Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

er det noen som har hatt sterk lyst til å snoke på samboerens mobil som faktisk ikke har funnet noe. Hva gjør man for å få tak i koden? Skammer mer for at jeg har lyst 

Anonymkode: c4147...49c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke sammen med folk jeg ikke stoler på.

Anonymkode: c2c64...fc7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjedd for på min telefon kommer du aldri inn uten at jeg åpner den for deg ;) Ikke er jeg villig til å hjelpe deg heller, stakkar fyr 🙄

Anonymkode: b4103...eeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men jeg har vært utsatt for snoking på mobilen. Helt grunnløst.

Den tilliten er vanskelig å bygge opp igjen, er du klar for å rive partner i filler hvis det viser seg at du tar feil?

Anonymkode: 288f4...9c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min eks hadde bare et mønster for å åpne telefonen som jeg visste hva var. Vi var gift og hadde vært sammen i mange år. Han oppførte seg veldig rart med telefonen, helt annerledes enn før. Skjulte skjermen for meg, osv. Kjørte seg lange turer på kveldstid og dusjet og ordnet seg først. Var ikke så rart at jeg følte at det var ugler i mosen.

Jeg sjekka, og han hadde kontakt med eksdama. Jeg ville være så okei at jeg ikke leste meldinger, men jeg så han hadde en samtale med eksen på messenger. Han skyndte seg å slette samtalen og nekta for alt 🙄

Vi hadde fått barn året før, han hadde vært en skikkelig idiot mot meg og latt meg ta alt med barnet og husarbeid osv., og så toppet han det med et sånt tillitsbrudd. Takk og farvel. 

(Ja, jeg vet snoking også er et tillitsbrudd)

Jeg ville vanligvis absolutt ikke gjort det, har aldri gjort det mot noen andre kjærester. Det er lavmål og sjekke. Og jeg kan ikke forsvare handlingen min, men jeg er glad jeg gjorde det uansett. 

Hvis du gjør det må du være forberedt på hva du kan finne. Du må også være forberedt på at det blir slutt fordi du snoket. Og det er helt fair, jeg var absolutt forberedt på det selv.

Anonymkode: 2df72...9ec

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min eks hadde bare et mønster for å åpne telefonen som jeg visste hva var. Vi var gift og hadde vært sammen i mange år. Han oppførte seg veldig rart med telefonen, helt annerledes enn før. Skjulte skjermen for meg, osv. Kjørte seg lange turer på kveldstid og dusjet og ordnet seg først. Var ikke så rart at jeg følte at det var ugler i mosen.

Jeg sjekka, og han hadde kontakt med eksdama. Jeg ville være så okei at jeg ikke leste meldinger, men jeg så han hadde en samtale med eksen på messenger. Han skyndte seg å slette samtalen og nekta for alt 🙄

Vi hadde fått barn året før, han hadde vært en skikkelig idiot mot meg og latt meg ta alt med barnet og husarbeid osv., og så toppet han det med et sånt tillitsbrudd. Takk og farvel. 

(Ja, jeg vet snoking også er et tillitsbrudd)

Jeg ville vanligvis absolutt ikke gjort det, har aldri gjort det mot noen andre kjærester. Det er lavmål og sjekke. Og jeg kan ikke forsvare handlingen min, men jeg er glad jeg gjorde det uansett. 

Hvis du gjør det må du være forberedt på hva du kan finne. Du må også være forberedt på at det blir slutt fordi du snoket. Og det er helt fair, jeg var absolutt forberedt på det selv.

Takk for svar❤️ Jeg har aldri hatt lyst og selv følt at føler jeg det slik så må jeg heller gjøre det slutt. Det har vært en del småting som gjør at jeg har begynt å lure på om han snakker sant til meg. Skikkelig vond følelse. Typ kommer hjem fra fest med gutta. Får ikke vite om noe som har skjedd. Sier bare «det var gøy»

så spør jeg han «kom det flere?» så ble det stille før han innrømmer at det hadde kommer noen jenter. Synes sånt er guffent at han ikke bare forteller med en gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snill og.naiv skrev (2 minutter siden):

Takk for svar❤️ Jeg har aldri hatt lyst og selv følt at føler jeg det slik så må jeg heller gjøre det slutt. Det har vært en del småting som gjør at jeg har begynt å lure på om han snakker sant til meg. Skikkelig vond følelse. Typ kommer hjem fra fest med gutta. Får ikke vite om noe som har skjedd. Sier bare «det var gøy»

så spør jeg han «kom det flere?» så ble det stille før han innrømmer at det hadde kommer noen jenter. Synes sånt er guffent at han ikke bare forteller med en gang. 

Huff, har du fortalt ham om usikkerheten din? Hvis han er noe å samle på bør han trygge deg i slike situasjoner. Uten at det bærer preg av overvåkning og kontroll såklart.

Han må jo også tenke at han nyter godt av en kjæreste med tillit til ham. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har samme kode på telefonen 😅 bruker hverandres telefonen litt om hverandre. Han er pålogget på nettbrett og jeg er pålogget Facebook på felles pc. Vi har ingenting å skjule, jeg kan ikke huske å ha sett på meldingene hans for å snoke. Jeg har aldri hatt behovet. Jeg har derimot sendt noen meldinger fra hans telefon til svigermor (og latet som om mannen min har skrevet det) for å slippe at hun ringer meg etterpå🤣 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I det samfunnet vi lever i dag er det ikke rart mange både ønsker og faktisk snoker på mobilen til partneren. 

Jeg har gjort det med tidligere partnere og når jeg mistenkte partneren for å være utro.Det viste seg at følelsen min stemte 

Etter dette har jeg sluttet med det. Jeg har funnet meg en partner jeg vil dele livet med å lever heller lykkelig uviten og bestemt på at å stole på han. Det er mye mer behagelig enn å konstant være på vakt. 

Anonymkode: 0c4f6...5d5

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I det samfunnet vi lever i dag er det ikke rart mange både ønsker og faktisk snoker på mobilen til partneren. 

Jeg har gjort det med tidligere partnere og når jeg mistenkte partneren for å være utro.Det viste seg at følelsen min stemte 

Etter dette har jeg sluttet med det. Jeg har funnet meg en partner jeg vil dele livet med å lever heller lykkelig uviten og bestemt på at å stole på han. Det er mye mer behagelig enn å konstant være på vakt. 

Fint skrevet ❤️ dumt du hadde en sånn opplevelse. Jeg tenker jo det selv, at det er bedre å Ikke vite. Skulle man kanskje bare spurt rett ut når magefølelsen er vond?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snill og.naiv skrev (18 minutter siden):

Fint skrevet ❤️ dumt du hadde en sånn opplevelse. Jeg tenker jo det selv, at det er bedre å Ikke vite. Skulle man kanskje bare spurt rett ut når magefølelsen er vond?

Takk ❤️

Ja, ikke noe gøy å oppleve, samtidig lærte jeg meg hvem jeg kunne stole på og ikke, lærte om meg selv og hva jeg ønsket av en partner. Selv om man aldri har noen garanti om partneren er utro eller ikke desverre. 

Jeg tenker det er bra å snakke om, men ikke buse rett ut "er du utro?". Si hva du føler og bærer på uten å beskylde han for noe. 

Det kan godt hende at han holder tilbake info fordi han er redd for at du tror han er utro, at han synes det blir masete eller kontrollerende med mye spørsmål og kanskje føler du legger mer i det enn han gjør eller har dårlig erfaring tidligere. Også blir det en ond sirkel fordi du føler han skjuler noe. 

Mannen min er litt sånn at han blir fort sjalu. Jeg har lært meg at det er best å være ærlig, men noen ganger frister det mer å si at det f.eks  ikke var gutter på festen eller lignende. Nettopp for å slippe unna styr og mistanke fra han. 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det var 1000 flotte jenter på festen. Jeg vet at mannen min hadde glodd, sikkert flørtet litt, pratet med de, sikkert gitt en klem eller to etc. Men han vet hvor grensa går og jeg har tatt et valg om å stole på han. Og det er faktisk veldig deilig å ha det sånn. 

Jeg tror også det handler en del om maktfordelingen i forholdet, dynamikken, atferd, personlighet osv. Mannen min er super flink til å vise at han virkelig elsker og verdsetter meg. Det gjør meg også trygg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

er det noen som har hatt sterk lyst til å snoke på samboerens mobil som faktisk ikke har funnet noe. Hva gjør man for å få tak i koden? Skammer mer for at jeg har lyst 

Anonymkode: c4147...49c

Jeg mener det er innenfor å snoke på kjærestens mobiltelefon dersom man har en god indikasjon på at det er noe som ikke stemmer. 

Ikke fordi man er nysgjerrig og ikke tåler partners privatliv på den, men fordi man mistenker utroskap i en eller annen grad. 

Min personlige erfaring er at jeg fant utroskap på mobilen. Forholdet tok slutt. Har ikke sjekket andres telefoner etter det fordi jeg ikke har hatt indikasjon på det.  

Anonymkode: 6ac7c...e04

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En dag jeg satt ved siden av kjæresten, så jeg at han fikk en melding der jeg kunne lese litt av hva som sto skrevet. 

Det var 😘🥰💘emojies, og jeg ble nysgjerrig.

Jeg så hvilket mønster han låste opp mobilen med, og kom meg inn på tlf senere da han var i dusjen.

Det var en dame han tekstet med som var veldig keen på han.

Noen uker senere gikk jeg inn igjen, og da var det flere damer han tekstet med på messenger/sms.

Han foreslo at de skulle møtes, gå turer,drikke øl,overnatting hos hverandre osv.

Konfronterte han og det ble huskestue og vi endte hos samlivsterapeut o.l

Vi er fortsatt sammen og tilliten er litt ødelagt, men har bestemt meg for å aldri snooke inne på telefon mer.

Det er ikke sikkert jeg finner noe mer, men det er så lett å misforstå en uskyldig sms.

Vil heller leve uvitende...

Hadde aldri snoket på tlf hans hvis han ikke ga meg grunn til det.

Det er verre å være utro, enn å snoke på telefonen!

Anonymkode: da473...62b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan snoke på mobilen hans om jeg vil, jeg kan koden, men har ikke tenkt til det. Ser ingen grunn. Men så vet jeg også at han ikke er utro.

Anonymkode: 3ab31...86d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker hverandres telefon litt om hverandre så vi kan hverandres koder. Kommer det en melding og jeg er opptatt kan jeg ofte spør "kan du sjekke hvem det var?" Og han det samme.  Jeg bekymrer meg ikke for om han skulle lese noe, kan aldri se for meg at han gidder, og isåfall har jeg ingenting å sjule.  

Tror nok jeg hadde syns det var litt ubehagelig om han hadde hatt hemmelig kode og voktet mobilen 

Anonymkode: f4791...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror også det handler en del om maktfordelingen i forholdet, dynamikken, atferd, personlighet osv. Mannen min er super flink til å vise at han virkelig elsker og verdsetter meg. Det gjør meg også trygg. 

Dette!!🙌❤️

Anonymkode: d94d1...b12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Skogkløver skrev (11 timer siden):

Vi har samme kode på telefonen 😅 bruker hverandres telefonen litt om hverandre. Han er pålogget på nettbrett og jeg er pålogget Facebook på felles pc. Vi har ingenting å skjule, jeg kan ikke huske å ha sett på meldingene hans for å snoke. Jeg har aldri hatt behovet. Jeg har derimot sendt noen meldinger fra hans telefon til svigermor (og latet som om mannen min har skrevet det) for å slippe at hun ringer meg etterpå🤣 

Samme her 😅

Anonymkode: 4f2df...f47

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I det samfunnet vi i i dag er det fremdeles forbudt å lese andres brev. 

Det er bedre å velge tillit og en partner man kan stole på slik du har valgt.

Skrevet
17 hours ago, Snill og.naiv said:

Dette går raskt utforbakke er mine tanker...

Han har tydeligvis oppfattet at du er sensitiv og usikker. Derfor holder han slik informasjon tilbake fordi han vet at du ikke takler det. Når du så allikevel får vite bruker du den informasjonen til å dyrke usikkerheten din. Slik kommer det til å fortsette...

Før eller siden vil dette ødelegge forholdet. Det er ikke hans jobb å fikse usikkerheten din. Flytter du dette ansvaret over på ham, i stedet for å ta grep selv, kommer han aldri til å greie dette. Du vil alltid finne noe som gir usikkerheten næring.

Å være sammen med en partner som alltid mistenker den andre for et eller annet, er det ingen som orker i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den dagen man har lyst til å snake har man jo ikke tillit til partneren, og da fungerer det aldri i lengden uansett hvor lite suspekt som finnes på mobilen.

Anonymkode: bd975...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...