Gå til innhold

MC-klubb miljøer i norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kjenner slike miljøer fra innsiden? Er dette gutteklubben grei, eller stemmer det at det er mye shady i disse miljøene? Er veldig fascinert og nysgjerrig på slike miljøer (nei, jeg ønsker ikke å være en del av de), og vil gjerne vite mer. Noen som vil fortelle litt? 

Anonymkode: ca198...a4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 🏍

Anonymkode: ca198...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hvilke klubber du mener. Sikkert mange klubber med helt normale folk, mens de klubbene som er tilknyttet 1% klubber har medlemmer som driver med shady ting. F.eks. HA, Bandidos osv. Narkotika, torpedovirksomhet, og beskyttelsespenger. For noen tiår siden så måtte tattovører betale til HA i Trondheim for å få lov til å tjene penger på det, vet ikke hvordan dette var i andre byer.

Har vokst opp med noen slike og med dem så var de sosiale tapere i oppveksten, og har vel funnet miljø for å kompensere for dette. Personlig synes jeg gutter/menn over 20 som idealiserer slike miljø er patetiske, og kvinner som synes slike er attraktive er enda verre.

Anonymkode: 89e03...310

AnonymBruker
Skrevet

Har en kammerat i et slikt miljø, ryktene sier de selger dop å kan slå litt på de du vill om du betaler de. Men nå jeg ser hva han kjører som bil, den slitne motorsukkelen hans og att han fremdeles leier et slitens hus så tyder ikke det på stor inntjening på ulovligheter.

Anonymkode: 757f5...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...