sosiale sammenhenger. Anonymkode: fae36...c80 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 de ser på han som stødig, voksen, seriøs, en god pappa til både min datter og vår felles sønn. Stort sett alt det motsatte av min eksmann. Men ikke kul. Anonymkode: 58e0d...ace
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 har forøvrig en kollega på 41, selv er jeg 38. Han gjør det meste for å være kul. Jeg syns det er kleint. Vi er voksne mennesker. Anonymkode: 58e0d...ace 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 De aller fleste -meg inkludert- ser på henne som for god for meg, og alle lurer på hvordan jeg fikset dette. Det er bare hun som har svaret på det. Om hun er kul? Hun er hvert fall populær blant mine venner.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Kul? Nja Men de venninnene jeg har nå liker han. Jeg mistet endel venninner da jeg ble sammen med han da, fordi han fikk meg til å forstå at de behandlet meg som dritt. Og når jeg begynte å stå opp for meg selv så likte ikke de at jeg forandret meg. Og jeg har det mye bedre na! Og det ser de venninnene jeg har igjen ( som ikke behandlet meg som dritt ). Anonymkode: 9993a...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Kul er vel litt feil ord, kanskje. Men de ser han som snill, morsom og sosial, og etterspør ofte om han kommer også, om jeg feks blir invitert på fest. også vet jeg at det er flere av mine venner (mannlige) han snakker med ukentlig, på snapchat feks. Anonymkode: a6472...dcc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 De syns han er grei når de møtes, men nesten samtlige av de mener jeg burde satse høyere blant annet fordi han har ligget med alt whitetrashet i byen (det visste ikke jeg før vi ble sammen). Men, nå har vi fått barn så jeg får vel bare holde ut, eventuelt ha noen på si for å kose meg slik han har gjort mot meg. Og nei- alle venninene mine syns han er en taper. Jeg er glad i han da (minus alle sexparnterene blant hobbynarkomane og prostituerte i denne lille byen). Anonymkode: 97474...797 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 Hahaha, tviler sterkt på at de synes han er så voldsomt kul. Vi er jo ikke 16 år, og så er både han, jeg og mine venner ganske nerdete av oss. Men de liker han godt ja. Anonymkode: ee70d...f3f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 Ja de ser på ham som kul og populær. Bestekompisen hans er kjendis og han vanker i et kult ‘kjendis miljø. Vet dette høres skikkelig fjortis ut, men vi er i slutten av 30-årene😂 Heldigvis ser de på ham som ekstra kul fordi han likevel stort sett foretrekker å være hjemme med meg og barna. Går omtrent aldri ut lengre selv om de kule vennene maser på ham. Familien betyr mest for ham☺️ Anonymkode: 4e1cb...36b
Trolltunge Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 Nå måtte jeg tenkte meg godt om, i forhold til om jeg synes noen av partnerne til mine venninner er kule. Jeg tror ikke det. Jeg tror det blir helt feil beskrivelse av voksne menn. Generelt. Min kjære er alltid usedvanlig stilig kledd. Det kan jo kanskje betegnes som kult. Utover det tror jeg de synes han er morsomt, hyggelige og flott for alderen, men jeg tror også at de tenker at de ikke kunne hatt en slik partner selv. At det er mye bra med ham som person og venn, men også mye sært de ikke hadde taklet som partner. At de liker ham som person og venn holder lenge. Han og min svoger har imidlertid aldri funnet tonen. Det er litt synd, men ikke et problem så lenge de begge oppfører seg høflig og ok mot hverandre. Det gjør de.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Folk kan kanskje synes at mannen er kul. Han gjør mye kule ting og kler seg kult. Kanskje kler han seg for kult for alderen? Om mine venner liker han? Noen gjør det mens andre ikke, tror jeg. Det viktigste er at han er en god mann og far og det er han. Vi liker han godt og da spiller det liten rolle hva andre synes. Anonymkode: b86a8...99e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 Kul? Han er ikke 14. men vennene mine liker han ja. Han er hyggelig mot alle, lett å snakke med og snill ☺️ Hjelper der han kan Anonymkode: 13e08...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå