AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Jeg vil si Ingrid Espelid Hovig, fordi hun satte pris på å lage tradisjonell mat fra bunnen av sånn som den var. Synes Hellstrøm ødelegger mye av den tradisjonelle maten med moderne tull. Han har for lengst ødelagt juleribba f.eks. Anonymkode: edca2...d56 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Tenker nok Hellstrøm er mer bevandret med internasjonal kokkekunst, men hadde jeg kunne valgt hvem jeg ville spist maten til ville det blitt trad mat hos Ingrid. Synes sånn fancy-schmancy kokkekunst er ræva, og lager bedre mat til meg selv, selv. Anonymkode: 8552d...0aa 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Kan ikke sammenlignes. Blir som å sammenligne motorsykkel og bil. Eyvind har forresten lært mye av Ingrid, så til og med han ville nok sagt Ingrid var på topp på deg klassiske, så har han eksperimentert litt videre og gjort det bra. Anonymkode: be321...ec8 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker nok Hellstrøm er mer bevandret med internasjonal kokkekunst, men hadde jeg kunne valgt hvem jeg ville spist maten til ville det blitt trad mat hos Ingrid. Synes sånn fancy-schmancy kokkekunst er ræva, og lager bedre mat til meg selv, selv. Anonymkode: 8552d...0aa Hellstrøm påstår at han setter pris på tradisjonell mat, men han gjør da slettes ikke det. Han snakker om det, men gjør allikevel om på det. Synes han virker overvurdert. Anonymkode: edca2...d56
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 https://tv.nrk.no/serie/fjernsynskjoekkenet/1984/FOLA00004284 Kan ikke sette dem opp mot hverandre. De er gode på hvert sitt vis. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Synes Hellstrøm ødelegger mye av den tradisjonelle maten med moderne tull. Han har for lengst ødelagt juleribba f.eks. Anonymkode: edca2...d56 Hvordan har han ødelagt juleribba? Anonymkode: 59ef3...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan har han ødelagt juleribba? Anonymkode: 59ef3...d8d Med forskjellige slags urter, frukt osv... Anonymkode: edca2...d56 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Vi lager ribba etter Helstrøms tips. Funker veldig bra. han tipset bl annet om å ha rist under, så tallerken, og vann i bunn, og om å kutte etter at man begynte å steke, da er der mye enklere å kutte. Og tallerken gjør at ribba «åpner» seg og svor blir bedre stekt. Anonymkode: 6b187...30c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Ville heller bestilt en 3-retters laget av Hellstrøm enn Ingrid Espelid Hovig. Hans type kokkelering er mye mer min bane enn Ingrid sin. Anonymkode: 60d72...f8b 7
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Helt umulig å svare på. De var/er enere på hver sin måte i hver sin generasjon. Det finnes et videoklipp av en ung og skjeggete Hellstrøm på besøk hos Ingrid. Morsomt. Kanskje noen finner og poster det...? 😊 Endret 9. juli 2021 av Jerry Lee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå