AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Kjæresten min vet at jeg hater å se søppel ute i naturen eller bare ute. Jeg plukker det opp om jeg ser søppel eller flasker langs veier eller i skogen. I en diskusjon i bilen så tok han igjen ved å skru ned ruta og igjen kaste et tyggispapir ut på veien. Han kaster søppel ute og bryr seg ikke men har skjerpet seg ettet at jeg sa fra. Jeg så rødt og stanset på en utkjørsel og sa at jeg orker ikke å kjøre mer så vi får bytte. Når han gikk ut råkjørte jeg derfra og han endte med å ringe moren sin for å bli hentet og kalte meg for en "jævla gærning" på sms. Vi har ikke snakket siden mandag og jeg hr ikke sagt unnskyld. Jeg mener seriøst å kaste søppel ute er en dødsynd og det vet han. Var jeg helt urimelig? Moren måtte kjøre en 60km for å hente ham forresten.. Anonymkode: d2995...2b6 4
Silva Pluvialis Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Ja. Du var helt klart urimelig. Det er ikke han som skal si unnskyld, men du. 15
true aspie Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten min vet at jeg hater å se søppel ute i naturen eller bare ute. Jeg plukker det opp om jeg ser søppel eller flasker langs veier eller i skogen. I en diskusjon i bilen så tok han igjen ved å skru ned ruta og igjen kaste et tyggispapir ut på veien. Han kaster søppel ute og bryr seg ikke men har skjerpet seg ettet at jeg sa fra. Jeg så rødt og stanset på en utkjørsel og sa at jeg orker ikke å kjøre mer så vi får bytte. Når han gikk ut råkjørte jeg derfra og han endte med å ringe moren sin for å bli hentet og kalte meg for en "jævla gærning" på sms. Vi har ikke snakket siden mandag og jeg hr ikke sagt unnskyld. Jeg mener seriøst å kaste søppel ute er en dødsynd og det vet han. Var jeg helt urimelig? Moren måtte kjøre en 60km for å hente ham forresten.. Anonymkode: d2995...2b6 Ja, du overragerte. Fyren er nok en tosk han også. 3
Sheik Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Ja, du er urimelig. Jeg skjønner at du ikke synes noe om søppel i naturen, og det støtter jeg, men å straffe han på denne måten synes jeg ikke er rettferdig mot ham i det hele tatt. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Uff ja jeg overreagererte sikkert helt, jeg blir bare så provosert over sånt. Skrev til ham nå og beklaget reaksjonen men han har ikke svart. Det var dumt av meg ser jeg. Anonymkode: d2995...2b6
got2go Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Liiiten overreaksjon kanskje! Men jeg skjønner deg godt egentlig, jeg hater forsøpling selv, og hadde blitt vanvittig provosert om typen min hadde forsøplet bare for å irritere meg. 19
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uff ja jeg overreagererte sikkert helt, jeg blir bare så provosert over sånt. Skrev til ham nå og beklaget reaksjonen men han har ikke svart. Det var dumt av meg ser jeg. Anonymkode: d2995...2b6 Du overreagerte kanskje, men han er en dott som tester motstanden din ved å provosere deg. Jeg mener du gjorde det riktige ved å ikke la det ligge. La ham seile sin egen sjø, han er en dott og dere passer uansett ikke sammen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Var jeg helt urimelig? Nei, absolutt ikke. Hadde neppe meldt han og i alle fall ikke vært kjæreste mer. Mennesker som forsøpler er det noe alvorlig galt med. Det er garantert ikke sånn at et godt menneske har det som en slags enslig uvane, det er mer som et patologisk karaktertrekk å regne. Anonymkode: c392a...d86 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Sheik skrev (31 minutter siden): men å straffe han på denne måten synes jeg ikke er rettferdig mot ham i det hele tatt. Det var jo han som straffet henne. Anonymkode: c392a...d86 3
Fioljenta Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Jeg reagerer også på at folk kaster søppel i naturen. Når jeg ser noen kaste noe ute, går jeg rett og slett bort og sier «Unnskyld, men jeg tror du mistet noe». Da ser de litt rare ut i fjeset, men plukker opp. 😂 Enig i at du overreagerte. Du kunne jo kjørt vekk og så kom tilbake igjen etter noen få minutter. Han burde jo skjønt at han provoserte deg og kanskje han til og med fortjente en lærepenge, men at moren måtte kjøre 6 mil var også litt drøyt. Forresten, finnes det ikke taxi der dere bor? Han hadde jo ikke trengt å ringe moren… 🤔 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 Du er selvsagt helt urimelig. Ja, det er feil å kaste søppel i naturen, jeg er enig med deg der. Men å kalle det en "dødssynd?". Det er å overdrive. Ingen fortjener å dø fordi de kaster søppel. Du kunne ha kjørt hjem og så tatt en prat om hvor viktig det er for deg, og så slått opp i stede for å oppføre deg så dårlig. Anonymkode: 75973...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Du fikk moren hans til å kjøre 60 km for å hente ham, pga et tyggispapir på veien ....? Har du i det hele tatt regnet på miljøbelastningen den ekstra kjøreturen hennes ble mot det tyggispapiret på veien? 🙈🙈 Anonymkode: 11e1e...906 14
Gjest loveli Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Jeg synes ikke du overreagerer jeg. Han provoserte deg og den som er med på leken må tåle steken. Man pisser ikke på sin kjæreste verdier, man behandler folk med respekt. Han respekterte ikke deg og da fortjener han ikke å bli respektert. Jeg synes faktisk det du gjorde var litt morsomt og veldig godt gjort å finne på det du gjorde så spontant.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 Jeg fikk ikke moren hans til å hente ham, han ringte henne selv, for hun la ut bilde fra det området og hun bor et par mil unna. Hun kjørte altså langt for å få ham hjem fordi han ikke gadd å gå 9-10 km. Ikke at det er SÅ langt, men jeg trodde han ville ringt meg noen ganger først. Anonymkode: d2995...2b6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ikke moren hans til å hente ham, han ringte henne selv, for hun la ut bilde fra det området og hun bor et par mil unna. Hun kjørte altså langt for å få ham hjem fordi han ikke gadd å gå 9-10 km. Ikke at det er SÅ langt, men jeg trodde han ville ringt meg noen ganger først. Anonymkode: d2995...2b6 Hadde du ikke kastet ham ut av bilen så hadde han vel ikke ringt henne?? Ser du ikke slike sammenhenger? Anonymkode: 11e1e...906 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du ikke kastet ham ut av bilen så hadde han vel ikke ringt henne?? Ser du ikke slike sammenhenger? Anonymkode: 11e1e...906 Nei, jeg tenkte faktisk at en voksen man enten ringer meg eller en taxi for å være ærlig. Anonymkode: d2995...2b6 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du ikke kastet ham ut av bilen så hadde han vel ikke ringt henne?? Ser du ikke slike sammenhenger? Anonymkode: 11e1e...906 Hadde ikke han kastet søppel, så hadde ikke hun satt han av. Skal du først påpeke sammenhenger, så vær i det minste grundig. Det var han som fikk moren til å komme. Ikke hun. Han. Anonymkode: c392a...d86 13
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten min vet at jeg hater å se søppel ute i naturen eller bare ute. Jeg plukker det opp om jeg ser søppel eller flasker langs veier eller i skogen. I en diskusjon i bilen så tok han igjen ved å skru ned ruta og igjen kaste et tyggispapir ut på veien. Han kaster søppel ute og bryr seg ikke men har skjerpet seg etter at jeg sa fra. Jeg så rødt og stanset på en utkjørsel og sa at jeg orker ikke å kjøre mer så vi får bytte. Når han gikk ut råkjørte jeg derfra, og han endte med å ringe moren sin for å bli hentet og kalte meg for en "jævla gærning" på sms. Vi har ikke snakket siden mandag og jeg har ikke sagt unnskyld. Jeg mener seriøst å kaste søppel ute er en dødssynd, og det vet han. Var jeg helt urimelig? Moren måtte kjøre en 60km for å hente ham forresten. Anonymkode: d2995...2b6 Det du gjorde, var helt rimelig. Var du urimelig, ville du ha kjørt over ham med det samme slik at han ble vesentlig skadet eller drept. Du bør melde ham til politiet, dette er straffbar forurensning. Det var patetisk av ham å ringe moren for å bli hentet, 6 (3?) mils gange ville han bare hatt godt av. Anonymkode: f925d...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 Noen ganger så må man vise at man er seriøs. Og det gjorde du. 👏🏼 Anonymkode: a28f4...0da 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det du gjorde, var helt rimelig. Var du urimelig, ville du ha kjørt over ham med det samme slik at han ble vesentlig skadet eller drept. Du bør melde ham til politiet, dette er straffbar forurensning. Det var patetisk av ham å ringe moren for å bli hentet, 6 (3?) mils gange ville han bare hatt godt av. Anonymkode: f925d...5f3 De skal få seg en god latter på politistasjonen om de mottar en anmeldelse angående et tyggispapir. Anonymkode: d042b...54a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå