AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #22 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 Stakars deg! Spanderte du en HEL kaffe på en dame som løy for deg? Uff da, håper du ikke må spise nudler resten av året etter dette svært makabre hogget inn i økonomien din. Sorry, men det hørtes ut som det var helt krise med den kaffen liksom. 🤣 Vil heller datet en alenemor enn en gjerrigknark. Anonymkode: 50456...7b0 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #23 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd det omvendte, at jeg er ærlig på å ikke ha barn og ønske barn, bruke tid på å prate med en fyr, før det blir klart at han ser etter noe anna enn meg inkludert at han er stengt for flere barn. Skal jeg bli sur for at jeg brukte tid med ham og fikk forhåpninger? Nei, jeg takka for den praten vi hadde sammen, sa det var fint han var så tydelig og ønska ham lykke til. Og brukte erfaringa til å leite videre. Anonymkode: 0f75b...a6c Hvis du uttrykte deg ordrett slik så sier du jo at du IKKE ønsker barn... Du må skrive "jeg er ærlig på å ikke ha barn, men jeg ønsker barn". Anonymkode: 50456...7b0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #24 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 1. Å være mor i en alder av 30+ er ikke å ha «bagasje». Det er å være en gjennomsnittlig norsk kvinne. 2. Definisjonen på «alenemor» er å være alene om omsorgen for ett eller flere barn. En som har delt omsorg med far, er ikke alenemor. Anonymkode: 3a934...47e 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #25 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Å være mor i en alder av 30+ er ikke å ha «bagasje». Det er å være en gjennomsnittlig norsk kvinne. 2. Definisjonen på «alenemor» er å være alene om omsorgen for ett eller flere barn. En som har delt omsorg med far, er ikke alenemor. Anonymkode: 3a934...47e Og er man 36 så er sjangsen rimelig stor for at det er barn i bildet. Både hos menn og kvinner egentlig. Jeg er en av de få på min alder (snart førti) uten barn, og tror jeg bare kjenner til to andre barnløse (på samme alder) akkurat nå. Anonymkode: 283e5...697 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #26 Skrevet 8. juli 2021 Snart 32 år singel og barnløs på søken etter en mann! Selv blitt lurt i samme situasjon, men tok da 3 mnd før det kom frem, og ble da dumpet på brutalt vis for kjæreste hadde han ikke tid til som småbarns pappa. Anonymkode: 5fb73...423 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #27 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må skrive "jeg er ærlig på å ikke ha barn, men jeg ønsker barn". Anonymkode: 50456...7b0 De aller fleste kvinner som ikke har barn, ønsker seg barn. Å bruke "men" blir som å si "jeg er arbeidsledig, men jeg ønsker jobb". Anonymkode: 0f75b...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #28 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De aller fleste kvinner som ikke har barn, ønsker seg barn. Å bruke "men" blir som å si "jeg er arbeidsledig, men jeg ønsker jobb". Anonymkode: 0f75b...a6c Hvor har du fått det ifra? De aller fleste barnløse er faktisk frivillig barnløse. Det er mer og mer vanlig å ikke ønske barn, mens å være steril er like sjeldent som det alltid har vært. Anonymkode: 31d3d...ea1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #29 Skrevet 8. juli 2021 Jeg er alenemor, for jeg er alene med barnet mitt hele tiden. Men som så mange på KG syns er så viktig å påpeke, er ikke mødre med delt omsorg alenemødre (selv bryr jeg meg lite om hva andre kaller seg, bare for å ha sagt det). Det kan derfor tenkes at daten din ikke ser på seg selv som alenemor, men bare som mamma, og at hun derfor misforsto. Jeg forstår godt at folk ikke vil date alenemødre (eller alenefedre), for vi har jo egentlig ikke tid til dating. Men om hun bevisst løy, kan det jo være flere grunner til det. Kanskje hun aldri tenkte på deg som noe seriøst. Bare en hun kunne date/ligge med innimellom, og at derfor ikke hadde noe betydning at hun har barn. For det er gjerne slik at kvinner heller ikke alltid er ute etter et forhold.. Men det blir uansett bare spekulasjoner. Om du virkelig vil vite om hun løy, og hvorfor hun løy, må du spørre henne. Ikke oss på KG… Anonymkode: 8dd06...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #30 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor har du fått det ifra? De aller fleste barnløse er faktisk frivillig barnløse. Det er mer og mer vanlig å ikke ønske barn... Anonymkode: 31d3d...ea1 De fleste voksne barnløse (dvs ca. alle over 18) kommer med tida til å få barn eller å prøve å få det. Samtidig vil en del ikke ha. Jeg synes ikke det er rart hverken å ville eller ikke ville ha. Så jeg ville ikke brukt "men" om folks barneønsker eller mangel på barneønsker. Folk bruker generelt ordet "men" alt for mye. Anonymkode: 0f75b...a6c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #31 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 Finnes mye single damer mellom 27-35 uten barn.. Så ikke gi opp! Anonymkode: 40055...373 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #32 Skrevet 9. juli 2021 Jeg vet ikke om dette egentlig var skrevet for å provosere, men jeg er egentlig helt enig med TS. Det er frekt å bruke andres tid og følelser når de har gjort det klart at de ikke er interessert i noen som har barn. Jeg kan ikke forstå at noen med barn er interessert i en slik mann heller. Det hadde vært helt uaktuelt for meg, og jeg hadde satt pris på at de informerte om dette på forhånd, så jeg slapp å kaste bort tiden min. Anonymkode: 9c858...9c5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #33 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke om dette egentlig var skrevet for å provosere, men jeg er egentlig helt enig med TS. Det er frekt å bruke andres tid og følelser når de har gjort det klart at de ikke er interessert i noen som har barn. Jeg kan ikke forstå at noen med barn er interessert i en slik mann heller. Det hadde vært helt uaktuelt for meg, og jeg hadde satt pris på at de informerte om dette på forhånd, så jeg slapp å kaste bort tiden min. Anonymkode: 9c858...9c5 Herregud. For n’te gang: En dame som har DELT OMSORG for sitt barn, er IKKE alenemor!! Anonymkode: 3a934...47e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå