AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 I dag? kanskje litt. Den veien der er verst rundt 16-tiden når det ikke er skoleferie. Tipper det har vært litt mindre kø der denne uken, og blir enda mindre fra neste uke. Anonymkode: ae906...997 1
kaleidoskop Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Kan risikere det. Men én del har dratt på ferie. Så ikke sikkert det er så ille.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Jepp, midt i rushen. Ikke alle har ferie Anonymkode: 69e03...98c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Store sjanser for det ja. Anonymkode: 25063...b6d
knulleGuden666 Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Ja såklart, alltid kø nedi der spesielt på den tiden, fatter ikke at noen orker 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Du kan velge kl 16 i google maps for å se tilstanden der (rød vei kanskje) kl 16 på en typisk hverdag. Kanskje litt mindre nå enn vanlig (whatever vanlig er nå til dags) siden mange har hjemmekontor og ferie, men jeg antar det vil være kø der kl 16 nå også. Anonymkode: f74ca...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Det uten tvil kø rundt kl 16 der hver eneste hverdag året rundt Anonymkode: 1e5b8...829 1
dyptvann Skrevet 9. juli 2021 #14 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er litt usikker på hva som er start og stopp på det bildet ditt, men svarer utifra begge scenariene. Dersom du skal til Fornebu har køen ut av Oslo hatt tendens den siste tiden til å starte i tunnelen under Lysakerlokket, dvs vi som kjører til Fornebu er uberørte. I normale tilfeller, dvs utenfor ferie og covid starter køen typisk ved Esso på Vækerø. Skal du kjøre fra Fornebu, så starter den inngående køen alt i fra tunnelåpningen til Operatunnelen til Bygdøylokket et sted. Jeg syns det er vanskelige å forutse den inngående trafikken, sml med den utgående.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 3 hours ago, dyptvann said: Jeg er litt usikker på hva som er start og stopp på det bildet ditt, men svarer utifra begge scenariene. Dersom du skal til Fornebu har køen ut av Oslo hatt tendens den siste tiden til å starte i tunnelen under Lysakerlokket, dvs vi som kjører til Fornebu er uberørte. I normale tilfeller, dvs utenfor ferie og covid starter køen typisk ved Esso på Vækerø. Skal du kjøre fra Fornebu, så starter den inngående køen alt i fra tunnelåpningen til Operatunnelen til Bygdøylokket et sted. Jeg syns det er vanskelige å forutse den inngående trafikken, sml med den utgående. Ikke TS, men start er blå sirkel og start er rød knappenål, altså fra Oslo til Fornebu Anonymkode: 1e5b8...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå