Trolltunge Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Kanskje greit om du presiserer hva du mener med avvist hver gang. Jeg blir avvist hver gang jeg foreslår at mannen kan ta seg av klesvasken for eksempel. Jeg regner ikke med at det er hva du mener, men seksuelt i et forhold, eller totalt sett? Eller angående å prate ut om ting? Eller når man trenger omtanke/en klem/støtte/praktisk hjelp? Jeg tror uansett at alle forstår og vet at anvisninger er vonde. (Jeg takler den med klesvasken, siden det er avtalt min oppgave, og jeg bare prøver meg.) 9
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Har sett kvinner som har blitt avvist på fylla og ingenting er mer hysterisk å se på De aller fleste fyrer seg skikkelig opp 😂 Ellers har du de som gang på gang blir lurt fordi de tror de skal få et forhold med en fyr som ligger med dem. De har man også på KG men hvordan det føles veit jeg ikke. Sikkert surt og bittert.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Jeg har datet en mann i to måneder og trodde virkelig at det var noe som kunne bli noe fint. Men fikk en sms i kveld hvor han avsluttet det hele. Det kom som lyn fra klar himmel og totalt uventa. Nå har jeg det bare vondt og alt føles dritt. Det er ikke første gangen, men det er like vondt hver gang. Anonymkode: 8d8d7...d12 7
Fiffig Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Hvis noen blir avvist hver gang, så må det vel være fordi de sikter seg inn på feil type eller typer på feil nivå. Det ser jeg jo ofte menn som klager over gjentatte avvisninger gjør; de har en selvtillit som overgår det de har å tilby og sikter for høyt. Det kan kvinner også å gjøre. Eller ikke alltid for høyt, men i feil retning. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Har blitt avvist mye, jeg. Men det var fordi jeg var nysgjerrig på mekanismene bak det. Syntes det er først og fremst er rart med all dobbeltmoralen som ligger bak det, at folk generelt er fryktelig pysete selv men stiller enorme krav til andre. Med andre ord full kritikk mot andre er greit men hvis det er kritikk tilbake er det helt forferdelig. Men det mest nedslående var vel hvor identiske mennesker er i sine reaksjonsmønstre. Har man sett et par eller 5, så har man sett alle. Anonymkode: 5a3c5...b21 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Har blitt avvist flere ganger enn ikke, men fortsetter å prøve, hvordan skal man ellers få det man vil ha? Jeg er for stygg til at jeg bare kan sitte på en krakk og vente på at fyrer skal komme til meg. Anonymkode: 2a1c5...66b 10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har blitt avvist flere ganger enn ikke, men fortsetter å prøve, hvordan skal man ellers få det man vil ha? Jeg er for stygg til at jeg bare kan sitte på en krakk og vente på at fyrer skal komme til meg. Anonymkode: 2a1c5...66b Cool. Anonymkode: 5a3c5...b21
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Har blitt avvist flere ganger enn ikke, men fortsetter å prøve, hvordan skal man ellers få det man vil ha? Jeg er for stygg til at jeg bare kan sitte på en krakk og vente på at fyrer skal komme til meg. Anonymkode: 2a1c5...66b Du er nok ikke sååå stygg, men jeg elsker holdninga di. Du kan ikke la deg knekke og du kan ikke gi deg. Stå på 😄
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Hmm jeg har blitt avvist en del. De mennene som har gode jobber, egen bolig og har alt økonomisk på stell avviser meg om de har et normalt utseende. Menn som leier bolig eller ikke har trygg jobb eller har lav lønn vil ha meg. Em En jeg datet sa feks at han hadde jo nedbetalt bolig. Og avviste meg tvert selv om han er kronisk singel og store problemer med å uttale ord og setninger. Hvordan det føles? Det føles ok. Jeg blir jo litt lei meg der og da om jeg fikk følelser, men generellt er jeg glad for å kutte ut en date som ike synes vi matcher. Jeg dater heller en som setter pris på den jeg er, enn en som bare ser feil. Jeg har god jobb. Jeg ser ut som jeg er 30, men er 39. Jeg er litt lubben og eier ikke bolig (ennå, men ser etter bolig til 3 mill. ) vet ikke hva menn forventer av single kvinner. Skal vi liksom eie et hus? Prisene er helt sinsyke. Ikke vår feil at kvinner får kjipere lønn enn menn liksom. Anonymkode: 52600...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #11 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har blitt avvist av mange menn,som bare syns jeg var god nok til sex tydligvis Han ene ghostet meg etter 5 mnder,å da hadde jeg møtt datteren hans å all ting. Anonymkode: 92918...86a 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Ja og derfor gidder jeg ikke å bry meg mer. Lever resten av livet heretter i frivillig sølibat og som frivillig singel og barnløs. Det er ikke så ille. Barn har jeg aldri ønsket, tror det er mye mer stress for kvinner som er i et forhold enn det er for menn. Og de fleste menn (etter min erfaring) er egoistiske i senga. Anonymkode: c37e9...bde 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har alltid blitt avvist av de jeg virkelig vil ha ja 😅 Derfor har jeg senket kravene og blitt sammen med menn jeg gradvis har blitt glad i, men også de har jo vist seg å være noen fjompenisser etter hvert. Fortsatt alene som 38, men har fått et barn på veien da. Anonymkode: 8d366...eaf 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Gjennom mitt 38årige liv, har jeg avvist langt flere ganger enn jeg er blitt avvist. Tipper en 95-5 ratio. Har vært et par ganger hvor det har vært virkelig sårt å blitt avvist. En gang var jeg veldig trist, en annen gang fornektet jeg det. Anonymkode: 44141...d00
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsatt alene som 38, men har fått et barn på veien da. En mann som ble lurt til å betale en formue i barnebidrag der ja. Anonymkode: 01f40...042
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gjennom mitt 38årige liv, har jeg avvist langt flere ganger enn jeg er blitt avvist. Tipper en 95-5 ratio. Har vært et par ganger hvor det har vært virkelig sårt å blitt avvist. En gang var jeg veldig trist, en annen gang fornektet jeg det. Anonymkode: 44141...d00 Hvorfor blir du lei deg når du har gjort det samme mot andre 95% av gangene. Anonymkode: 01f40...042
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: En mann som ble lurt til å betale en formue i barnebidrag der ja. Anonymkode: 01f40...042 Den som ikke vil bli lurt må la være å lage unger. Anonymkode: ba916...dac 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor blir du lei deg når du har gjort det samme mot andre 95% av gangene. Anonymkode: 01f40...042 Fordi jeg er et menneske med følelser. Trist å miste noen man er glad i - og omvendt vil jeg ikke holde på menn som jeg ikke er interessert i. Anonymkode: 44141...d00 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Har unngått å spør en fyr som jeg likte siden jeg ønsket ikke å bli avvist Men tydeligvis så likte fyren meg også 😏 Jeg blir avvist av mannen i forhold til do rengjøring og klesvask,men akkurat det stikker ikke så mye. Men hvis det gjelder i forhold til jobb i forhold til kollegaer så stikker det enda mer. Anonymkode: 91b67...b60
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har unngått å spør en fyr som jeg likte siden jeg ønsket ikke å bli avvist Men tydeligvis så likte fyren meg også 😏 Jeg blir avvist av mannen i forhold til do rengjøring og klesvask,men akkurat det stikker ikke så mye. Men hvis det gjelder i forhold til jobb i forhold til kollegaer så stikker det enda mer. Anonymkode: 91b67...b60 Hvorfor spurte du han ikke hvis han likte deg? Anonymkode: 01f40...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå