Gå til innhold

Janssen-vaksine i Bergensområdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som setter den i Bergensområdet? Pga dødsfall i svært nær familie må jeg reise til India absolutt snarest mulig, men tør ikke dra uten vaksinen. Forferdelig å føle seg så fanget som dette! 

Beklager at jeg poster i feil emne, flytt den gjerne, men kunne ikke poste anonymt i Koronaemnet.

Utrolig(!) takknemlig for tips! 

Anonymkode: 64f83...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke "Jansssen-vaksine" finnes noe sted jeg. :klo: 

Anonymkode: 77bd9...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noen som har fått den i Bergen. Reis til Oslo og ta den der. Reiseklinikken. 

Anonymkode: 05a31...c78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke "Jansssen-vaksine" finnes noe sted jeg. :klo: 

Anonymkode: 77bd9...eee

Er visst noen i Oslo, men det blir veldig vanskelig gjennomførbart.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, takk til regjeringen som tvinger meg å dra uvaksinert til India da, mens Janssen-vaksinene godgjør seg på lageret.. Takk til dere som har svart!

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jaja, takk til regjeringen som tvinger meg å dra uvaksinert til India da, mens Janssen-vaksinene godgjør seg på lageret.. Takk til dere som har svart!

ts

Er du i risikogruppen da? Hadde jeg hatt familie i utlandet så hadde jeg reist, men vaksine skal jeg ikke ha. Får heller ta karantene og testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mRNA- vaksinene bruker visst mellom 14-21 dager på å nå full effekt av første dose. Dersom noe lignende er tilfellet for J&J så vil du uansett være relativt ubeskyttet under store deler av oppholdet ditt i India... :(

Kondolerer for tapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...