Gjest Thatgirl Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 En fyr jeg var på date med visste på forhånd at jeg var 22 og han snart 28. Dette er i mine øyne ikke noe problem som den gamle sjelen jeg er. Han derimot, mente vi var på forskjellige plasser i livet. Vi endte opp med å ha sex men før dette sa han at han ikke så potensiale i noe mer på grunn av aldersforskjellen. Er dette bare en lettere måte å avvise meg på enn å si at det er på grunn av andre ting??? Haha jeg trenger hjelp
Apekatten Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Dette kan bare han svare på, enten må du spørre han, eller må du bare glemme han og komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Jeg hadde en dame som var 8 år yngre interessert. Man er på forskjellige sted i livet. Hun var i begynnelsen av studiene, jeg var i begynnelsen av karrieren. Det er faktisk kjekkere å gå gjennom den fasen av livet sammen med en som også er begynnelsen av karrieren sin (og som tjener penger) siden man opplever de samme tingene, og snakker om utfordringer begge opplever. Anonymkode: 17f2e...6fe 7
Gjest Thatgirl Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde en dame som var 8 år yngre interessert. Man er på forskjellige sted i livet. Hun var i begynnelsen av studiene, jeg var i begynnelsen av karrieren. Det er faktisk kjekkere å gå gjennom den fasen av livet sammen med en som også er begynnelsen av karrieren sin (og som tjener penger) siden man opplever de samme tingene, og snakker om utfordringer begge opplever. Anonymkode: 17f2e...6fe Ja det gir veldig mening!! Synd det blir sånn men
Gjest Thatgirl Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Apekatten skrev (1 time siden): Dette kan bare han svare på, enten må du spørre han, eller må du bare glemme han og komme deg videre. Går for å glemme og komme meg videre, selvom det er kjipt.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 1 hour ago, Thatgirl said: Ja det gir veldig mening!! Synd det blir sånn men Poenget var at det ikke trenger å være en dårlig unnskyldning, og det er flere menn som ikke ville hatt problem med aldersforskjellen, og det at man er på forskjellig sted i livet. Lykke til neste gang Anonymkode: 17f2e...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Thatgirl skrev (3 timer siden): En fyr jeg var på date med visste på forhånd at jeg var 22 og han snart 28. Dette er i mine øyne ikke noe problem som den gamle sjelen jeg er. Han derimot, mente vi var på forskjellige plasser i livet. Vi endte opp med å ha sex men før dette sa han at han ikke så potensiale i noe mer på grunn av aldersforskjellen. Er dette bare en lettere måte å avvise meg på enn å si at det er på grunn av andre ting??? Haha jeg trenger hjelp Det kan hende du vil forstå det når du blir litt eldre. Jeg opplevde det samme når jeg var yngre, skjønte det ikke da men nå når jeg ser tilbake så var jeg litt umoden. Anonymkode: be7b0...7cb 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Thatgirl skrev (3 timer siden): En fyr jeg var på date med visste på forhånd at jeg var 22 og han snart 28. Dette er i mine øyne ikke noe problem som den gamle sjelen jeg er. Han derimot, mente vi var på forskjellige plasser i livet. Vi endte opp med å ha sex men før dette sa han at han ikke så potensiale i noe mer på grunn av aldersforskjellen. Er dette bare en lettere måte å avvise meg på enn å si at det er på grunn av andre ting??? Haha jeg trenger hjelp Kanskje den gamle sjelen din ble for gammel for han? Neida... spøk til side. Han er muligens ferdig med studier og har jobb og "ting på stell", mens du kanskje fortsatt er student? Det trenger ikke være 22 vs. 28 år, og at om du hadde vært 28 år og fortsatt studert så ville det uansett vært forklaringen hans "at dere ikke var på samme plass i livet"? Anonymkode: eea94...33f 2
Gjest Thatgirl Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Haha se her ja! Virkelig på ballen. Nei jeg ser hva du mener og tenkte det samme før jeg møtte han. Ble bare så satt ut over hvor direkte han var, tenkte ikke det skulle bli et tema første gang vi møttes men bedre å vite med engang i guess!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Det trenger ikke alltid handle om alder, men om hvor man er i livet og hva man ønsker videre. Om han så etter en å bygge "rede" med, så er det nok kanskje enklere å gå for noen som også er i starten av sitt arbeidsliv, slik at man er i omtrent samme situasjon når man danner et samliv. Samtidig kan det nok handle litt om alder i tyveårene. 6 års forskjell kan være betydelig når den ene er i starten av tyveårene og den andre er i slutten, ettersom det er i løpet av tyveårene de fleste modnes som unge voksne. Det skjer ganske ofte at man vokser fra hverandre eller den som er yngst modnes i "en annen retning" der h*n finner ut at h*n egentlig ikke passer sammen med den eldste - de ble jo sammen på et tidspunkt der den yngste ikke hadde modnet helt ennå. Det er jo videre også ganske vanlig at den som er nærmest tyve fortsatt er relativt uerfaren i arbeidslivet da man fortsatt er student, mens den eldste ofte er godt etablert med jobb. Når begge er litt eldre, type 30+ er det enklere med litt større alderforskjell siden begge er "godt voksne" i betydning av å være over modningsfasen og typisk litt mer etablert og vet litt mer om hva man ønsker i en partner og ut av livet. Er man i begynnelsen av tyveårene, vil jeg generelt anbefale å finne noen på samme alder +/- maks enn tre års tid. Erfaringsmessig er det mye bedre å utforske livet sammen med en kjæreste på nesten samme alder når man er så ung Anonymkode: f49be...caf 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #12 Skrevet 9. juli 2021 Anonymburker skrev (3 minutter siden): Det var ikke rare aldersforskjellen.. I den perioden av livet der det kanskje skjer mest med oss, så handler det nok om litt mer enn bare tallene. Anonymkode: f0460...777 2
Gjest Thatgirl Skrevet 9. juli 2021 #13 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det trenger ikke alltid handle om alder, men om hvor man er i livet og hva man ønsker videre. Om han så etter en å bygge "rede" med, så er det nok kanskje enklere å gå for noen som også er i starten av sitt arbeidsliv, slik at man er i omtrent samme situasjon når man danner et samliv. Samtidig kan det nok handle litt om alder i tyveårene. 6 års forskjell kan være betydelig når den ene er i starten av tyveårene og den andre er i slutten, ettersom det er i løpet av tyveårene de fleste modnes som unge voksne. Det skjer ganske ofte at man vokser fra hverandre eller den som er yngst modnes i "en annen retning" der h*n finner ut at h*n egentlig ikke passer sammen med den eldste - de ble jo sammen på et tidspunkt der den yngste ikke hadde modnet helt ennå. Det er jo videre også ganske vanlig at den som er nærmest tyve fortsatt er relativt uerfaren i arbeidslivet da man fortsatt er student, mens den eldste ofte er godt etablert med jobb. Når begge er litt eldre, type 30+ er det enklere med litt større alderforskjell siden begge er "godt voksne" i betydning av å være over modningsfasen og typisk litt mer etablert og vet litt mer om hva man ønsker i en partner og ut av livet. Er man i begynnelsen av tyveårene, vil jeg generelt anbefale å finne noen på samme alder +/- maks enn tre års tid. Erfaringsmessig er det mye bedre å utforske livet sammen med en kjæreste på nesten samme alder når man er så ung Anonymkode: f49be...caf Ja du har rett. Han sa vi var på forskjellige plasser i livet og jeg er enig. Er nok bedre å finne noen på samme alder så man kan vokse sammen;) LIVET ER LANGT gledes å se hvem som dukker opp
Anonymburker Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Thatgirl skrev (3 timer siden): LIVET ER LANGT Det er det man tror når man er ung. Livet er kort. 6
Gjest Thatgirl Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Anonymburker skrev (15 minutter siden): Det er det man tror når man er ung. Livet er kort. Haha ja det går fort men må jo tenke positivt, tenker du ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 Jeg var 28 engang og møtte ei som var rundt 20-22. Det ble litt for mye "russetid' og fokus på fest og drikking. Fest er gøy men det er ikke eneste prioritet i livet når man er 28. Anonymkode: bcb2c...24d
Gjest Thatgirl Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var 28 engang og møtte ei som var rundt 20-22. Det ble litt for mye "russetid' og fokus på fest og drikking. Fest er gøy men det er ikke eneste prioritet i livet når man er 28. Anonymkode: bcb2c...24d Ser den! Men nå er ikke jeg en typisk 22 åring som liker å feste noe særlig så
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 Thatgirl skrev (37 minutter siden): Ser den! Men nå er ikke jeg en typisk 22 åring som liker å feste noe særlig så Ikke godt å si hva andre tenker. Hvis en gutt sier noe slikt så er det enten mangel på tiltrekning eller kjemi. Det er vanskelig å finne en logisk forklaring på hvorfor noen liker eller ikke liker noen. Ref alle tråder ja men jeg har jo skole, penger, fancy bil , alle sier jeg pen osv. Anonymkode: bcb2c...24d
Gjest Thatgirl Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke godt å si hva andre tenker. Hvis en gutt sier noe slikt så er det enten mangel på tiltrekning eller kjemi. Det er vanskelig å finne en logisk forklaring på hvorfor noen liker eller ikke liker noen. Ref alle tråder ja men jeg har jo skole, penger, fancy bil , alle sier jeg pen osv. Anonymkode: bcb2c...24d Ja hvem vet? Ikke jeg haha. Men det går helt fint altså. Just a bump on the road.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 Thatgirl skrev (3 timer siden): Ja hvem vet? Ikke jeg haha. Men det går helt fint altså. Just a bump on the road. Så bra det går fint, jepp just a bump on the road Anonymkode: bcb2c...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå