AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Hei Da babyen ble født ville hun ha hodet kun på høyre eller venstre side. Da begynte jeg å rulle håndklær og sette på begge sider slik at hun holdt hode helt rett. Nå har hun blitt 2 måneder gammel og noen ganger ser jeg at hun ligger helt rett uten å få hjelp av håndklærne. Kan jeg fjerne de håndklærne for alltid? Er hennes hodet ferdig formet nå? Eller kan den fortsatt bli skeivt? Anonymkode: dfbdc...ace
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Kan fortsatt bli skjevt. Anonymkode: b5030...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Babyen må kunne flytte hodet til begge sider og ikke bare ligge rett. Anonymkode: 4ef74...127 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Bedre at babyen får skifte på hvor den ligger med hodet vel, enn at det skal mye press på ett sted på hodet. Anonymkode: ecb28...2ef 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Ligger barnet bare på rygg, vil det få et flatt bakhode. Hodefasongen blir i tillegg trill rundt. Viktig at de ligger på siden også :) Anonymkode: 290d6...32e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Da babyen ble født ville hun ha hodet kun på høyre eller venstre side. Da begynte jeg å rulle håndklær og sette på begge sider slik at hun holdt hode helt rett. Nå har hun blitt 2 måneder gammel og noen ganger ser jeg at hun ligger helt rett uten å få hjelp av håndklærne. Kan jeg fjerne de håndklærne for alltid? Er hennes hodet ferdig formet nå? Eller kan den fortsatt bli skeivt? Anonymkode: dfbdc...ace Hææ? Anonymkode: ac00a...bf0
Oxytenis Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Du bør ha minst mulig i sengen mtp krybbedød. Hadde aldri lagt håndklær rundt hodet, for ungen kan bore nesen og munnen sinn inn i de og ikke få puste. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Oxytenis skrev (8 timer siden): Du bør ha minst mulig i sengen mtp krybbedød. Hadde aldri lagt håndklær rundt hodet, for ungen kan bore nesen og munnen sinn inn i de og ikke få puste. Ja! Ts, det du driver med er farlig! Anonymkode: 0229e...1ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå