AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #41 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt vanlig casual, i trang jeans som viser fasongen din Kan se utrolig sexy ut om du har lår og legger med fasong. Anonymkode: af395...583 Finnes vel knapt noen plagg som ‘jukser’ mer med formene enn jeans. Mange menn som har brent seg på den når de havner til køys😆 Anonymkode: a01fc...78b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #42 Skrevet 12. juli 2021 Jeg mistenker det er en klasseskille her. De som kom fra møblert hjem som er oppvokst med feminisme som mantra, og de som har en vaktmester og en helsefagarbeider som foreldre. Ingen i min verden hadde blitt fornærmet av en slik kommentar. Anonymkode: 30887...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #43 Skrevet 12. juli 2021 Finnes det virkelig kvinner som går på date hvis mannen på forhånd ber om sexy antrekk??? Herre.... Anonymkode: db0be...dd2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #44 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg mistenker det er en klasseskille her. De som kom fra møblert hjem som er oppvokst med feminisme som mantra, og de som har en vaktmester og en helsefagarbeider som foreldre. Ingen i min verden hadde blitt fornærmet av en slik kommentar. Anonymkode: 30887...4e7 Så du mener virkelig at en vaktmester/helsefagarbeider ikke har noen form for selvrespekt eller kan ha et "møblert" hjem?? Anonymkode: db0be...dd2 4
Ildhesten Skrevet 12. juli 2021 #45 Skrevet 12. juli 2021 Hadde aldri verden latt meg diktere til noe sånt, latterlig!😅 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #46 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så du mener virkelig at en vaktmester/helsefagarbeider ikke har noen form for selvrespekt eller kan ha et "møblert" hjem?? Anonymkode: db0be...dd2 For å kommer fra et "møblert hjem" så må du ha ekstra midler og kultur kapital. Selvrespekt er ikke mangel på, men å se ts manns kommentar, som et angrep på kvinner er vel noe overklassen driver med. Den slags hysteri er det bare de som har råd og energi til. Anonymkode: 30887...4e7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #47 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): objektivisering faktisk, jysses det kan ikke være lett å være mann, men sånne som deg som fer rundt. Jeg har fått en slik svar selv, som regel når jeg ikke vet hvor vi skal på date. "ta på deg noe sexy du" eller "treningstøy" hvis vi skal på kanotur eller klatre. Det er ikke så alvorlig og det er slettes ikke så nedvergende som du skal ha det til. Anonymkode: 30887...4e7 Jeg ville syntes det var ubehagelig med en som skrev "ta på deg noe sexy" til meg. Kanskje noen ikke føler på det, men poenget er at man vet ikke hva den andre føler om det før man blir godt nok kjent. Hvis man skal trene sammen og daten skal være en overraskelse skjønner jeg det kan være naturlig å si at det kan være lurt med treningstøy. Men om det var en vanlig date og man ikke kjenner hverandre så godt, så er det ingen grunn til å be den andre ta på seg noe sexy, for potensielt kan det føles ubehagelig og rart. Selv pleier jeg ikke gå for noe sexy i seg selv, men noe jeg synes er fint, behagelig, vil se litt søt ut etc. Å bli bedt om å ta på noe sexy samsvarer ikke nødvendigvis med hvordan en selv vil kle seg, og heller ikke nødvendigvis med hvordan man ønsker å bli sett av den andre på daten den dagen. Derfor kan det være veldig lite greit å be den andre kle seg i noe sexy før man vet om det passer seg og personen synes det er greit. "Sånne som meg" har like mye rett til å dra på date som andre. Når man ikke kjenner noen godt nok, så bør man derfor være forsiktig med å be andre kle seg i noe sexy. Jeg synes ikke det hadde vært spesielt greit, det handler ikke om at det er veldig "alvorlig" men at det for mange av oss bare kjennes ubehagelig og vi ville ikke likt det. Den som ber andre kle seg i noe sexy bør forstå at det kan oppfattes sånn for noen, så om man ikke kjenner vedkommende godt nok enda er det jo bare å la være. Det er jo ikke så vanskelig. Anonymkode: f4a5a...745 3
frogger Skrevet 12. juli 2021 #48 Skrevet 12. juli 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Finnes vel knapt noen plagg som ‘jukser’ mer med formene enn jeans. Mange menn som har brent seg på den når de havner til køys😆 Anonymkode: a01fc...78b Hæ? Har jeg aldri opplevd. Trange jeans viser jo formene slik de virkelig er 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #49 Skrevet 13. juli 2021 Damer som går med SNEKKERBUKSE gjerne med en kort topp hvor bar hud synes på siden er syyyk sexy. Et lekent antrekk der alle damer blir digge. Damer som går slik ville eid meg og kunne gjort hva som helst med meg🤪 Ellers er skinny jeans, skjørt gjerne med status og hæler til dette et fantastisk syn. Anonymkode: a2168...da2 1
Gjest Lilleluring Skrevet 15. juli 2021 #51 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 20.24): Hvis jeg fikk beskjed om hva jeg skulle ha på meg før date hadde jeg avsluttet der og da. Bestemmer helt selv hva jeg ønsker å ta på meg Anonymkode: 7c8c5...c5e Helt enig... Sånne menn er kun ute etter en ting imine øyne og ikke værdt og dra på date for og få noe seriøst i såfall....
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #52 Skrevet 15. juli 2021 En kroppsnær (men ikke pinetrang) kjole av tung silke- eller viskosesateng. Satengen må være så tung at den faller vakkert nedover kroppen og nesten ser våt ut, og den må være i en lys farge. Da er jeg fullstendig solgt, ihvertfall. Sort gjør at man ser hard og sliten ut, mens lysere farger gjør at huden stråler mer. Ellers må jeg også si at jeg hadde blitt skeptisk til et krav om bestemte klær på date. Det betyr sextreff og ikke date. Anonymkode: b16bf...0f5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #53 Skrevet 15. juli 2021 Kvinner i skjørt og nylonstrømper/strømpebukser slår aldri feil hos noen menn,tror jeg. Anonymkode: a3c59...882
Million Skrevet 15. juli 2021 #54 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 2.38): Finnes vel knapt noen plagg som ‘jukser’ mer med formene enn jeans. Mange menn som har brent seg på den når de havner til køys😆 Anonymkode: a01fc...78b Hva? Jeans er det jo komplett umulig å skjule noen former i! Hva mener du de kan skjule? Appelsinhud/cellulitter kanskje da? 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. juli 2021 #55 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 2.38): Finnes vel knapt noen plagg som ‘jukser’ mer med formene enn jeans. Mange menn som har brent seg på den når de havner til køys😆 Anonymkode: a01fc...78b Høres helt grusomt ut, stakkars menn! Hvor mye kan man egentlig skjule under jeans? Og hvor jævlig får det blitt uten jeans, hvor mye kan en dame egentlig skjule under et par tettsittende bukser? Disserumpe? Appelsinhud? Feite lår? Slaskelegger? Stor mage? Små pupper?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #56 Skrevet 15. juli 2021 Menn som skal bestemme hvordan en kvinne skal kle seg.... Nei det er noe kontrollerende over. Hadde en eks som beordret meg til å bruke jeans og joggesko. Da jeg gikk i kjole og thigts stillongs med matchende svarte sko. Jeg adlydet ikke for det syns jeg ble ukomfortabelt siden jeg følte meg tykk i jeans. Hans nye dame i dag, som jeg kjente til før de ble sammen og som jeg aldri så brukte jeans og joggesko før de ble sammen.. jeg tenker mange ganger at hun er hjernevasket av han.. Anonymkode: ddbab...5bf 2
sicario Skrevet 15. juli 2021 #57 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 16.56): Etter utallige Tinder dates lurer jeg fortsatt på hva menn egentlig mener når de skriver "Kle deg i noe sexy" når vi skal på date. Noen vil at jeg skal gå i miniskjørt, noen kjole, høye hæler, overknee boots, shorts, trange jeans, liten topp, skinnjakke, skinnbukse osv. Det er jo helt umulig for meg å kle meg sexy uten å få den lange smørbrød lista. Så er det et antrekk som alle menn synes er sexy? Anonymkode: 8d18a...363 Tenker det ville vært bedre å heller skrive; «kle deg i noe du føler seg sexy i». Mye mer attraktivt med en som faktisk føler seg sexy, en usikker på om man er sexy for en annen. 1
Snillmann her.. Skrevet 15. juli 2021 #58 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 20.00): Adams drakt😜 Anonymkode: e83f3...33c Hva med Evas?
Snillmann her.. Skrevet 15. juli 2021 #59 Skrevet 15. juli 2021 Vel altså, hvis hun spør så kan jeg jo si hva jeg liker eller anbefaler til sted og aktivitet vi skal. Men ellers vil jeg heller bare vente å se hva hun kler seg i for det sier litt om hvilken stil hun har, og det sier mer om hvordan hun vil kle seg i fremtiden. Jada det er noen klær jeg synes er finere enn andre, f eks trange jeans og hæler. Men det kommer jo an på tid og sted osv. Så jeg vil heller se hvordan hun er i utgangspunktet. 1
Gjest Paramount Skrevet 15. juli 2021 #60 Skrevet 15. juli 2021 Jeg tror det er ganske unormalt å be henne kle seg i noe sexy på en date. I et forhold ja, eller et sextreff, ikke en første date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå