AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Nå insisterer mamma på at jeg må skrive en tale til konfirmasjonen, så da må jeg vel sette meg ned med penn og papir, da 🙄 Jeg skal takke mamma og pappa for at de stelte istand lokaler og matservering, og takke gjestene for at de kom. Men hva annet? Jeg er ikke en veldig snakkesalig person, men synes det blir litt ynkelig å sette seg ned etter bare å ha takket. Samtidig liker jeg ikke å holde taler i hytt og vær, det er jo kjedelig i tillegg til vanskelig å skulle lese opp side etter side med historier, tanker og liknende fra barndommen. Ingen bryr seg. Så hva kan jeg skrive for å "runde av"? Anonymkode: 158df...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Er det ingen som skriver konf tale...? Anonymkode: 158df...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Spar oss for taler som ingen egentlig giddet å høre på. Anonymkode: dcccc...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 Takk for at dere alle kom for å feire konfirmasjonen min sammen med meg. Supert at så mange kunne komme. Og takk til mamma og pappa som har ordnet festen til meg. Tusen takk for gavene alle sammen, håper jeg at dere vil kose dere i dag. Eller noe i den dur.. Anonymkode: 35cef...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Takk for at dere alle kom for å feire konfirmasjonen min sammen med meg. Supert at så mange kunne komme. Og takk til mamma og pappa som har ordnet festen til meg. Tusen takk for gavene alle sammen, håper jeg at dere vil kose dere i dag. Eller noe i den dur.. Anonymkode: 35cef...832 Høres ganske bra ut den der, da! Men jeg trenger ikke noe mer? Har jo hørt folk som durer i vei med alt fra romfart til blomsterplukking i sin tale, og inkluderer alle store life events. Synes det blir litt kleint å dele hele mitt private liv med alle i rommet. Desverre blir det jo slik uansett siden pappa og mamma også skal ha konftaler 😭 Anonymkode: 158df...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 8. juli 2021 #6 Del Skrevet 8. juli 2021 Forslaget her holder i massevis. Vi hadde konfirmant i fjor, hun sa noe i samme gata. Så kom det litt mer spontant mens hun sto der. Men langt trenger det ikke være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ganske bra ut den der, da! Men jeg trenger ikke noe mer? Har jo hørt folk som durer i vei med alt fra romfart til blomsterplukking i sin tale, og inkluderer alle store life events. Synes det blir litt kleint å dele hele mitt private liv med alle i rommet. Desverre blir det jo slik uansett siden pappa og mamma også skal ha konftaler 😭 Anonymkode: 158df...8e8 Neida, du trenger ikke å si noe mer enn det. Kan jo være greit å holde det kort også, om du syns det er litt ubehagelig å holde taler. Tipper talene til foreldrene dine blir bra, men skjønner at du ikke vil at de skal utlevere de mest intime detaljene om deg😅 Anonymkode: 35cef...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Del Skrevet 8. juli 2021 Det er talene fra foreldre og evt andre TIL deg som skal ha med masse greier og minner. Du kan fint bare takke som sagt over Anonymkode: 93a42...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Del Skrevet 8. juli 2021 Du trenger ikke holde tale hvis du ikke vil. Ingen kan tvinge deg til det. Anonymkode: 2ee9a...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå