Gjest La Guapa i.i Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Nå er jenta mi snart 1,5 år. Jeg får fortsatt smerter i bekkenet mitt. Jeg har begynt å svømme. Svømte i en time i går. Kjenner jeg har litt vondt i dag, men det kan jo være fordi jeg er utrent. ER det noen som har erfaringer med bekkenløsningsplager og trening? Trening i vann er anbefalt, vet jeg.Men kan dette også gjøre at jeg blir værre? Jeg har aller mest til å trene hver dag... men må nok innse at dette ikke lar seg gjøre. HJELP!Jeg er dritta lei av å ikke få rørt meg.Det MÅ da gå over snart... La Guapa
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Har du tatt opp dette med legen din? En henvisning til en fysioterapaut og treningsterapi hadde kanskje vært noe? Selv slet jeg med smerter i bekkenet i flere år etter siste fødsel. Den store endringen kom først når jeg begynte å trene step (veldig pent og forsiktig til å begynne med....)Virket som hoftene ble mere stabile og smertene ble så godt som borte. Men enno i dag, ti år etterpå, varlser hoftene og korsryggen fra om jeg slurver med treningen. Knipeøvelser er også godt å få med, da de virker inn på hele bekkenbunnen. Lykke til i hvertfall, og håpre det blir bedre. For det å gå med konstante smerter er utrolig slitsomt!
Gjest Madeline Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 (endret) Det kan hjelpe på å trene opp muskulaturen i bekkenet. Jeg har også slitt veldig med bekkenløsning i alle svangerskapene mine (måtte bruke krykker). Nå er det over 8 år siden yngste ble født og jeg kan fremdeles merke litt til det, men det har blitt mye bedre etter jeg begynte å trene. Er du veldig plaget så kan det være en ide å få en henvisning til fysioterapaut. Da får du råd om riktig trening. Når det gjelder svømming så kan vannjogging kanskje være noe for deg? Det er fin trim for de som har bekkensløsning. Jeg var med på det under mitt siste svangerskap og kan anbefale det. Endret 14. september 2005 av Hannen
Fru Fomle Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Magedans skal visstnok være utrolig bra trening hvis man har bekkenløsning!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Vanlig svømming er ikke bra fikk jeg høre da jeg hadde bekkenløsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå