Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har sittet inne for vold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, type slåssing gjentatte ganger med andre voksne menn? 

lurer fordi jeg ble litt overrasket da jeg såg en dokumentar på nrk for en tid tilbake. Der var det en fyr som tilhørte et miljø som møttes for å slåss med jevne mellomrom. De gikk også på fotballkamper for å oppsøke bråk med supportere fra det andre laget. Planlagt og organisert slåssing. Men så vidt jeg vet kan politiet feks anmelde dersom det blir personskade, og man kan havne fengsel. Fyren fortalte at de fleste som var i disse miljøene er helt vanlige menn med 9-4 jobb, småbarnsfedre etc. Kunne du akseptert at din mann var en del av et slikt miljø? 

Anonymkode: 7de4e...baf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 05084...eb5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nope 

Anonymkode: d44b8...3ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke!!

Anonymkode: c44a6...0f4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså, type slåssing gjentatte ganger med andre voksne menn? 

lurer fordi jeg ble litt overrasket da jeg såg en dokumentar på nrk for en tid tilbake. Der var det en fyr som tilhørte et miljø som møttes for å slåss med jevne mellomrom. De gikk også på fotballkamper for å oppsøke bråk med supportere fra det andre laget. Planlagt og organisert slåssing. Men så vidt jeg vet kan politiet feks anmelde dersom det blir personskade, og man kan havne fengsel. Fyren fortalte at de fleste som var i disse miljøene er helt vanlige menn med 9-4 jobb, småbarnsfedre etc. Kunne du akseptert at din mann var en del av et slikt miljø? 

Anonymkode: 7de4e...baf

I utgangspunktet er jeg veldig skeptisk. Men om dette er en fortid han helt tydelig angrer på, og har jobbet med seg selv og forandret seg, så kunne jeg gitt ham en sjanse. 

Anonymkode: ee82a...f9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, på ingen som helst måte! Folk som har slåssing som 'hobby' og tidsfordriv er etter mitt syn ikke gode i hodet. 

Anonymkode: 7bc2c...230

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Menn som pleier/liker å slåss oppfatter jeg som primitive. 

Anonymkode: c0b77...171

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: d6262...6bd

• Liker 1
Skrevet

Nei, i utgangspunkter ikke.

Skrevet

Lol, nei. Jeg har ingen respekt for tapere med mangel på grunnleggende verdier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg har vært gift med en mann i 15 år. Han er verdens beste pappa og mann. Han har sittet inne i 6 uker etter en voldsdom etter en bytur. Han ble slått først, men var som dommeren sa "du er tidligere bokser og burde hatt respekt for de skadene du kan gjøre". Så ja. Det kunne jeg. 

Anonymkode: 0305e...baa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer og mer fornøyd med at min kjære aldri går på byen. 

Anonymkode: b1fa3...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...