AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Etter utallige Tinder dates lurer jeg fortsatt på hva menn egentlig mener når de skriver "Kle deg i noe sexy" når vi skal på date. Noen vil at jeg skal gå i miniskjørt, noen kjole, høye hæler, overknee boots, shorts, trange jeans, liten topp, skinnjakke, skinnbukse osv. Det er jo helt umulig for meg å kle meg sexy uten å få den lange smørbrød lista. Så er det et antrekk som alle menn synes er sexy? Anonymkode: 8d18a...363 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Stramme tighte bukser, kort topp, åpen strikkejakke utenpå for liksom å være litt ordentlig Anonymkode: 23a81...412 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 http://fuckjpg.com/201908/16/321149220.jpg Anonymkode: 4a811...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 8. juli 2021 Hvis jeg fikk beskjed om hva jeg skulle ha på meg før date hadde jeg avsluttet der og da. Bestemmer helt selv hva jeg ønsker å ta på meg Anonymkode: 7c8c5...c5e 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 Anonymkode: 4a811...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 8. juli 2021 #6 Del Skrevet 8. juli 2021 Little black dress slår vel aldri feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Del Skrevet 8. juli 2021 Trange jeans og høye hæler liker alle tror jeg Anonymkode: 3dcf3...d6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Del Skrevet 9. juli 2021 Kjole og strømpebukse. Ikke for jålete og lave sandaler. Anonymkode: 465fb...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimmeren Skrevet 9. juli 2021 #9 Del Skrevet 9. juli 2021 Vis jeg skal på date, innviterer jeg, på treningsdate, da bør du komme i treningsklær 😍 helst tights 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BethB Skrevet 9. juli 2021 #10 Del Skrevet 9. juli 2021 Går ikke på date med noen som prøver å diktere hvordan jeg skal gå kledd. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neocortex Skrevet 9. juli 2021 #11 Del Skrevet 9. juli 2021 Fascinerende. Har alltid vært vant med at slike forespørsler hører til lenger ut i relasjonen. I disse tider synes jeg det er veldig sexy med en flott sommerkjole med litt utringning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. juli 2021 #12 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Etter utallige Tinder dates lurer jeg fortsatt på hva menn egentlig mener når de skriver "Kle deg i noe sexy" når vi skal på date. Noen vil at jeg skal gå i miniskjørt, noen kjole, høye hæler, overknee boots, shorts, trange jeans, liten topp, skinnjakke, skinnbukse osv. Det er jo helt umulig for meg å kle meg sexy uten å få den lange smørbrød lista. Så er det et antrekk som alle menn synes er sexy? Anonymkode: 8d18a...363 Det er ikke avhengig av klær. Det er avhengig av holdning, utstråling, selvsikkerhet og smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 9. juli 2021 #13 Del Skrevet 9. juli 2021 Så hva svarer disse mennene når du ber "de" også kle seg i noe sexy??? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kjole og strømpebukse. Ikke for jålete og lave sandaler. Anonymkode: 465fb...21b Strømpebukse og sandaler? 😂😂😂😂 Anonymkode: 59bee...55e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. juli 2021 #15 Del Skrevet 9. juli 2021 Elizia skrev (20 minutter siden): Så hva svarer disse mennene når du ber "de" også kle seg i noe sexy??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 9. juli 2021 #16 Del Skrevet 9. juli 2021 En tettsittende kjole der du kan skimte konturene av en stringtruse under, da er jeg solgt 😍. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 9. juli 2021 #17 Del Skrevet 9. juli 2021 Det vil jo seff variere fra person til person. Sexy er subjektivt. Og det som er sexy på en person, trenger ikke være det på en annen. Siden kroppsfasong har litt å si også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Del Skrevet 9. juli 2021 Hvem går på date med en mann som dikterer at du skal være et sexobjekt for han…??? Har noen kvinner selvrespekt egentlig lenger? Anonymkode: 16aef...d09 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem går på date med en mann som dikterer at du skal være et sexobjekt for han…??? Har noen kvinner selvrespekt egentlig lenger? Anonymkode: 16aef...d09 🙄 Så du har ikke selvrespekt hvis du klær deg sexy for en date. Det er vel vanlig at folk flørter i dating fasen. Det er flørting ikke en befaling. Ts sexy kan bety mye, ta på deg det du føller deg mest sexy i. Om det er jeans og topp eller kjole spiller ingen rolle. Anonymkode: 30887...4e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Del Skrevet 9. juli 2021 Grilldress eller Elvisdrakt Anonymkode: 03e7d...c37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå