Nathea Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Jeg mistrives med meg selv og jeg ønsker at jeg hadde vært en annen person. Jeg ønsker at jeg hadde klart å fungere sosialt. Jeg skremmer bare bort folk uansett hva jeg gjør eller sier. Jeg er så redd for å si noe feil og galt eller at jeg skal oppføre meg feil. Jeg får så presentasjons angst fordi jeg har så mange uheldige episoder tidligere i livet mitt.
Rumle Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Det er ikke godt å ha det sånn. Får du noe hjelp av lege/psykolog til å jobbe med dette? Hvis ikke, kunne det vært en ide å prøve? 1
Nathea Skrevet 8. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2021 Rumle skrev (3 timer siden): Det er ikke godt å ha det sånn. Får du noe hjelp av lege/psykolog til å jobbe med dette? Hvis ikke, kunne det vært en ide å prøve? Jeg blir dessverre ikke noe bedre så jeg må dessverre bare leve sånn. Helt utholdbart.🙈
Rumle Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Nathea skrev (1 time siden): Jeg blir dessverre ikke noe bedre så jeg må dessverre bare leve sånn. Helt utholdbart.🙈 Jeg vet jo ikke hva du sliter med, men jeg håper du får bedre dager ❤
PM75 Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Hva med å snu tankesettet? Tenk på de gangene du føler at du har hatt det bra og gjort noe bra, og ta det med deg til andre situasjoner. Det høres veldig enkelt ut når jeg sier det slik, men jeg vet at det ikke er det. Samtidig så kan vi påvirke egen tankegang og egen atferd med hva vi forteller oss selv.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Kjenner en del på dette selv. Hvor i landet bor du? Jeg tror du trenger mennesker i livet ditt som ikke bryr seg så mye om dette. Samfunnet er bygget opp sånn at man helst skal få toppkarakterer, få en god jobb, hus bil kjærring og unger, og man skal se smashing ut. Så sitter vi andre har da og har ingenting av dette. Jeg fikk det mye bedre med meg selv når jeg begynte å treffe folk via psykisk helse. Her jeg bor har vi et dagsenter hvor vi treffes for å spise, tegne og male, gå turer og drar på forestillinger. Der finnes det masse fargerike mennesker og ingen leer på et øyebryn over disse. Så å få meg venner i dette miljøet og gi litt mer slipp på de jeg hadde i A4-miljøet har gjort meg veldig godt. Anonymkode: c3a07...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå