Gå til innhold

Backstreet Boys konserten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er billetter igjen og hva de koster? Vi er en gjeng som plsutelsig fikk lyst på litt retromusikk og sing-a-long.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vindelspev
Skrevet

Det får dere ikke der. Det eneste du får på en Backstreet Boys- konsert er fjortiser i hylekor innimellom avbrutt av litt musikk.

Been there, done that.

Skrevet

Hehe, men dagens fjortiser digger vel ikke BB?

Er klar over at folk skriker og slikt, men det er noe av greia som gjør det artig å være der, vil jeg tro. Mye hysteri.

Gjest Vindelspev
Skrevet

MYE hysteri. Og jeg var en av de snusfornuftige fjortisene som bare ble sur når alle andre uuuuulte. :ler:

De har vel fått ny fjortis-fanskare, eller?

Skrevet

De fjortisene jeg kjenner til har knapt hørt om Backstreet Boys. Tror nok det blir mest "halvgamle" damer som meg selv der :ler: , altså de som var fjortiser da BSB var på høyden. (Ja, jeg skal dit selv. :rodme: )

Billetter

Gjest Vindelspev
Skrevet

Har jævlig lyst, iallfall om det bare blir oss halvgamle fra 20-30. :sjenert:

Skrevet
Har jævlig lyst, iallfall om det bare blir oss halvgamle fra 20-30. :sjenert:

Men vet du om det er billetter igjen?

Skrevet (endret)

Hvis du søker på linken som er lagt ut over her ser du at det er billetter igjen!

Jeg også vil..... Og jeg er for "gammel" til å ha vært fjortis når de var mest populære :)

Endret av Niko
Gjest Vindelspev
Skrevet

Det så ut til å være mange billetter igjen, var iallfall merket med tre grønne menn. :ler:

Skal finne igjen linken.

Skrevet
Hvis du søker på linken som er lagt ut over her ser du at det er biletter igjen!

Jeg også vil..... Og jeg er for "gammel" til å ha vært fjortis når de var mest populære :)

Jeg var heller ikke fjortis på den tiden, så jeg har ingen unnskyldning. Har aldri digget dem, men mannen min har. Og han var heller ikke fjortis. :ler: Så hele vennegjengen kan alle tekster utenatt.

Skrevet

He, he bra det er flere som har BSB i skapet :)

Jeg liker faktisk mange av de nyeste sangene veldig godt. Men med 6 uker til termin og nesten 60 mil å reise til konserten må jeg dessverre stå over. Du får gi rapport når du har vært der!

Skrevet

dagens sjuendeklassinger liker dem ihvertfall.............. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...