Gå til innhold

Hva er et sexy antrekk på ei kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 6.14):

Jeg mistenker det er en klasseskille her. De som kom fra møblert hjem som er oppvokst med feminisme som mantra, og de som har en vaktmester og en helsefagarbeider som foreldre. Ingen i min verden hadde blitt fornærmet av en slik kommentar. 

Anonymkode: 30887...4e7

Jeg hadde ikke blitt fornæremet, jeg hadde tenkt han var en idiot.

Uansett hadde nok ikke dette skjedd, da han nok hadde avslørt seg allerede i bioen, på profilbildet og ihvertfall i løpet av første meningsutveksling. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva's drakt!

Anonymkode: ed425...0e4

Skrevet

Hva som er sexy for en mann er opp til hver og en av dem. 

Men skal man svare uavhengig av dette så blir det å gå klassisk. Dette betyr enkelt, høye hæler og klassisk sminket. 
Men så kommer det an på settingen. Skal man på en penere restaurant/galla er det lengre kjole som gjelder. Men er det mer vanlig, medium pluss restaurant så kan en kortere svart kjole være nok. Er det casual date så blir det bukse og topp som gjelder, og her kan man droppe høye sko avhengig av hva det er for noe. 

Men uavhengig av dette så synes menn det er sexy med kvinner som nettopp er sexy, så du må føle deg komfortabel i det du går i.

Også smil, le av han når han prøver å være morsom og flørt lett, ta lett på han innimellom når sjansene for dette byr seg. 

Uansett, du gjør noe riktig når du er villig til å gå med det mannen ønsker du skal ha på deg :) Så allerede der er du "sexy" i min definisjon av det iallefall :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 16.56):

Etter utallige Tinder dates lurer jeg fortsatt på hva menn egentlig mener når de skriver "Kle deg i noe sexy" når vi skal på date. Noen vil at jeg skal gå i miniskjørt, noen kjole, høye hæler, overknee boots, shorts, trange jeans, liten topp, skinnjakke, skinnbukse osv. Det er jo helt umulig for meg å kle meg sexy uten å få den lange smørbrød lista. Så er det et antrekk som alle menn synes er sexy? 

Anonymkode: 8d18a...363

Trange jeans er nok det mest opplagte. De fleste menn synes det er sexy. Selv har jeg fått mer og mer sansen for skinnbukser. De er blitt ganske vanlige nå, og de er det lette å bli kåte av.

Anonymkode: 23a81...412

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...