AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Kan meldinger, bilder osv være synlig på Apple Tven om jeg logger inn med min Apple ID? Har felles Apple Tv med familien og vil ikke akkurat at meldinger og bilder skal dukke opp eller at de kan snoke. Anonymkode: 7fbb4...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Ingen vet? TS Anonymkode: 7fbb4...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønncaps Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Bilder kan deles. Men du kan velge å ikke ha det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 13 minutter siden, Grønncaps said: Bilder kan deles. Men du kan velge å ikke ha det på. Gjør jeg det fra Apple Tven ? Anonymkode: 7fbb4...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønncaps Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 Ja, eller telefonen, iPaden, macen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karem Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 19.13): Kan meldinger, bilder osv være synlig på Apple Tven om jeg logger inn med min Apple ID? Har felles Apple Tv med familien og vil ikke akkurat at meldinger og bilder skal dukke opp eller at de kan snoke. Anonymkode: 7fbb4...249 Hei! Fant du ut av hvordan du slutter å dele innholdet med AppleTV? Er i samme båt da hele min familie er logget inn på min konto både hjemme og på hytta. Ikke alle bildene jeg tenker er greit at dem ser… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå