Gå til innhold

Hva er et sexy antrekk på ei kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🙄 Så du har ikke selvrespekt hvis du klær deg sexy for en date. Det er vel vanlig at folk flørter i dating fasen. Det er flørting ikke en befaling. 

Ts sexy kan bety mye, ta på deg det du føller deg mest sexy i. Om det er jeans og topp eller kjole spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 30887...4e7

Haha, når jeg selv velger å kle meg pent/sexy, er det en annen sak. At noen forteller meg det, er i beste fall klønete. 

Anonymkode: 16aef...d09

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes sikkert ikke et plagg, eller an stil som passer alle menn. Det er jo derfor du sitter der med den lange smørbrødlista. 

Kle deg i det du føler deg sexy i selv. Det vil vises på deg, og dermed  vil du skinne og være sexy som få. Faller dette ikke i smak hos daten, så er det hans tap. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Elizia skrev (4 timer siden):

Så hva svarer disse mennene når du ber "de" også kle seg i noe sexy???

a80e41a4614e924400fb0ef3f439334e.jpg

Anonymkode: 465fb...21b

• Liker 1
Gjest Herremann74
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 16.56):

Etter utallige Tinder dates lurer jeg fortsatt på hva menn egentlig mener når de skriver "Kle deg i noe sexy" når vi skal på date. Noen vil at jeg skal gå i miniskjørt, noen kjole, høye hæler, overknee boots, shorts, trange jeans, liten topp, skinnjakke, skinnbukse osv. Det er jo helt umulig for meg å kle meg sexy uten å få den lange smørbrød lista. Så er det et antrekk som alle menn synes er sexy? 

Anonymkode: 8d18a...363

Kjole stay ups og hæler, noe av det mest sexye en dame kan kle seg i, og hvis man i tillegg skimter bar hud over strømpekanten er det terningkast sex🥰 Ekte 10-15 den. Nylonstrømper fra f. Eks Secrets in Lace eller Gio, så er det enda bedre😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis jeg fikk beskjed om hva jeg skulle ha på meg før date hadde jeg avsluttet der og da. Bestemmer helt selv hva jeg ønsker å ta på meg

Anonymkode: 7c8c5...c5e

Det var det jeg og skulle skrive 👍 

Anonymkode: 7f392...f44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i noe sexy... det er vel bare signal at dere skal rett til sengs, og antagelig ikke mye mer. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kle deg i noe sexy... det er vel bare signal at dere skal rett til sengs, og antagelig ikke mye mer. 

Enig. Hadde en potensiell date sagt dette til meg, hadde jeg mistet lysten til å møte ham med én gang. Pjuk.

Anonymkode: 128dc...a50

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Alder spiller vel også en rolle, om jeg hadde bedt ei dame på date,og vedkommende hadde kommet i joggedress så ville nok løpet vært kjørt. Helt greit at jeg ikke skal diktere damer til hva de kler seg i, men en viss stil på date forventer jeg faktisk. Jeg dater damer rundt min alder (40-50) og jeg for min del synes kvinner i skjørt og nylonlegger er veldig sexy. Noen damer her ville ikke datet noen menn som prøver å påvirke dem til klesdrakt, men hva i alle dager er det med slike damer??? Jeg ville da gjerne hatt tips til hva jeg skulle kledd meg i til å datet ei dame. Noen damer forblir single, når de av prinsipp ikke vil ha råd fra en mann. Det blir bare på grensen til latterlig,faktisk.

Anonymkode: a3c59...882

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør en mann hva slags bil han liker og du får også ulike svar. Ingen fasit på hva menn liker. 

Anonymkode: f64e1...e5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 9.22):

Alder spiller vel også en rolle, om jeg hadde bedt ei dame på date,og vedkommende hadde kommet i joggedress så ville nok løpet vært kjørt. Helt greit at jeg ikke skal diktere damer til hva de kler seg i, men en viss stil på date forventer jeg faktisk. Jeg dater damer rundt min alder (40-50) og jeg for min del synes kvinner i skjørt og nylonlegger er veldig sexy. Noen damer her ville ikke datet noen menn som prøver å påvirke dem til klesdrakt, men hva i alle dager er det med slike damer??? Jeg ville da gjerne hatt tips til hva jeg skulle kledd meg i til å datet ei dame. Noen damer forblir single, når de av prinsipp ikke vil ha råd fra en mann. Det blir bare på grensen til latterlig,faktisk.

Noen av oss ønsker en mann som liker oss for den vi er. Jeg vil for eksempel ikke ha en som er så opptatt av klesstilen min. Jeg ønsker heller ikke råd for min klesstil fra andre med mindre jeg selv spør, for jeg liker stilen min selv og det er mye viktigere for meg enn at alle andre skal like den. Å si "kle deg i noe sexy" ville uansett vært turnoff for meg, da jeg synes det å si det til noen man ikke enda kjenner og vet sikkert om liker å bli snakket sånn til, er på grensen til objektiviserende. 

Anonymkode: f4a5a...745

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 11.47):

Grilldress eller Elvisdrakt

Anonymkode: 03e7d...c37

Grilldress kan være sexy det...

Anonymkode: f64e1...e5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig casual, i trang jeans som viser fasongen din :) Kan se utrolig sexy ut om du har lår og legger med fasong.

Anonymkode: af395...583

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Haha.

Om man IKKE vil jeg skal dukke opp på date sier man sånt.

Maks nedlatende 😅

AnonymBruker
Skrevet

Japansk skoleuniform.

Anonymkode: e4a30...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Noen av oss ønsker en mann som liker oss for den vi er. Jeg vil for eksempel ikke ha en som er så opptatt av klesstilen min. Jeg ønsker heller ikke råd for min klesstil fra andre med mindre jeg selv spør, for jeg liker stilen min selv og det er mye viktigere for meg enn at alle andre skal like den. Å si "kle deg i noe sexy" ville uansett vært turnoff for meg, da jeg synes det å si det til noen man ikke enda kjenner og vet sikkert om liker å bli snakket sånn til, er på grensen til objektiviserende. 

objektivisering faktisk, jysses det kan ikke være lett å være mann, men sånne som deg som fer rundt. Jeg har fått en slik svar selv, som regel når jeg ikke vet hvor vi skal på date. "ta på deg noe sexy du" eller "treningstøy" hvis vi skal på kanotur eller klatre. Det er ikke så alvorlig og det er slettes ikke så nedvergende som du skal ha det til. 

Anonymkode: 30887...4e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Adams drakt😜

Anonymkode: e83f3...33c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Adams drakt😜

Anonymkode: e83f3...33c

Evas drakt, mener du vell? 😜

Anonymkode: e4a30...7e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er enig. 

Anonymkode: c6832...2e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/10/2021 at 1:22 AM, AnonymBruker said:

Altså, jeg kan fint droppe klær som mannen ikke liker, eller gå med plagg jeg vet han liker.

Men jeg kler meg elegant og klassisk. Om en mann som jeg skulle på date med ba meg ta på meg noe sexy, hadde jeg droppet daten, han er helt tydelig bare ute etter sex, og jeg er ikke en slut. I tillegg så har jeg nok selvrespekt til å ikke gå rundt som et sexobjekt, kler meg som sagt elegant og klassisk, i kjoler og skjørt, eier ikke bukser. Men de har en viss lengde, jeg viser ikke kløft og jeg bruker ikke åletrange plagg. Om de er hint av gjennomsiktige bruker jeg en slip under. Kroppen min er for mannen min, ikke enhver mann på gata ;)

Anonymkode: 0b181...02b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

‘Kle deg i noe sexy når vi skal på date’🙄

Da er det jo ikke snakk om en date, men et sextreff?!

Høye heler/lange boots med skjørt/kjole er vel uansett aldri feil🙂

Anonymkode: a01fc...78b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...