Gå til innhold

Kjenner du/ vet du om noen som var 44 år pluss da de fikk barn / ble gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om noen som fikk barn i såpass høy alder? 

Anonymkode: 99707...065

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen til moren min fikk da hun var 45. 

Anonymkode: 7bed1...8e0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Venninnen til moren min fikk da hun var 45. 

Vet du noe om hvordan det fungerte?  Var svangerskapet vellykket? Gikk det fint med barnet? 

AnonymBruker
Skrevet

Moren til venninna mi fikk to barn etter fylt 42.

Anonymkode: b4f33...b35

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som fikk da hun var 43

Anonymkode: 05141...fac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet du noe om hvordan det fungerte?  Var svangerskapet vellykket? Gikk det fint med barnet? 

Vet ikke hvordan svangerskapet var eller noe sånt. Babyen som ikke er baby lenger, men barnehagealder er utviklingshemmet. 

AnonymBruker
Skrevet

Moren min fikk siste da hun var 44. En nabo fikk siste da hun var 43. Vet om andre også som fikk en attpåklatt i 40-årene. Helt vanlige friske unger. Fikk ikke også hun kjente mamma Ingebrigtsen en unge etter 40 og noe? 

Anonymkode: 230c8...2d6

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av moren min fikk et barn med Downs som 44-åring. 

Anonymkode: 22cdf...42a

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som ble «uplanlagt» gravid da hun var 48.. uplanlagt da hun ikke brukte prevensjon da hun og mannen uansett for lengst hadde blitt informert om at hun ikke kunne få barn. Ungen er frisk og rask!

Anonymkode: 3990c...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 tidligere kollegaer. 

Anonymkode: 9e28f...606

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Naboen min på 46 år, fikk baby i år. Svangerskapet gikk helt fint, og de fikk en frisk og sunn baby. 

Anonymkode: b73f7...dc7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som var 45-46 da hun fikk sitt første og eneste barn for kanskje 18 år siden. Ingenting som feiler han såvidt jeg vet.

Anonymkode: e2b68...358

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en søster til når mor var 43 som er helt frisk, tanta mi fikk en gutt med downs i en alder av 44-45.

Anonymkode: 3ea74...767

Skrevet

Ei jeg kjenner fikk barn som 43-44-åring, en frisk fin gutt. Har også en tante som fikk som 42, frisk og fin der også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oldemoren min fikk sitt  9.barn når hun var 46. 

Anonymkode: 69c5f...160

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei på 47, hun var 44 da hun fikk barnet. Barnet er helt frisk og normalt. Hun ble alenemamma siden mannen stakk, var ikke planlagt barn, men hun er glad i barnet. Hun hadde 2 fra før som nå er nesten voksne. 

Anonymkode: fa8bf...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min tippoldemor fikk barn som 45-åring. Noe enda lenger bak fikk barn da de var enda eldre. Det er ikke noe som skal tilsi at man ikke kan få barn over 45 år, med mindre man er syk. 

Anonymkode: c4a7d...d37

• Liker 1
Skrevet

Mamma fikk meg da hun var 47, knirkefritt svangerskap og ingen skader på meg. Tante fikk sitt siste da hun var 44 ingen problemer. I tillegg har jeg to søskenbarn som fikk sine siste da de var 43 og 45, igjen ingen problemer. Svigerinnen min fikk sitt første da hun var 44, flott unge, sprek mor også etter svangerkskapet. Går man litt tilbake i historien er det ikke uvanlig at folk fortsatte å få barn så lenge de var i fertil alder.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den tidligere fastlegen min (kvinnelig lege) fikk barn som 42 åring, og barnet har Downs syndrom.

Anonymkode: 07f82...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som fikk trillinger da hun var 43 år, alle friske og sunne gutter.

Anonymkode: b96a2...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...