IkeaGirl Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Noen som vil dele erfaringer med c-vitamin serum? Både gode og dårlige ☺️ jeg er på jakt etter et nytt, og usikker på hvilket jeg skal velge!
Roci Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Har kun positive erfaringer med bruk av C-vitaminserum for min del, selv om ikke alle har vært like effektive. Kommer an på typen c-vitamin og sammensetningen av serumet. Hvilket har du brukt, og hva er det evt. du ikke er fornøyd med ettersom du ønsker å prøve et nytt?
IkeaGirl Skrevet 8. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2021 Roci skrev (45 minutter siden): Har kun positive erfaringer med bruk av C-vitaminserum for min del, selv om ikke alle har vært like effektive. Kommer an på typen c-vitamin og sammensetningen av serumet. Hvilket har du brukt, og hva er det evt. du ikke er fornøyd med ettersom du ønsker å prøve et nytt? Jeg har prøvd lumene sitt har vært ok+ fornøyd med det; lav pris, ingen irritasjoner og føler huden gløder litt mer. Men kunne tenkt meg å se om det var noe som ga enda mer effekt!
Roci Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 IkeaGirl skrev (12 minutter siden): Jeg har prøvd lumene sitt har vært ok+ fornøyd med det; lav pris, ingen irritasjoner og føler huden gløder litt mer. Men kunne tenkt meg å se om det var noe som ga enda mer effekt! Ja, det er et bra serum, har brukt det selv, men det inneholder en litt mindre effektiv form av C-vitamin (Ascorbyl Glucoside). Den mest effektive formen for C-vitamin er askorbinsyre (ascorbic acid), men vær obs på at denne formen for c-vitamin kan virke irriterende på huden og krever gradvis tilvenning. Gode serumer med AA er f.eks. The Ordinary Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2% Face Serum La Roche-Posay Pure Vitamin C10 Serum - inneholder riktignok en del alkohol og litt parfyme, men med mindre du har sensitiv hud, burde ikke det være noe problem. Paula's Choice C15 Super Booster ByWishtrend Pure Vitamin C15% Ferulic Acid - dette produktet har visst hatt problemer med lekk forpakning som gjør at serumet oksiderer (misfarges og mister effekt) fort, men du kan løse problemet ved å fylle over på en annen (tett) flaske og oppbevare serumet i kjøleskapet. Medik8 Pure C15 Dette er noen forslag, der de dyreste (PC og Medik8) ligger rundt 500,- kr. Det finnes såklart dyrere produkter også, men jeg tenkte jeg ville holde meg innenfor en noenlunde rimelig priskategori. 1
Almond Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 ZO 10% vitamin C self-activating er jeg veldig fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Ikke kjøp Dr. Organic. Legger seg som en tykk hinne utenpå huden. Anonymkode: 5dd32...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå