AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Du får spørre direkte neste gang, ikke bare skrive det i profilen. Anonymkode: dc04b...da5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Enig med deg i at det er dårlig gjort, man bør opplyse om sånt. Selv synes jeg det er dritkjipt å «date» menn som viser seg å ha dame. Det er verre enn unger, spør du meg. Anonymkode: 82e24...b60 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 Nei, jeg skjønner ikke hvorfor noen lyver om noe så vesentlig som barn, har hørt om både kvinner og menn som unnlater å fortelle om barn. Det er vel neppe noen trøst, men det er visst vanligere å lyve om sivilstatus, alder, vekt og økonomi, som f.eks. folk som prøver seg på noen langt yngre som oppgir at de ønsker jevnaldrende. Det virker som at mange ser noen de liker og vil ha, og ignorerer helt hva denne "noen" selv vil. Anonymkode: cd796...016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 Opplevd det samme, bare det var en mann som løy. Totalt bortkasta, både min og hans tid. Ikke interessert i barn, verken å få de selv, eller å være stemor. Anonymkode: be1a5...fe4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 8. juli 2021 #6 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ............... jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. ................ AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ........ Selv synes jeg det er dritkjipt å «date» menn som viser seg å ha dame. ............. Anonymkode: 82e24...b60 Kanksje hun egentlig ikke var alenemor, men bor sammen med barnas far? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2021 #7 Del Skrevet 8. juli 2021 Dette er helt vanlig. Damer lyver ofte og skjuler resten. Det er en flott egenskap å lyve til en potensiell partner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Del Skrevet 8. juli 2021 Klart vi finnes. K33, ikke barn, ugift, men jeg vil faktisk være alene. Finnes sikkert noen som ikke vil være alene med samme egenskaper også da. Anonymkode: ec42c...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Del Skrevet 8. juli 2021 Er få single damer jeg kjenner uten barn fra tidligere forhold. Av de kvinnene jeg kjenner som ikke har partner er det kun to som ikke har barn, ellers så har de barn eller er barnløse i et forhold. Trenger ikke være noe galt med dama (likevel om man får en større pakke) og de kan faktisk gi glede og kjærlighet du ikke visst fantes:) Anonymkode: 1f0e1...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Del Skrevet 8. juli 2021 Man er ikke alenemor om man har barn med delt omsorg da. Anonymkode: 4d0e0...34e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er ikke alenemor om man har barn med delt omsorg da. Anonymkode: 4d0e0...34e Nei, men man har jo unger. Anonymkode: 0f75b...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. juli 2021 #12 Del Skrevet 8. juli 2021 Ok.... move on! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Del Skrevet 8. juli 2021 Jeg er på din alder og har ikke barn fra tidligere forhold. Nesten alle menn på samme alder har barn fra tidligere forhold, og foretrekker ofte damer med barn, evt damer uten erfaring (jeg har vært gift før). Både jeg og søstera mi måtte finne oss yngre menn for å finne menn uten barn. Vi ønsker oss barn, også. Mange lyver i datingverden, eller sier ikke alt relevant. Man får selv se hva man aksepterer. Anonymkode: 0f75b...a6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Del Skrevet 8. juli 2021 Til en annen gang, om folk lyver til deg, take the high road. Fokuser på at du slapp å kaste bort mer tid. Si takk, men nei takk, du vil date noen uten barn, ønsk henne lykke til videre. Vær enda tydeligere på din egen profil om at du ikke vil date noen med barn. Spør aktivt om dette på neste date. Ikke bruk ordet aleinemor, men snakk om å ha barn. Anonymkode: 0f75b...a6c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 8. juli 2021 #15 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du får spørre direkte neste gang, ikke bare skrive det i profilen. Anonymkode: dc04b...da5 Nei, bedre å ta det som en selvfølge at hun ikke har barn når man har vært klar på at man ikke er interessert i det. Evt kan man prøve å flette det inn naturlig, si noe om at man er glad for friheten uten barn eller lignende. Da MÅ hun være ærlig, om hun har prøvd å skjule dette tidligere. Når det er sagt virker det irrasjonelt å forkaste Tinder pga noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 8. juli 2021 #16 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 Ja katastrofe at hun kastet bort noen timer av livet ditt på en date Skjerp deg mann slutt å sutre. Mange som kommer med løgner før og under date. Har selv opplevd dette og traff en for lenge på date som hadde bløffet om det meste. Hadde ikke giddet å stelle seg en gang. Jeg gjennomførte bare daten og tok det som en opplevelse rikere. Ble selvfølgelig ikke noe mer. Begynne et eventuelt forhold med direkte løgner er ikke noe bra tegn, mange gjør dette og de sager bare av den grenen de sitter på. Hvem tror de at de lurer? Bare de får en date så kan de selge inn alt det de ikke har fortalt deg etterpå? Så til alle vær dønn ærlige om utseende, vekt og sivil status. Det vil bli oppdaget for om man bløffer og da er det kjørt! Ingen liker løgner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinnen jeg var så interessert i, viser seg å ha 2 barn fra tidligere forhold. Dette opplyste hun meg ikke noe om før vi møttes, og nå føler jeg meg lurt fordi jeg ga klar uttrykk både i bioen i profilen min, og i chatten med henne at jeg IKKE ønsker å møte alenemødre. Jeg fant ut av det etter hun åpnet opp mobilen sin og jeg så bakgrunnbilde av to unger. Jeg sa; oi, hvem er det på bildet? Hun trakk mobilen brått unna og sto der litt betenkt før hun mumla ut at det er barna hennes. Jeg spurte hvorfor hun ikke sa noe om det på forhånd? Jeg hadde nok ikke kasta bort tiden min og spandert kaffe på henne når jeg som sagt ikke er interessert i alenemødre. Senere på kvelden sendte hun meg melding og unnskyldte seg for at hun ikke var ærlig om det, at hun har delt omsorg (som om det skal hjelpe, det er enda verre syns jeg), og sa at hun ønsker å møte meg igjen. Jeg svarte ingenting og bare blokkerte henne. Deaktiverte også profilen min da jeg har mistet håp om å finne ei kvinne i 30-årene uten bagasje. De finnes ikke på markedet har jeg inntrykk av. Hvorfor løy hun om dette? Trodde hun seriøst at hun kunne skjule barna sine for alltid? Håpløst. -Skuffet M36 Anonymkode: b0169...935 Samme som røykere som tar kontakt når jeg har klart å tydelig i profilen at det er uaktuelt. Forstå det den som kan. Må jo være at de elsker å bli avvist da😂 Anonymkode: d59c7...6af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Del Skrevet 8. juli 2021 norw skrev (6 minutter siden): Nei, bedre å ta det som en selvfølge at hun ikke har barn når man har vært klar på at man ikke er interessert i det. Evt kan man prøve å flette det inn naturlig, si noe om at man er glad for friheten uten barn eller lignende. Da MÅ hun være ærlig, om hun har prøvd å skjule dette tidligere. Når det er sagt virker det irrasjonelt å forkaste Tinder pga noe sånt. Jeg har opplevd det omvendte, at jeg er ærlig på å ikke ha barn og ønske barn, bruke tid på å prate med en fyr, før det blir klart at han ser etter noe anna enn meg inkludert at han er stengt for flere barn. Skal jeg bli sur for at jeg brukte tid med ham og fikk forhåpninger? Nei, jeg takka for den praten vi hadde sammen, sa det var fint han var så tydelig og ønska ham lykke til. Og brukte erfaringa til å leite videre. Anonymkode: 0f75b...a6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Del Skrevet 8. juli 2021 Hun var jo ikke alenemor, så hun har ikke lurt deg. Hun er en mor, ikke alenemor. Og om du blir helt nedbrutt av å bruke noen timer på en date og betale en kaffe til 50 kr som ikke ender opp i noe mer, bør du ikke date. For det er faktisk ganske vanlig å gå på flere dates før man finner noen det klaffer med. Og så kan du selvsagt la være å spandere, eller gå på en date som er helt gratis som f.eks en fjelltur. Men det blir for dumt å mene det er bortkastet tid å gå på en date det ikke ble noe mer med. Du høres ut som en veldig sutrete person. Anonymkode: beaf1...03c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 8. juli 2021 #20 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun var jo ikke alenemor, så hun har ikke lurt deg. Hun er en mor, ikke alenemor. Og om du blir helt nedbrutt av å bruke noen timer på en date og betale en kaffe til 50 kr som ikke ender opp i noe mer, bør du ikke date. For det er faktisk ganske vanlig å gå på flere dates før man finner noen det klaffer med. Og så kan du selvsagt la være å spandere, eller gå på en date som er helt gratis som f.eks en fjelltur. Men det blir for dumt å mene det er bortkastet tid å gå på en date det ikke ble noe mer med. Du høres ut som en veldig sutrete person. Anonymkode: beaf1...03c Det handler jo om Hans preferanser som han opplyste daten om før de møttes. Det er dårlig gjort å lyve om det. Hvis jeg sier klart i fra før jeg møter noen at jeg f.eks ikke ønsker å møte menn med barn, så møter jeg en mann som har barn og ikke fortalt meg om det så er det jo bortkasta for meg ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå