Gå til innhold

Skal vi legge'n død?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da være flere enn bare meg som begynner å bli fed up av denne vaksinajsonsforkjemper vs vaksinajsonsmotstander debatten som raser her inne 24/7?! 

For å sitere Jon Almaas så spør jeg bare om ikke det er på tide at vi "legger'n dø?". Folk forskanser seg i meningene sine og innleggene og trådene gjentar seg selv til det kjedsommelige. Fiendtligheten vokser og meninger sementeres.

Er det noen som er enige at nok begynner å bli nok? 

PS: jeg håper forskerne snart finner opp en vaksine mot kranglefanter...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å påpeke det så snudde jeg selv, men det var på tross av kommentarfeltet her inne, og ikke på grunn av det. Jeg mistenker at flere vil bli skeptiske til vaksinen i møte med debattklimaet her inne. Det bør jo flukte dårlig med forkjempernes intensjoner og målsettinger her inne skulle man tro...

Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (3 minutter siden):

Det må da være flere enn bare meg som begynner å bli fed up av denne vaksinajsonsforkjemper vs vaksinajsonsmotstander debatten som raser her inne 24/7?! 

For å sitere Jon Almaas så spør jeg bare om ikke det er på tide at vi "legger'n dø?". Folk forskanser seg i meningene sine og innleggene og trådene gjentar seg selv til det kjedsommelige. Fiendtligheten vokser og meninger sementeres.

Er det noen som er enige at nok begynner å bli nok? 

PS: jeg håper forskerne snart finner opp en vaksine mot kranglefanter...

Syns det absolutt er på plass å diskutere vaksine når det er viktig at mange vaksinerer seg. Det er en grunn til at WHO og en drøss med eksperter anbefaler vaksine.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig. Jeg har knapt vært inni en covid-19 tråd det siste året. Jeg har fått nok av hele pandemien, og fatter ikke at folk orker å diskutere temaet opp og i mente. Det var et interessant samtaleemne og diskusjonsemne i starten, så gikk jeg lei. At folk orker å fokusere mer på covid-19 enn de strengt tatt må er for meg en gåte. Så interessant er det ikke!

Endret av Gjenferdet
  • Liker 4
Skrevet
Gjenferdet skrev (14 timer siden):

Enig. Jeg har knapt vært inni en covid-19 tråd det siste året. Jeg har fått nok av hele pandemien, og fatter ikke at folk orker å diskutere temaet opp og i mente. Det var et interessant samtaleemne og diskusjonsemne i starten, så gikk jeg lei. At folk orker å fokusere mer på covid-19 enn de strengt tatt må er for meg en gåte. Så interessant er det ikke!

Yet, here you are…😉(Måtte bare🙈)

• Liker 2
  • Opprett ny...