Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Da babyen ble født ville hun ha hodet kun på høyre eller venstre side. Da begynte jeg å rulle håndklær og sette på begge sider slik at hun holdt hode helt rett.

Nå har hun blitt 2 måneder gammel og noen ganger ser jeg at hun ligger helt rett uten å få hjelp av håndklærne. Kan jeg fjerne de håndklærne for alltid? Er hennes hodet ferdig formet nå? Eller kan den fortsatt bli skeivt?

Anonymkode: dfbdc...ace

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan fortsatt bli skjevt. 

Anonymkode: b5030...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Babyen må kunne flytte hodet til begge sider og ikke bare ligge rett.

Anonymkode: 4ef74...127

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bedre at babyen får skifte på hvor den ligger med hodet vel, enn at det skal mye press på ett sted på hodet.

Anonymkode: ecb28...2ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ligger barnet bare på rygg, vil det få et flatt bakhode. Hodefasongen blir i tillegg trill rundt. Viktig at de ligger på siden også :)

Anonymkode: 290d6...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Da babyen ble født ville hun ha hodet kun på høyre eller venstre side. Da begynte jeg å rulle håndklær og sette på begge sider slik at hun holdt hode helt rett.

Nå har hun blitt 2 måneder gammel og noen ganger ser jeg at hun ligger helt rett uten å få hjelp av håndklærne. Kan jeg fjerne de håndklærne for alltid? Er hennes hodet ferdig formet nå? Eller kan den fortsatt bli skeivt?

Anonymkode: dfbdc...ace

Hææ?

Anonymkode: ac00a...bf0

Skrevet

Du bør ha minst mulig i sengen mtp krybbedød. Hadde aldri lagt håndklær rundt hodet, for ungen kan bore nesen og munnen sinn inn i de og ikke få puste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Oxytenis skrev (8 timer siden):

Du bør ha minst mulig i sengen mtp krybbedød. Hadde aldri lagt håndklær rundt hodet, for ungen kan bore nesen og munnen sinn inn i de og ikke få puste.

Ja! Ts, det du driver med er farlig!

Anonymkode: 0229e...1ab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...