AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Er dette psykisk/mental vold fra barnefar? Han snakker stygt om meg til andre og sprer løgner Han anklager meg for å lyve selv om jeg kan bevise at jeg snakker sant Han finner på ting for å anklage meg og være rasende på meg, selv om både han og jeg vet at det han sier ikke er sant. Det kan han også innrømme, men da unnskylder han seg med at uansett så er jeg grunnen til at han er sint og alt er min feil, så da har han rett til å skjelle meg ut. Han håner meg hvis jeg prøver å bli venn med han igjen, og prøver å forstå han og være snill mot han, eller prøver å få til en konstruktiv samtale. Han gir meg «the silent treatment», blokkerer, ignorerer meg helt i lange perioder. Ved samvær med barnet vårt sier han ikke et ord, eller så sier han noe passivt aggressivt. Han sier barnet vårt aldri burde vært født, og at h*n er stygg og kjedelig. Jeg har prøvd å få til et samarbeid for barnets skyld, men ser jo nå at det ikke funker. Jeg kontaktet barnevernet for råd, og de mener det kan være til barnets beste å ikke ha samvær med far nå til ting kanskje roer seg. Han blir glad for å slippe uansett. Jeg har mye skriftlige beviser, så de sa jeg kunne vurdere å anmelde han. De mente dette var en form for psykisk vold. Er det noen andre som har erfaringer med dette? Kanskje vanskelig å si uten mer konkrete eksempler, men vil ikke bli gjenkjent her. Men synes dere dette høres ut som psykisk vold? Anonymkode: ca3af...908
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Uff, selvfølgelig er dette psykisk vold! Ønsker deg alt godt ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Spiller det noen rolle hvilken merkelapp du gir det? Anonymkode: 96cbe...594 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå