AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Noen som vet om noen som setter den i Bergensområdet? Pga dødsfall i svært nær familie må jeg reise til India absolutt snarest mulig, men tør ikke dra uten vaksinen. Forferdelig å føle seg så fanget som dette! Beklager at jeg poster i feil emne, flytt den gjerne, men kunne ikke poste anonymt i Koronaemnet. Utrolig(!) takknemlig for tips! Anonymkode: 64f83...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Tror ikke "Jansssen-vaksine" finnes noe sted jeg. Anonymkode: 77bd9...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Kjenner ikke noen som har fått den i Bergen. Reis til Oslo og ta den der. Reiseklinikken. Anonymkode: 05a31...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke "Jansssen-vaksine" finnes noe sted jeg. Anonymkode: 77bd9...eee Er visst noen i Oslo, men det blir veldig vanskelig gjennomførbart. ts Anonymkode: 64f83...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 Jaja, takk til regjeringen som tvinger meg å dra uvaksinert til India da, mens Janssen-vaksinene godgjør seg på lageret.. Takk til dere som har svart! ts Anonymkode: 64f83...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 9. juli 2021 #6 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jaja, takk til regjeringen som tvinger meg å dra uvaksinert til India da, mens Janssen-vaksinene godgjør seg på lageret.. Takk til dere som har svart! ts Anonymkode: 64f83...e73 Er du i risikogruppen da? Hadde jeg hatt familie i utlandet så hadde jeg reist, men vaksine skal jeg ikke ha. Får heller ta karantene og testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 9. juli 2021 #7 Del Skrevet 9. juli 2021 mRNA- vaksinene bruker visst mellom 14-21 dager på å nå full effekt av første dose. Dersom noe lignende er tilfellet for J&J så vil du uansett være relativt ubeskyttet under store deler av oppholdet ditt i India... Kondolerer for tapet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg