Den Sagnomsuste Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Det må da være flere enn bare meg som begynner å bli fed up av denne vaksinajsonsforkjemper vs vaksinajsonsmotstander debatten som raser her inne 24/7?! For å sitere Jon Almaas så spør jeg bare om ikke det er på tide at vi "legger'n dø?". Folk forskanser seg i meningene sine og innleggene og trådene gjentar seg selv til det kjedsommelige. Fiendtligheten vokser og meninger sementeres. Er det noen som er enige at nok begynner å bli nok? PS: jeg håper forskerne snart finner opp en vaksine mot kranglefanter... 4
Den Sagnomsuste Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #2 Skrevet 7. juli 2021 Bare for å påpeke det så snudde jeg selv, men det var på tross av kommentarfeltet her inne, og ikke på grunn av det. Jeg mistenker at flere vil bli skeptiske til vaksinen i møte med debattklimaet her inne. Det bør jo flukte dårlig med forkjempernes intensjoner og målsettinger her inne skulle man tro...
NorthernLight Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Den Sagnsomsuste skrev (3 minutter siden): Det må da være flere enn bare meg som begynner å bli fed up av denne vaksinajsonsforkjemper vs vaksinajsonsmotstander debatten som raser her inne 24/7?! For å sitere Jon Almaas så spør jeg bare om ikke det er på tide at vi "legger'n dø?". Folk forskanser seg i meningene sine og innleggene og trådene gjentar seg selv til det kjedsommelige. Fiendtligheten vokser og meninger sementeres. Er det noen som er enige at nok begynner å bli nok? PS: jeg håper forskerne snart finner opp en vaksine mot kranglefanter... Syns det absolutt er på plass å diskutere vaksine når det er viktig at mange vaksinerer seg. Det er en grunn til at WHO og en drøss med eksperter anbefaler vaksine. 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 (endret) Enig. Jeg har knapt vært inni en covid-19 tråd det siste året. Jeg har fått nok av hele pandemien, og fatter ikke at folk orker å diskutere temaet opp og i mente. Det var et interessant samtaleemne og diskusjonsemne i starten, så gikk jeg lei. At folk orker å fokusere mer på covid-19 enn de strengt tatt må er for meg en gåte. Så interessant er det ikke! Endret 7. juli 2021 av Gjenferdet 4
Crobern Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Gjenferdet skrev (14 timer siden): Enig. Jeg har knapt vært inni en covid-19 tråd det siste året. Jeg har fått nok av hele pandemien, og fatter ikke at folk orker å diskutere temaet opp og i mente. Det var et interessant samtaleemne og diskusjonsemne i starten, så gikk jeg lei. At folk orker å fokusere mer på covid-19 enn de strengt tatt må er for meg en gåte. Så interessant er det ikke! Yet, here you are…😉(Måtte bare🙈) 2
Anbefalte innlegg