AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Via hobby har jeg blitt kjent med ei som ofte etter å ha fullført en setning eller understrekt et poeng, slipper en promp. Har aldri opplevd at hun gjør det med andre, kun med meg. Første gangen det skjedde trodde jeg det var et uhell og jeg lo hjertelig med henne for at hun ikke skulle bli pinlig berørt. Men det har bare fortsatt. Synes det er vanskelig fordi jeg er ikke typen til å gjøre sånn selv, så blir litt satt ut av det og responderer med å le. Nå ler jeg mindre og har også begynt å overse der i et forsøk på å signalisere at jeg ikke synes det er noe gøy. Men det fortsetter. Det lukter jo ikke spesielt godt... Og så vet jeg ikke om jeg skal ta det som et kompliment at hun er trygg nok til å gjøre det foran meg, eller en fornærmelse fordi hun ikke holder på sånn foran andre (hvertfall de gangene vi har vært med andre) men at meg er det ikke så nøye å slippe gasser rundt. Føler meg jo litt som en søppelbøtte. Ved et tilfelle forrige uke når vi holdt på med hobbyen vår og var med andre, så gikk hun unna de andre og bort til der jeg sto, feis og sa "ahh" før hun gikk tilbake. Jeg fikk litt nok da og gadd ikke bli med på neste samling, ga heller ikke noen begrunnelse på hvorfor jeg meldte avbud. Nå vet jeg hun kommer til å spørre om hvorfor jeg ikke var der neste gang vi ses. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta denne praten, for jeg synes situasjonen er absurd da vi begge er over 40 år gamle. La meg legge til at jeg ikke synes prompehumor er så veldig morsomt.. Tips...? 😫 Anonymkode: 86545...a40
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Jeg reagerte også på ar hun kom bort til meg kun for å slippe seg og så gå igjen, uten å snakke med meg. Som sagt, føler meg ikke så veldig mye verdt. Anonymkode: 86545...a40
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg reagerte også på ar hun kom bort til meg kun for å slippe seg og så gå igjen, uten å snakke med meg. Som sagt, føler meg ikke så veldig mye verdt. Anonymkode: 86545...a40 Dette er ekstremt frekt, og jeg skjønner at du reagerer på det. Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk det inntrykket, men da jeg leste innlegget ditt fikk jeg en følelse av at hun tester deg, ser hvor langt hun kan gå før du reagerer. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort i ditt sted, men jeg håper jeg ville klart å si i fra om at jeg satte pris på om hun utviste normal folkeskikk i nærheten av meg, og det inkluderer å et annet sted for å fise. Anonymkode: 3d827...c9f 9
solmåneogstjerner Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Rimelig spesielt. I slike situasjoner er det greit å tenke at den andre er gal, og du er helt normal! Hva du skal gjøre med det? Jeg hadde holdt litt avstand. 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Du må være på hugget her. Neste gang hun kommer mot deg så rygg unna og spør om hun har tenkt til å fise på deg. Anonymkode: fb5aa...355 3
Laraa Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Jeg jobber i bofellesskap for lettere psykisk utviklingshemmede. De har god hygiene og er på mange måter veldig oppegående og innsiktsfulle, men akkurat når det gjelder fising, eier de ikke sjenanse, ler av det og bryr seg null om når og hvor. Jeg har blitt feset midt i ansiktet da jeg bøyde meg ned for å hente noe på gulvet. Kanskje har venninnen noen av de samme utfordringene som brukergruppen jeg jobber med? Det er på ingen måte normalt å fise med vilje på offentlig sted, å trykke det ut for humoren sin del og synes det er morsomt når du har passert 12 år. Kanskje med samboeren, men da bor man sammen 24 timer i døgnet og å fise blir veldig naturlig pga livssituasjonen 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 7 minutter siden, Laraa said: Jeg jobber i bofellesskap for lettere psykisk utviklingshemmede. De har god hygiene og er på mange måter veldig oppegående og innsiktsfulle, men akkurat når det gjelder fising, eier de ikke sjenanse, ler av det og bryr seg null om når og hvor. Jeg har blitt feset midt i ansiktet da jeg bøyde meg ned for å hente noe på gulvet. Kanskje har venninnen noen av de samme utfordringene som brukergruppen jeg jobber med? Det er på ingen måte normalt å fise med vilje på offentlig sted, å trykke det ut for humoren sin del og synes det er morsomt når du har passert 12 år. Kanskje med samboeren, men da bor man sammen 24 timer i døgnet og å fise blir veldig naturlig pga livssituasjonen Hun er høyst oppegående. Selve vennskapet har jeg egentlig ikke så mye problemer med hvis ble avsluttet hvis dette er hva hun har å tilby meg. Problemet er at vi bor på et lite sted og disse samlingene er det eneste stedet jeg får dyrket min hobby, og jeg har deltatt i årevis. Er redd for at det blir ubehagelig å være der når hun er der, hvis jeg sier fra og hun blir sur/avslutter vennskapet. Anonymkode: 86545...a40
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Herregud, nå klarer jeg ikke å stoppe å le 🤣😂😂 Anonymkode: 2f873...0f3 1
Archer Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Hvorfor ikke prompe sammen da? Og lage en prompe-sang? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 Seriøst, hun kan da ikke være helt oppegående. Det nekter jeg å tro. Ingen med normale sosiale antenner fiser rundt slik som en med tissogbæsj-humor fra barnehagen. Anonymkode: bff84...ba9 10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Denne vennen hadde jeg tatt avstand fra. Hadde ikke engang orket å ta det opp med henne. Det hun holder på meg er respektløst og nedverdigende mot deg. Selv om hun sikkert synes det er gøy. Den humoren deler du tydeligvis ikke. Anonymkode: 2b3d4...67f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Så utrolig åndssvakt🥴🥴🥴 Anonymkode: 14c65...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Skrevet 9. juli 2021 Noen synes slikt er morsomt bare. Anonymkode: 9eba0...ebf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Skrevet 9. juli 2021 Det er desverre en psykopatdu har blitt utsatt for! Fisen er et forsøk på å krype innunder huden din, og mellom hver celle. Anonymkode: 4d1d7...a3b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #17 Skrevet 9. juli 2021 Mest emojier i denne tråden, men takk for seriøse svar. Har bestemt meg for å ta avstand og hvis hun lurer på hvorfor så får jeg si at det er på grunn av dette med fiseringen. Ts. Anonymkode: 86545...a40 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #18 Skrevet 9. juli 2021 Skulle stå fisingen** på slutten der. Ts. Anonymkode: 86545...a40 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #19 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle stå fisingen** på slutten der. Ts. Anonymkode: 86545...a40 Det er faktisk en fisering😱 Anonymkode: 4d1d7...a3b 1
Momma Skrevet 9. juli 2021 #20 Skrevet 9. juli 2021 Dette er en veldig spesiell og usjarmerende ting å gjøre, og du gjør din "venn" en tjeneste ved å gi klar beskjed (du kan jo understreke det med en fjert). 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå