AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Spørr her fordi jeg rett og slett blir usikker på hva som er vanlig iforhold til dette... søsteren til mannen min har nettopp fullført et lengre profesjonsstudie og det er vitnemålsutdeling til høsten. Hun har nå sendt en sms og invitert mannen, men altså ikke meg og barna.. jeg skjønner at dette ikke er som et bryllup akkurat, men burde ikke vi også blitt invitert? (3barn) Eller er det begrenset med hvor mange personer man kan ha med på slikt? Hva er vanlig synes dere? Anonymkode: 0e285...0a8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Det er nok begrenset med plass. Det er jo supert at bror og søster har et så nært forhold. Jeg inviterte ikke min bror (og iallefall ikke familien hans) til min vitnemålssermoni. Det er ikke en typisk storfamilieaktivitet. Anonymkode: 7e832...985 18
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Mulig det er begrenset med plasser. Sier seg selv at 80 studenter (feks) ikke kan ta med seg hele storfamilien avhengig av hvor seremonien holdes. Anonymkode: c3bb5...87b 8
Kontorotta Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Høres veldig normalt ut. Som regel er det begrenset med plasser på slike seremonier. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Min sønn fikk ha med seg 2. dette var før covid. UiB. Anonymkode: 16073...2fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Jeg fikk også kun ha med to, før covid, UiO. Anonymkode: f54ce...49d
Mezzosoprena Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Jeg regner med at hver student har lov til å ha x antall gjester, og sikkert enda mer strengt nå pga. Covid - så dette hadde jeg virkelig ikke tatt ille opp... Er det ikke uansett fint å slippe? 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Jeg regner med at hver student har lov til å ha x antall gjester, og sikkert enda mer strengt nå pga. Covid - så dette hadde jeg virkelig ikke tatt ille opp... Er det ikke uansett fint å slippe? Takk for alle svar og joda er egentlig det, bare greit å vite om hun ikke eksluderte oss med vilje. Hyggelig at hun har invitert mannen da hvis det er såpass begrenset med hvem man kan velge Ts Anonymkode: 0e285...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Hos oss får de ha med maks to. Anonymkode: 668f6...558 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 4 år siden, fikk ha med meg to, tok med pappa og den ene søsteren min. Anonymkode: b0f12...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 Helt normalt med plassbegrensning, men uansett er det ikke noe man drar med unger på. Anonymkode: 97d81...773 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Selvom det er begrensninger på hvor mange gjester hun kan på selve seremonien, betyr ikke det at dere ikke kan samles alle sammen etter seremonien. Hva om du, TS, tar initiativ til å stelle istand en fin feiring for svigerinnen din? Anonymkode: 06176...ff4 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Jeg fikk bare ha med en person (for mange år siden, lenge før covid) på min utdeling. Anonymkode: 0e5f8...bc0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Selvom det er begrensninger på hvor mange gjester hun kan på selve seremonien, betyr ikke det at dere ikke kan samles alle sammen etter seremonien. Hva om du, TS, tar initiativ til å stelle istand en fin feiring for svigerinnen din? Anonymkode: 06176...ff4 Da bør hun i så fall høre med svigerinnen om det passer. Da jeg avsluttet en lengre profesjonsutdanning var det vitnemålsutdeling med påfølgende snitter og kake for studentene med følge, og om kvelden hadde vi fra studiet middag og fest ute. Hadde ikke vært tid til noe mer den dagen. Da mitt søsken tok en enda høyere grad var det også mottagelse etter vitnemålsutdelingen, og flere av dem møttes til middag på kvelden. Anonymkode: 97d81...773 4
Gjest ti10 Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 Sikkert begrenset med plasser, som de andre her svarer, men hadde jeg vært henne, hadde jeg forklart det i invitasjonen til mannen din.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da bør hun i så fall høre med svigerinnen om det passer. Da jeg avsluttet en lengre profesjonsutdanning var det vitnemålsutdeling med påfølgende snitter og kake for studentene med følge, og om kvelden hadde vi fra studiet middag og fest ute. Hadde ikke vært tid til noe mer den dagen. Da mitt søsken tok en enda høyere grad var det også mottagelse etter vitnemålsutdelingen, og flere av dem møttes til middag på kvelden. Anonymkode: 97d81...773 Er ikke verre enn at man tar familiefeiringen dagen etter. Man finner en dag som passer.😊 Anonymkode: 06176...ff4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå