AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Hei Jeg er 34 år og har i ett år prøvd å bli gravid for første gang. Jeg har tatt to blodprøver hos gynekolog, som begge viser lavt stoffskifte og lavt østradiol (østrogen). Jeg synes det er litt rart, fordi jeg har INGEN symptomer på hverken det ene eller det andre. Jeg er slank, aktiv, har normal hud/hår, sover godt og har mye energi. Spiser sunt og normalt. Nå skal jeg begynne på Levaxin for stoffskifte, 1 tablett hver dag, og Progynova (østrogen) 1 tablett annenhver dag. Når jeg leste om Pogynova ble jeg litt bekymret, for det gis tydeligvis bare til kvinner i overgangsalderen. Er det noen andre som har brukt disse, som er på min alder? Anonymkode: 78d5a...b0f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Jeg er i 20 årene og har brukt progynova ifbm prøverør, så de brukes nok til mye forskjellig Anonymkode: 078d9...585
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i 20 årene og har brukt progynova ifbm prøverør, så de brukes nok til mye forskjellig Anonymkode: 078d9...585 Ok, takk for svar! Fikk du progesteron i tillegg? Ser på pakningsvedlegget at de skal brukes sammen for kvinner i menstruerende alder, men jeg har kun fått progynova 🤷♀️ Anonymkode: 78d5a...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå