AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Er det noen som jobber som renholder som kan fortelle litt om fordeler og ulemper ved dette yrket. Samt lønn. Anonymkode: 233ed...213
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 Faglært og full ansiennitet er 225,- i timen ca. Startlønn ufaglært tror jeg er 195,- mye mer fokus på ergonomi enn før. Bruker mindre kjemikalier, mindre vann, mer maskiner når vi vasker osv. fargekoder på mopper og kluter. Vasker du på ett sted med alkoholservering er det ofte grisete. Men stort sett går det greit. Anonymkode: 48e97...c39
Zidji Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Kommer an på om du jobber kommunalt eller privat. Jeg jobbet privat før, og da var det mye løping og sjeldent 100% fast jobb på ett sted. Men startlønnen var på ca 195 ja. Og en fikk tillegg. Nå jobber jeg kommunalt på sykehjem og har i hvertfall over 10 kr mindre i timen, og ingen tillegg for smitte etc. Men arbeidsplassen er mer stabil og jeg slipper løpe for å rekke det jeg skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå